Pokud by si nějaká herní společnost měla opravdu velmi zblízka prověřit vlastní postupy a bezpečnostní procesy, pak je to jednoznačně Nintendo. Bez ohledu na skvělou reputaci u hráčů a portfolio fantastických her, v poslední době začíná být slavná japonská společnost synonymem pro úniky, a to nikoliv pouze informační. Hra The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom coby jedna z nejočekávanějších v tomto roce unikla na internet dva týdny před vydáním. Nedávno se případ opakoval v souvislosti se Super Mario Bros. Wonder, který byl nelegální cestou dostupný týden před svým uvedením. A teď se stejný problém týká i remaku Super Mario RPG, opět necelý týden před chystaným vydáním.
[Super Mario RPG]
The game has leaked to the Internet.
It runs on the Unity engine (version 2021.3.15f1).
Nintendo’s internal codename for the game is “Stella”.
If you don’t want to see spoilers, implement spoiler avoidance measures now.
Na únik upozornil známý insider OatmealD ome, který ve svém tweetu připojil i několik technických informací. V první řadě, hra běží na enginu Unity, což není pro tituly od Nintenda tak typické. Data hry rovněž odhalily, že interně se projekt nazýval Stella. A po spekulacích bylo rovněž potvrzeno, že za přípravou remaku původního titulu z roku 1996 stojí studio ArtePiazza. Ačkoliv vám název tohoto studia nemusí být na první pohled příliš znám, stojí rozhodně za připomenutí, že jde o odborníky na vylepšené verze či remaky, což dokázali zejména ve spojitosti se sérií Dragon Quest. Pracovali nicméně přímo i na některých dílech série a ve svém portfoliu mají například i titul Opoona.
Co se týče úniku Super Mario RPG, stejně jako v případě obou v úvodu zmíněných případů už někteří hráči titul hrají pomocí emulátoru a objevilo se dokonce i několik streamů, které však byly poměrně rychle zrušeny. Vlna šíření už ale zřejmě nepůjde zastavit a Nintendo tak musí znovu řešit vcelku závažný problém. Jistě, v případě remaku bezmála 30 let staré hry to nemusí být na první pohled tak kritické, ale přesto, principiálně jde o další selhání, které v ranku tak velkých společností a her zavedených značek nemají v posledních měsících či letech obdoby.
Na konto samotné hry, resp. remaku, můžeme připomenout, že k odhalení došlo letos v červnu prostřednictvím vysílání Nintendo Direct, po kterém následně vyšlo najevo, že u příprav remaku nestojí původní designér Šigeru Mijamoto. Hráči se nicméně mohli začít těšit na předělávku, která přinese nové cutscény, sníženou obtížnost pro ty, kdo si chtějí užít hlavně příběh nebo možnost přepínat si soundtrack z moderního na původní z NESu. Samozřejmostí je pak přepracovaná grafika, tentokrát už kompletně ve 3D.
Co se tady řeší? Na lecjaké diskuzi se dočtete, že pirátit Nintendo je správné. Ať už z jakéhokoliv důvodu. Těm lidem jde stejně jen o to být s videem jako první na Youtube a mít z toho prospěch.
Ostatně není to tak dávno co Valve ukázalo v nějakém SD videu Yuzu emulátor, aby tak uživatelům naznačilo, že mu to nevadí ba přímo s tím souhlasí. Jasně to video dali pryč, ale tohle uživatelům stačilo jako jasný SIGNÁL! 😀
A to čo robia v tom Nintende, že sa nevedia poučiť po prvom prešľape? Veď keď niečo predčasne ujde von, tak robím všetko preto, aby sa to neopakovalo. Nie? 😀
Tyto webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace o tom, jak tyto webové stránky používáte, jsou sdíleny se společností Google. Používáním těchto webových stránek souhlasíte s použitím souborů cookie.
Ostatně není to tak dávno co Valve ukázalo v nějakém SD videu Yuzu emulátor, aby tak uživatelům naznačilo, že mu to nevadí ba přímo s tím souhlasí. Jasně to video dali pryč, ale tohle uživatelům stačilo jako jasný SIGNÁL! 😀