Indiana Jones and the Great Circle, Bethesda Softworks, Indiana Jones od Bethesdy může být představen příští rok

Indiana Jones od Bethesdy může být odhalen příští rok

Naznačil to Todd Howard. Sám je velkým fanouškem a dle něj jde o ideální materiál pro hru

Zdroj: Disney

Vesmírný epos Starfield mezi hráči zabodoval a těší se i pozitivním recenzím (včetně té naší), proto není divu, že Bethesda v čele s Toddem Howardem slaví, což platí i o celém Xboxu a Philu Spencerovi. V posledních dnech a týdnech byly samozřejmě zraky všech upřeny právě především na Starfield, ale občas se mluvilo i o šestém The Elder Scrolls, které Bethesda oznámila už v roce 2018. O tom jsme se nedávno dozvěděli, že je v rané fázi vývoje a že na hře už část studia pracuje, že už nejde jen o koncept, jak uvedl ředitel publishingu Pete Hines. Není pochyb o tom, že je vydání ještě roky vzdáleno, ale nesmíme zapomínat ani na další projekt, který pod sebou Bethesda má, jímž je Indiana Jones.

Herní Indiana Jones byl oznámen už v roce 2021 s tím, že na něm dělá švédské studio MachineGames, které se v roce 2010 ujalo série Wolfenstein a postupně vyvinulo díly The New Order (2014), The Old Blood (2015), The New Colossus (2017), Youngblood (2019) a VR spin-off Cyberpilot (2019). Oznámení bylo tehdy ovšem značně strohé a mohli jsme se jen domýšlet, kam slavného a oblíbeného archeologa a dobrodruha výprava nakonec zavede, spekulovalo se nicméně o fašistické Itálii. Nutno dodat, že sama Bethesda upozorňovala, že bude trvat ještě dlouho, než budu moci hru pořádně představit a ukázat více, což platí i nadále. Podle slov Todda Howarda, jenž u tohoto projektu působí jako výkonný producent, by se to ovšem mohlo v dohledné době změnit. Alespoň to naznačil v rozhovoru pro magazín Esquire.

Todd Howard byl v rámci rozhovoru tázán především s ohledem na Starfield, ale nepřekvapivě došlo i na budoucnost společnosti a další plány. Kromě The Elder Scrolls VI nás navíc už brzy čeká seriál Fallout od Amazonu. Vraťme se však k Indymu, jehož je Howard sám velkým fanouškem, a proto i o hru tolik usiloval. Navíc se podle něj dá skvěle převést do podoby hry, i když nebyl příliš konkrétní. „Prozkoumáváte. Je to o něm. Takže když hrajete hru, jak pocítíte ten rozdíl, že hrajete namísto toho, abyste se jen dívali?“ položil Howard otázku. Sdílnější bohužel nebyl, i když podle Shannon Liao, jež rozhovor vedla, by rád byl. V samém závěru ovšem nakonec pronesl: „Promluvíme si příští rok.“ To zní poměrně výmluvně, tudíž nezbývá než čekat, až bude Bethesda společně s MachineGames připravena se podělit o více informací.

Nahlásit chybu v článku

Napsat komentář

Další články
Nahoru