Assassin’s Creed: Codename Red, Ubisoft, Assassin’s Creed Infinity bude mikrotransakční rozcestník

Assassin’s Creed Infinity bude mikrotransakční rozcestník

Detailní pohled na celou platformu přináší Tom Henderson. Odstartuje s Assassin's Creed Red

Zdroj: Vygenerováno pomocí AI
27. 2. 2024

Před třemi lety v červenci potvrdil Ubisoft vznik live service titulu Assassin Creed Infinity, až později se v rámci nejrůznějších spekulací začalo mluvit o tom, že Infinity bude plnit spíše funkci platformy pro vydávání dalších dílů série, ale žádné bližší informace Ubisoft zatím neposkytl. Stále tak jsme mohli až do noci z pondělí na úterý připomínat, že jednu dobu Ubisoft sliboval do Infinity zapojit i příběh a došlo na potvrzení, že nepůjde o free to play hru, jakými francouzská společnost už několikrát své portfolio doplnila. Až nyní ale věrohodný insider Tom Henderson přináší informace, které měl získat z interního informačního videa a vysvětluje, jak bude Infinity potenciálně fungovat, případně jakým způsobem bude napojen na jednotlivé hry, o nichž rovněž přinesl několik zajímavých střípků.

V první řadě Henderson tvrdí, že Infinity nebude hrou v pravém slova smyslu, byť se dá do určité míry chápat, proč vedení Ubisoftu slibovalo zapojení příběhu. Infinity má být podle očekávání rozcestníkem pro budoucí díly série Assassin’s Creed s tím, že odstartuje společně s vydáním Assassin’s Creed Red. „Záběry poskytnuté magazínu Insider Gaming (pod podmínkou, že nebudou zveřejněny) ukazují, jak hráč přechází z rozcestníku Infinity do Assassin’s Creed Red během několika sekund a pokračuje tam, kde skončil, než že by se hry spouštěly samostatně poté, kdy z rozcestníku vyskočíte,“ uvádí pak Tom Henderson ve svém článku. Hlavním zaměřením Infinity pak je poskytnutí všech základních prvků live service her z jednoho místa, a to vše má být obalené do příběhu zasazeného do moderní doby. Půjde tedy patrně o „spojovací“ sekvence, ať už hratelné, či zpracované pouze formou videa, které by měly pružně reagovat na přídavky nových dílů a starat se o logické propojky i v návaznosti na kupování dodatečného kosmetického obsahu.

Za tímto účelem má být podle Henderson v Infinity obchod pojmenovaný „The Exchange“, kde se budou na denní i týdenní bázi objevovat nové předměty ke koupi. Konkrétně v ukázce viděl Henderson kosmetická vylepšení pro dva protagonisty AC Red – Naoe a Jasukeho. Nad rámec obchodu pak má ještě Infinity nabídnout prvek pojmenovaný „Synchronisation“ s konkrétními „projekty“ pro jednotlivé hrdiny nových dílů Assassin’s Creed. Jak vysvětluje insider, projekty mají být malé osobní battle passy, které přinesou jednak další kosmetické přídavky a jednak i další střípky příběhu. Do Infinity mají proudit setrvale a zaměřovat se na jednotlivé hry i jejich DLC. Mohou podle Hendersona také posloužit hráčům ve chvíli, kdy se žádný velký přídavek pro aktuální díl série nebo rovnou její další pokračování nechystá.

„Aktuální strategie pro Infinity počítá ze strany Ubisoftu s vydáváním velkého dílu každé dva roky spolu s menšími přídavky uváděnými v mezičase,“ doplňuje Henderson. AC Red pak očekává na konci letošního roku, v roce 2025 by měl dorazit projekt s označením Invictus, který má být multiplayerovým zážitkem, a v roce 2026 by mělo dorazit Hexe. O něm Henderson mluví jako o nejtemnější hře v historii série a naznačuje, že by hlavní hrdinkou měla být žena, momentálně pojmenovaná jako Elsa. Co se týče dalších projektů, tam už termíny vydání známy nejsou, Henderson ale připomíná, že by v Ubisoftu měl vznikat projekt Obsidian, což je údajně remake Black Flagu, dále pokračování hlavní série s označením Nebula, patrně zasazené do Indie, říše Aztéků a Středomoří, a nezapomíná se ani na další remake některého z předchozích dílů. Tohle vše by mělo vyjít do konce dekády.

Nahlásit chybu v článku

2

Napsat komentář

Další články
Nahoru