System Shock (remake), Nightdive Studios, Prime Matter, Remake System Shocku je skoro hotový, hlásí vývojáři

Remake System Shocku je skoro hotový, hlásí vývojáři

Má působit jako originál, ale současně opět moderně. Autoři už jen hledají chyby a ladí hru

Zdroj: Nightdive Studios
31. 3. 2022
Název: System Shock (remake) Vývojář: Vydavatel: , Platformy: , , , , Žánr:
Datum vydání:
30. 5. 2023
21. 5. 2024 (PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox Series S | X, Xbox One)

Ten nekončený příběh se konečně chýlí k závěru. Šťastnému závěru, nutno dodat. I když ve finále samozřejmě rozhodnou hráči. Zatímco System Shock 3 vyhlížíme marně, stejně jako jakékoli nové informace o něm, remake prvního dílu je skoro hotový. Informaci přinesl magazín PC Gamer s odvoláním na vývojáře. Samotní autoři ví, že od crowdfundinogové kampaně na Kickstartetu v roce 2016 uplynula dlouhá doba, ale jeden z šéfů Nightdive Studios Larry Kuperman slibuje, že hra je nyní konečně v podstatě hotová.

Poslední měsíce už chtějí autoři věnovat jen ladění, tak aby titul mohl vyjít ještě letos. Kuperman řekl magazínu PC Gamer, že mají dokončené všechny úrovně, umístěné všechny nepřátele a připravené všechny zbraně. Přesné datum vydání ale neprozradil. Redaktor Wes Fenlon měl možnost vidět aktuální verzi na GDC. Titul lze hrát od začátku až dokonce a momentálně prochází testováním. Ale opravy chyb samozřejmě nechtějí vývojáři podcenit.

I přes mnohé změny v koncepci novinky autoři říkají, že chtěli zůstat co nejvěrnější originálu. Bylo pro ně prý opravdu důležité, aby se fanoušci System Shocku mohli na jejich dílo podívat a takříkajíc ho poznali. Tým věnoval spoustu času pochopení, jak a proč fungovala původní hra, ale autoři současně chtěli, aby novinka působila svým způsobem opět moderně.

Nightdive teď plánují vydat betu pro podporovatele z Kickstarteru a pro nás ostatní si přichystali alespoň prezentaci nových zbraní.

Závěrem si můžeme alespoň stručně připomenout, že hra míří na PC, Mac, Linux i konzole a inspirovala se hitem z roku 1994 od studia LookingGlass Technologies. Původně ji poháněl engine Unity, ale později přešli autoři na technologii Unreal Engine 4 od Epicu. O plánech na remake autoři mluvili už v roce 2015 bezprostředně po vydání System Shock: Enhanced Edition. Měnil se i rozsah projektu, dočasně byl jeho vývoj dokonce pozastaven a v průběhu let jsme se dočkali hned několika demoverzí.

Více podrobností o remaku System Shocku najdete v našich starších článcích. System Shock se dočká také vlastního hraného seriálu, který půjde na nové streamovací službě Binge.

Nahlásit chybu v článku

3

Napsat komentář

Další články
Nahoru