Project Kestrel (Vanguard), 505 Games, Tencent Games, Projekt Vanguard od Remedy prochází velkou změnou

Projekt Vanguard od Remedy prochází velkou změnou

Chystaná kooperativní střílečka nebude free to play. Vývoj se vrací na začátek

Zdroj: ilustrační foto, Remedy
14. 11. 2023

Ačkoliv neuplynul ani měsíc od vydání druhého dílu série Alan Wake, vývojáři z Remedy se rozhodně nenudí. Jak informovali už během zveřejňování finančních výsledku za poslední čtvrtletí, ve vývoji mají hned několik projektů, kterými chtějí zabrnkat na strunu nostalgie – prostřednictvím remaků prvních dvou dílů série Max Payne – ale potěšit také hráče Controlu druhým dílem. V přípravě jsou pak i dva zatím blíže nepředstavené projekty Condor a Vanguard s tím, že poslední zmiňovaný se dle tiskového vyjádření CEO společnosti Tera Virtaly výrazně změní.

Od projektu neodešel jeho původní tým, jen došlo k jeho zmenšení o lidi, kteří nejsou v opětovné fázi ustavování konceptu tolik potřební

Zatím jsme věděli, že půjde o free to play kooperativní střílečku, na níž Remedy pracuje spolu s čínským Tencentem, podle nových plánů by ale mělo jít o plnohodnotný titul, což si vyžádalo i změny v konceptu. V první řadě došlo na interní přejmenování, takže Vanguard bude nyní znám jako Kestrel. Dále Virtala potvrzuje, že od projektu neodešel jeho původní tým, jen došlo k jeho zmenšení o lidi, kteří nejsou v opětovné fázi ustavování konceptu tolik potřební. Ze studia pak samozřejmě neodchází a na nějaký čas se připojí k týmům, kteří pracují na dalších titulech.

Co se týče oné změny, přechod na prémiový model znamená podle Remedy i silnější zaměření na multiplayerové prvky a zmiňovanou kooperaci. Hlavní důvodem restartu vývoje, jak jej Virtala sám nazývá, byla nespokojenost s tím, jakým směrem se Vanguard ubíral a hlavně to že nedokázal přesvědčit další lidi z Remedy a Tencentu ve fázi hratelných prototypů. „Nová verze bude více těžit ze silných stránek Remedy, ale bude postavena na prvcích, grafice a tématech již připravených pro Vanguard. „Udělali jsme velké pokroky ve vývoji free to play her a multiplayeru. Po důkladném zvážení jsme ale přesvědčeni, že nový směr je ten správný,“ dodal Virtala a potvrdil, že Tencent zůstává i nadále partnerem Remedy.

Je pak samozřejmě otázkou jak výrazně se vzdálilo vydání titulu, který sice žádný slíbený termín nastaven neměl, ale s ohledem na to, že se vývoj opět vrátil do fáze nastavování konceptu, je zřejmé, že původně stanovená interní data již neplatí.

Nahlásit chybu v článku

Napsat komentář

Další články
Nahoru