Assassin’s Creed: Codename Red, Ubisoft, Assassin’s Creed Red má být o poznání krvavější

Assassin’s Creed Red má být o poznání krvavější

Podle Hendersona dojde i na sekání hlav a vlastní dódžó. Boj prý připomíná Valhallu

Zdroj: Ubisoft

Minulý týden Tom Henderson informoval o chystaném rozcestníku Assassin’s Creed Infinity, který by měl odstartovat společně s vydáním titulu s označením Red zasazeného do feudálního Japonska. Tentokrát Henderson na svém webu Insider Gaming přinesl další informace přímo o samotné hře, jež zahrnují hratelnost, boj či budování základny. Již dříve jsme se neoficiálně dozvěděli, že by hra měla nabídnout dva hratelné hrdiny – samuraj Jasuke a nindža Naoé – a objevila se i možná podoba hrdinky či možná zápletka příběhu. Henderson však nyní zachází zase trochu dál.

Soubojový systém byl Hendersonovi popsán jako podobný tomu ve Valhalle, měl by být však výrazně krvavější, a dokonce by mělo být možné nepřátelům oddělit hlavu od těla. Důležitým prvkem bude pochopitelně i stealth, jak by se dalo od hry ze série Assassin’s Creed (a zároveň i nindži) čekat, přičemž ten byl pro změnu přirovnán k sérii Splinter Cell. Nemají chybět prvky typu zhasínání pochodní, skrývání se v křoví či vysoké trávě, ale také zde má být možnost si kdykoli lehnout na břicho. Henderson má opět k dispozici i záběry, ovšem pod podmínkou jejich nezveřejnění, které zachycují budování vlastní velké osady a skrýše, opět po vzoru Valhally. Zde si bude možné postavit a vylepšit řadu budov, jež bychom navíc měli mít možnost umisťovat dle libosti, ale také si vybrat design, vzhled střechy, samotné vnitřní uspořádání a tak podobně. Samozřejmostí bude kupříkladu zbrojnice nebo dódžó.

Podle Hendersonových zdrojů nová éra série, jak ji sám označuje, nepřechází na zcela nový engine, ale došlo na zásadní vylepšení dosavadního a je označován jako Anvil Pipeline. Tento přechod a změny měly pro veškeré týmy a vývojáře znamenat kompletní přepracování všeho, tedy včetně animací či samotného parkouru, nově však mohou a budou těžit především z pokročilých možností práce s ray tracingem a globální iluminací. Anvil Pipeline navíc umožňuje všem vývojářům napříč různými studii, jež se podílejí na různých hrách ze série Assassin’s Creed, pracovat z jedné větve namísto toho, aby měl každý tým svou vlastní, což nepochybně spoustu věcí usnadní.

Více informací o Assassin’s Creed: Codename Red naleznete v našem archivu.

Nahlásit chybu v článku

1

Napsat komentář

Další články
Nahoru