Šéf vývoje Mass Effectu poodhaluje svou novou hru

Šéf vývoje Mass Effectu poodhaluje svou novou hru

Casey Hudson pracuje na další sci-fi akci. Studio Humanoid zveřejnilo první artworky

Zdroj: Humanoid Studios
22. 3. 2022

Na konci roku 2020 oznámil Casey Hudson, že po letech (znovu) odchází z BioWare. Pro studio to musela být obrovská rána, vzhledem k tomu, že se podílel na hrách jako MDK 2, Neverwinter Nights, Star Wars: Knights of the Old Republic, Anthem a hlavně na Mass Effectu, jehož byl spoluautorem a celý vývoj vedl. Všechno ale zřejmě musí skončit a už přes rok funguje studio i slavný vývojář samostatně. Hudson ale rozhodně nezahálel, založil loni v červnu vlastní studio a nyní prostřednictvím něj nechává nahlédnout na svůj nový projekt. Humanoid Studios, jak se nový Hudsonův přístav jmenuje, pracuje na novém sci-fi projektu, pro který hledá další zaměstnance, převážně na vedoucí pozice.

Všechny novinky přichází z aktualizované webové prezentace Humanoid Studios, která byla nad rámec zmiňovaných inzerátů doplněna o první artworky. Podívat se na ně můžete v naší galerii a nasát atmosféru, ve které se bude zřejmě hra odehrávat. Nutno podotknout, že se zřejmě i pod vlivem očekávaného Starfieldu začínají trendy sci-fi her mírně stáčet k retrofuturismu a zejména pohled do haly vesmírné lodi či stanice působí jako představa nadšenců do sci-fi ze 60. a 70. let minulého století. Asi nejvýraznější je nicméně obrázek, na kterém stojí astronaut před obrovskou lebkou s korunou, která nezapře styl umělce H. R. Gigera a – ano – připomíná něco z Promethea. Samozřejmě jde jen o podobu stylu a předpokládáme, že Hudson pracuje na svém vlastním projektu, určitou neutěšenost z obrázku ale rozhodně vnímáme a kdo ví, nakolik temný nový projekt vlastně bude.

Z popisu vize Humanoid Studios nicméně vychází najevo, že by se nemuselo jednat o live service záležitost, což zejména v případě Hudsona a jeho odkazu v podobě trilogie Mass Effect vítáme. „Budoucnost zábavy tkví v interaktivitě. Nejpoutavější zábava zahrnuje světy, postavy a vyprávění příběhů,“ tvrdí vývojáři a podtrhují zejména ony příběhy. Na konto chystané hry pak dále potvrzují, že půjde o multiplatformovou AAA hru zaměřující se na příběh, který bude mít hlavní hrdina možnost ovlivnit. Vše se bude odehrávat v úplně novém sci-fi světě a nedivili bychom se, kdyby byl navržen coby platforma pro další díly přesně jako tomu bylo v případě zmiňovaného Mass Effectu. Než se ale dozvíme víc, může také uběhnout spoustu času, protože jak bylo řečeno v úvodu, Humanoid Studios hledá spoustu klíčových zaměstnanců.

Z vedoucích pozic jsou to lidé zodpovědní za podobu postav i prostředí, hledá se rovněž vedoucí designér úrovní, hlavní scenárista, vedoucí pro vizuální efekty a dále spoustu seniorů, kteří mají nepochybně sloužit jako kostra vznikajícího týmu. Ten by přitom neměl být extra velký, jak upozorňoval Hudson loni, když potvrdil, že vývoj bude probíhat v malých skupinkách, kde může každý ovlivnit danou část vývoje a rozhodnout o budoucí vizi projektu. Hudson rovněž nastínil, že nechce celou strukturu stavět do přílišné výšky a upřednostní spíše všeobecnou rovnost pozic a postojů, aby se každý cítil vítán a měl pocit, že je do vývoje skutečně zapojen. Jen pro pořádek dodáváme, že Humanoid Studios sídlí v Albertě, ale nad rámec práce v kanceláři nabízí svým současným i budoucím zaměstnancům práci na dálku.

Nahlásit chybu v článku

1

Napsat komentář

Další články
Nahoru