Witchfire odkládá vstup do předběžného přístupu

Witchfire odkládá vstup do předběžného přístupu

Temná rogue-lite střílečka se stala otevřenější. Změna designu si vyžádá trochu více času

Zdroj: The Astronauts
17. 10. 2022

Fantasy rogue-lite Witchfire od polského studia The Astronauts, jež stojí za The Vanishing of Ethan Carter, mělo původně ještě letos ke konci roku vstoupit do předběžného přístupu, nakonec se jej však vývojáři rozhodli o něco oddálit kvůli několika vylepšením. Důvodem je proměna celkového designu, jíž hra prošla, které se tím pádem musí přizpůsobit i soubojový systém. Předběžný přístup by měl nakonec odstartovat až na začátku roku 2023.

Úpravy v podstatě jedné ze základních vlastností hry si vyžádají ještě trochu času, aby mohli vývojáři vše dotáhnout. Nejedná se totiž jen o drobné změny, neboť se hra z původního konceptu arénového typu rozrostla a přetvořila v polootevřený svět. Právě tuto skutečnost je třeba zohlednit i během soubojů, na něž se vývojáři nyní soustřeďují. Úrovně byly původně koncipovány tak, že se jednalo o uzavřené oblasti, ačkoli to nebylo zřejmé na první pohled. V případě Witchfire se jednalo o bariéry v podobě pastí na čarodějnice. Před několika měsíci se celý tento systém, ačkoli jej považovali za zábavný, nakonec rozhodli přepracovat z jednoho prostého důvodu.

Máte jen jednu šanci udělat první dojem a my respektujeme váš čas a peníze

„Uvědomil jsem si, že nenávidím bariéry,“ uvedl v článku k odkladu vedoucí vývoje Adrian Chmielarz. Proto se rozhodli svou mapu a svůj svět trochu otevřít. Zároveň Chmielarz připomíná, jak často studia podceňují potřebný čas k vývoji dobré hry, a proto často dochází k odkladům. Když během letošního Summer Game Festu vyšel nový trailer, který lákal na vydání v předběžném přístupu ve čtvrtém kvartálu roku 2022, slíbili vývojáři z The Astronauts, že hru nevydají, dokud nebudou plně spokojeni s tím, co mají. A to platí právě i o předběžném přístupu. „Máte jen jednu šanci udělat první dojem a my respektujeme váš čas a peníze,“ psalo se tehdy v článku na blogu. Proto se pro tento odklad rozhodli, neboť změnou „ztratili“ několik měsíců vývoje.

Chmielarz však doplňuje, že v současnosti mají nové funkce v rámci redesignu hotové z 95 %, navíc se k týmu připojili další lidé, a tak nebude čekaní na vydání o moc prodlouženo, přesné datum ovšem stanoveno nebylo. Stále platí, že early access verze je exkluzivitou pro Epic Game Store, plná verze má pak dorazit i na Steam, Xbox One, Xbox Series, PlayStation 4, PlayStation 5 a Nintendo Switch.

Nahlásit chybu v článku

Napsat komentář

Další články
Nahoru