Resident Evil 4 (remake), Capcom, Oznámení remaku Resident Evil 4 je údajně na spadnutí

Oznámení remaku Resident Evil 4 je údajně na spadnutí

Přichází nové zprávy o předělání a rozšíření. Hra je prý strašidelnější a využívá prvky z bety

Zdroj: Capcom
11. 2. 2022
Název: Resident Evil 4 (remake) Vývojář: Vydavatel: Platformy: , , , , Žánr: ,
Datum vydání:
24. 3. 2023
2023 (iOS)
24. 3. 2023 (PC, Xbox Series S | X, PlayStation 5, PlayStation 4)

O remaku čtvrtého dílu série Resident Evil se mluví poměrně často a pravidelně jej připomínají nejrůznější střípky náznaků a spekulací. A to i přes vcelku významný fakt, že jej lidé z Capcomu zatím stále oficiálně nepotvrdili. Jen na Vortexu jsme zaznamenali první zmínku o remaku, následně další detaily, které přinesl insider AestheticGamer, případně rok starou zprávu o možném předělávání a samozřejmě i nedávné údajné porušení NDA D. C. Douglasem, dabérem Alberta Weskera. Jestli vám to ale nestačí, přichází další informace, které jsou navíc poměrně ambiciózní a tvrdí, že oznámení dlouho očekávané hry je už konečně na spadnutí.

Aktuálně to tvrdí web FanByte, který se odvolává na důvěryhodné, leč blíže nespecifikované zdroje. Remake se podle magazínu vydává novou cestou a má dojít na některé velké změny, po jejichž implementaci by měla celá hra působit ještě strašidelněji než ta původní. Jako konkrétní příklad zmiňuje FanByte úvodní sekvenci, která se má tentokrát odehrávat v noci, stejně jako výrazná část zbytku hry.

Kromě toho má dojít na využití některých prvků z bety (nebo také Resident Evil 3.5) – má jít o oživlé panenky nebo posednutí zlověstným černým kouřem při toulkách zdánlivě opuštěným hradem. Rovněž se mluví o změnách v příběhu a některé vedlejší postavy by dokonce měly dostat více prostoru. Kampaně Assignment: Ada a Separate Ways by měly být sloučeny a přímo zasazeny do příběhu hry a ještě by ke slovu mohlo přijít jejich rozšíření. Naopak úniky údajných konceptů redesignu Alberta Weskera se mají ve skutečnosti vázat k jinému, patrně zrušenému projektu.

Jak už se v této souvislosti řešilo dříve, hru mělo původně na starost tokijské studio M-Two sestávající z bývalých vývojářů Capcomu a PlatinumGames, kteří rovněž pracovali na remaku Resident Evil 3. Avšak právě po méně nadšených recenzích tohoto remaku došlo ke změnám plánu a Resident Evil 4 byl měl být nyní vyvíjen přímo v Capcomu a jeho buňce Division 1. Došlo navíc ke snahám do projektu naverbovat i Šindžiho Mikamiho, tvůrce série Resident Evil, to se ovšem kvůli jeho závazkům v Tango Gameworks, kde se v tuto chvíli dokončuje očekávané Ghostwire: Tokyo, nepodařilo. Přesto se ale Mikami před časem vyjadřoval v pozitivním duchu a dával přepracování hry zelenou, i když šlo přirozeně jen o formální uznání a souhlas, který Capcom ve skutečnosti nepotřebuje.

K oznámení hry by údajně mělo dojít v dohledné době s tím, že termín vydání by byl nastaven až na příští rok.

Nahlásit chybu v článku

Napsat komentář

Další články
Nahoru