RoboCop: Rogue City přichází na trh se stejným seběvědomím a jistotou jako samotný protagonista. Jeho autoři z polského studia Teyon si sice před lety uřízli velkou ostudu s licencovanou akcí Rambo: The Video Game, ale o pár let později už díky reparátu v podobě Terminator: Resistance dokázali, že si právem zasloužili druhou šanci. Nebyl to ještě hit, ale příjemné překvapení určitě. Do třetice všeho dobrého letos vysílají do akce dalšího slavného licencovaného hrdinu z osmdesátých let. Když nic jiného, mechanický Alex Murphy v jejich podání dokazuje vzestupnou kvalitu produkce, ale také skutečnost, že slavná značka se dostala do rukou skutečným fanouškům. Vývojáři v podobných případech vždy tvrdí, že jsou nadšenci předlohy a že je pro ně adaptace splněným snem. Ne vždy je to pravda, nebo to minimálně není na výsledku poznat. RoboCop: Rogue City je ale nesmírně autentickou poctou originálu, jehož fanoušci dostanou podle mě přesně to, po čem touží.
Teyon vsadil na absolutní fan service a do zdánlivě obyčejné first person akce se mu povedlo nacpat obrovské množství reálií, odkazů na předlohu, ale také mechanismů, které byste možná v RoboCopovi vůbec nečekali.
RoboCop: Rogue City je jedno velké překvapení. I když jsem patřil mezi optimisty, kteří věřili v dobrý výsledek a z dosavadních ukázek jsem tak nějak tušil, že by se to mohlo povést a trefit se mi do vkusu, zábavou, věrností a hloubkou novinka předčila má očekávání. Hra je situována z hlediska příběhu mezi události druhého a třetího filmu, přičemž ke své nejslavnější roli se tu vrátil herec Peter Weller. Narazíte ale i na další známé tváře. A samozřejmě také místa, rekvizity nebo prožijete podobné situace. Teyon vsadil na absolutní fan service a do zdánlivě obyčejné first person akce se mu povedlo nacpat obrovské množství reálií, odkazů na předlohu, ale také mechanismů, které byste možná v RoboCopovi vůbec nečekali. Na první pohled je to hratelností hodně staromódní až archaická akce, která připomene střílečky z přelomu tisíciletí. Ale nejde o nedopatření, nýbrž odvážný záměr. Ostatně i RoboCop je ze staré školy, tak proč mu nedopřát dnes už ne tak často viděnou gameplay. To, co bylo ještě před pár lety považované za zastaralé a překonané, dnes může opět působit svěže.
S RoboCopem se skutečně změníte v neohroženého kyborga a akčního hrdinu, který rázně kráčí svým pomalým tempem stále kupředu a zdánlivě nezranitelný kosí jednoho padoucha za druhým, zatímco krev stříká na všechny strany. Tohle místy až groteskní násilí ale zcela jednoznačně k drsné předloze patří a ačkoli já si třeba na explicitní jatka, ustřelené končetiny a zmrzačená těla ani zdaleka nepotrpím, tady mají své místo. Záměrně přestřelená brutalita tu není samoúčelná. RoboCop se přitom pyšní skvělou atmosférou, parádním soundtrackem a opravdu povedenými kulisami. Celá hra má takovou odlehčenou béčkovou náladu, ale je příjemná stejně jako u originálu. Titul přitom není primitivní. Možná by si adaptace vystačila jen s akcí, ale té by upřímně řečeno bylo snad až příliš, pokud by autoři nedokázali zvolnit tempo nebo nenašli další aktivity. Rogue City se neutopí ve své akční hratelnosti, protože toho nabízí víc. V první řadě je to povedený příběh, který je na poměry žánru velmi zdařilý. Nechybí mu humor, drobné větvení, nadsázka ani jistý kritický nadhled. A pak jsou tu skvělé sebereferenční vtípky, kdy si Teyon dělá legraci z RoboCopa, jeho natáčení i světa.
Zdroj: Teyon
Řadu hráčů mohou překvapit také lokace. Namísto lineárních striktně koridorových levelů tu narazíte na řadu otevřenějších úrovní včetně semi-open world Detroitu. Je to sice jen pár bloků a ulic, ale stačí to. Navštívíte tu několikrát různé interiéry, byť oddělené nahrávací obrazovkou, plníte volitelné vedlejší mise a kocháte se věrně zpracovaným světem s uvěřitelnou dystopickou náladou a kyberpunkovým nádechem. Zmar a špína na každém kroku. A vy můžete jen velmi mírně situaci měnit k lepšímu. Vůbec nevadí, že se sem vrátíte opakovaně, protože se střídá denní doba, vaše úkoly i konkrétní lokace, které prozkoumáte. A vedle toho se samozřejmě podíváte na řadu dalších míst, jako je nemocnice, industriální zóna, banka, soud nebo třeba opuštěné nákupní centrum. Za zmínku stojí i policejní stanice, kterou fanoušci filmu určitě poznají. Vývojáři ji totiž převedli do hry s ohromujícím smyslem pro detail. Ten ale demonstrují i ve chvíli, kdy například sledujeme nějaký filmeček. Hra záměrně napodobuje situace a scény z filmu tak, aby to hráči lichotilo a nepůsobilo to hloupě. Na každém kroku na vás dýchá retrofuturistická atmosféra a já si nesmírně užíval, jakým způsobem se tým popral s tím, aby skloubil technologie a estetiku osmdesátých let s dnes už překonanou vizí budoucnosti.
Když jsem mluvil o větším důrazu na příběh, narážel jsem právě i na dění v policejní centrále. RoboCop se sem zpravidla po každé misi vrací na vyhodnocení výsledků, ale také se účastní psychologických testů. Ty mají odhalit příčinu jeho záhadných poruch, ale nepřímo také rozhodnout o jeho dalším osudu. Je protagonista spíš stroj, anebo vzkříšený člověk Alex Murphy? Nebo je to někdo mezi tím? Nejde jen o řečnické nebo hypotetické otázky. Hra, respektive její postavy se vás na to ptají přímo a vy máte do značné míry možnost ovlivnit, jak se hlavní hrdina cítí a jak vás budou vnímat ostatní. RoboCopa navíc pronásledují záhadné vzpomínky, ale také skoro až strašidelné vize a znepokojivé transformace prostředí. Je to jen záblesk a ozvěna minulosti, nebo něco víc? Krize identity? Také na to musíte v titulu přijít a jde opět o příběhem i hratelností víc, než by možná člověk čekal.
Dialogy hrají značnou roli během vyšetřování, ale také ve vedlejších misích. Nepovinné úkoly na vás čekají skoro v každé úrovni a záleží jen na vás, zda se jim budete věnovat.
Tím se plynule dostáváme k tomu, proč o novince mluvím jako o relativně komplexní hře. Z uvedeného už nepochybně vyplynulo, že vás čekají dialogové volby. Hra je také překvapivě ukecaná a rozhovory se mohou různě větvit. Občas se dokonce dostanete na rozcestí a záleží na vás, jak se věci semelou a jak bude příběh pokračovat, byť jde o vedlejší linky a drobné odchylky. Dialogy hrají značnou roli během vyšetřování, ale také ve vedlejších misích. Nepovinné úkoly na vás čekají skoro v každé úrovni a záleží jen na vás, zda se jim budete věnovat. Vřele bych vám to ale doporučil, protože jsou většinou opravdu povedené a prohlubují celkový zážitek i vztah s vedlejšími postavami. Zdaleka ne vždy jde přitom o akci. Budete rozdávat pokuty, řešit vraždu, někoho stopovat, hledat ukradené auto a tak podobně. Některé aktivity jsou velmi krátké a nejde o mise v pravém slova smyslu. Jiné naopak poměrně propracované. V takových chvílích uplatníte stejně jako v hlavních misích své speciální dovednosti. Například schopnost skenovat a analyzovat prostředí. Ale nečekejte žádnou velkou detektivku. Příjemným bonusem nicméně je, že i tady můžete často narazit na morální volby a rozhodnout, jak situace skončí. Jak naložíte s viníkem, nebo co z něj vytáhnete. Typicky to znamená rozhodnout se, zda postačí domluva, nebo rovnou udělíte pokutu.
Vedlejší mise zpestří hratelnost a rozředí případný střílečkový stereotyp, který by vás jinak podle mě dohnal. Překvapivě ale upgrady zbraně a levelování postavy mohou ovlivnit to, jaký pocit ze hry budete mít. Pokud budete pečlivě sbírat stopy a různé předměty v prostředí, můžete rychle vylepšit své schopnosti a investovat body do nových zábavných bonusů. Ty se přitom nevztahují jen k akci a soubojům. Posílíte nejen svou výdrž, ale získáte možnost zpomalit čas, rychle se přiblížit k nepříteli, aktivovat dočasně štít nebo odpálit rázovou vlnu. Díky tomu jsou souboje pestřejší a zábavnější. Všude okolo vás to exploduje, vy nepřátele házíte přes celou místnost, rozdáváte smrtící údery a k tomu si tu a tam užijete nějakou specialitu. Jeden z upgradů vám třeba umožní trefit nepřítele za pomoci odražených projektilů od věcí v prostředí. Další zase dovolí doplnit zdraví nejen za pomoci lékárniček, ale i elektrických panelů. Pak jsou tu ale třeba i oblasti, které vám pomohou při rozhovorech a vyšetřování. Upgrady v kategoriích Dedukce a Psychologie umožňují lépe uspět v dialozích, snáz si získat důvěru ostatních, nebo alternativním způsobem vyřešit některé mise. Třeba tak, že něco zjistíte či odemknete na místě, kde byste jinak neměli na výběr, jak postupovat. I tohle je způsob, jak hratelnost zpestřit sobě a jak se o to snaží autoři.
Samostatnou kapitolou je pak vylepšování vaší primární zbraně. Každý to asi bude mít trochu jinak, ale pro mě byla výchozí zbraň po celou dobu i tou nejlepší. Ostatních zbraní je také hodně. Nacházíte je v prostředí, můžete je sebrat po padlých nepřátelích. Narazíte nejen na pistole, pušky, brokovnice nebo samopaly, ale i kulomet či granátomet. Zásobníky jsou ale relativně omezené, takže musíte neustále sbírat nové, nebo zbraně střídat. To vaše primární osobní zbraň má neomezenou munici a už v základním režimu je velmi účinná. Právě díky upgradům mě ale bavila od začátku až do konce. Vylepšování zbraně je komplikovanější než u postavy. Musíte nejprve najít příslušnou desku a do ní pak zvláštní formou minihry zasazovat další komponenty různé kvality. Vytváříte jakousi síť, v níž se snažíte vyzobat všechny bonusy a vyhnout se naopak všem postihům. Tyto desky musíte v úrovních pečlivě hledat. Postupně nacházíte větší a lepší, takže máte důvod zbraň neustále rekonfigurovat. Ale nezůstane jen u ovlivňování tradičních statistik. Vaši zbraň můžete proměnit i funkčně. Takže z poloautomatického režimu máte najednou plně automatický, anebo naopak střílíte po jedné ráně. Další speciální bonus představuje možnost střílet bez měnění zásobníku, byť je to nesmysl, nebo upgrade, díky němuž je zabíjení ještě krvavější. V praxi to ale znamená, že si můžete se vším vyhrát a opět to má pozitivní dopad na variabilitu. Kdo by přitom čekal tolik RPG prvků u frenetické akce?
Až dosud jsem se vezl na vlně euforie, ale RoboCop má i svoje mouchy. A někdy to vlastně jsou pořádné masařky. Jde zejména o chyby technického rázu, které prozrazují, že jde stále o levnější hru s nižším rozpočtem od menšího týmu. Než se ale dostaneme k samotným nedostatkům, podívejme se na to, jak vlastně RoboCop vypadá. O autentickém prostředí už byla řeč. Na grafiku lze ostatně koukat dvojím pohledem. Na jedné straně je někdy obdivuhodné, jak dnes i menší tituly mohou díky šikovným výtvarníkům a Unreal Enginu 5 vypadat. Esteticky jsou levely často velmi zdařilé. Jako celek většinou scéna působí pěkně. Ocenil jsem také poměrně slušnou destrukcí prostředí, která přispívá k dobrému zážitku z gunplaye. Ovládání a střelba obecně zasluhují pochvalu a problémem nakonec překvapivě není ani obávaná proslulá RoboCopova pomalá chůze, i když to může znít divně – frenetická akce s pomalým hrdinou. Ale je to tak. Akci to neškodí, užijete si ji. Problém představuje skutečnost, že zatímco při celkovém nebo letmém pohledu na jednotlivé scény jsou prostředí pěkná, někdy až překvapivě, v detailu je bohužel řada nedostatků, které nezapřou kořeny hry.
V závěru při opravdu mohutných soubojích na PS5 i v režimu výkonu titul trpí na framedropy, což je opravdu škoda.
Titul sužuje řada menších i větších chyb, minimálně na PlayStationu 5, kde jsem jej hrál já. Na výběr máte z režimu kvality a výkonu. I když je tempo pomalejší, stejně jsem nakonec zůstal u režimu výkonu, ve kterém často obraz není úplně ostrý. Platí to pro celkové rozlišení, detaily obličejů, ale třeba také textury okolí. Věci se mnohdy dokreslují a doskakují přímo před vámi. Mimika a lip sync určitě nepatří ke špičce. Nejde ale jen o cílovou úroveň. Dojem z grafiky a ze hry mohou srážet také dílčí chyby. V jednu chvíli mi začaly blbnout vlasy u některých nepřátel. Umělá inteligence mnoho rozumu neprobrala, ale občas se úplně zblázní. Při akci a explozích se někdy stane, že mrtvý nepřítel se zasekne a zůstane stát, nebo se naopak jeho model někam částečně propadne prostředím. Nejde přitom jen o kosmetické chyby, na které narážíte skoro na každém kroku. Zastaví vás i vážnější bugy, které hru zcela rozbijí a vy nemůžete pokračovat. Jde o chyby blokující váš další postup. Takhle jsem třeba nemohl splnit vedlejší misi, protože po připojení k počítači nefungovalo jeho ovládání. Jindy zase přímo v hlavní misi nebylo možné oskenovat nějaký zásadní předmět. A stalo se mi i to, že na místě neležela nezbytně nutná rekvizita vůbec. Vždy jsem se z toho nějak vysekal. Ale obvykle pomohlo až několik opakování mise díky starším savům. Hra naštěstí průběžně ukládá váš postup a nabízí vždy několik možností, kam se můžete vrátit. V závěru navíc při opravdu mohutných soubojích na PS5 i v režimu výkonu titul trpí na framedropy, což je opravdu škoda. Občas blbne i audio, které není dobře vyvážené a třeba dvě vedle sebe stojící postavy mluví každá výrazně jinak nahlas.
A pak bych měl možná ještě jednu formální výtku. Hodně jsem se v recenzi věnoval tomu, jak si můžete hru zpestřit. Autoři mi řekli, že odhadují dohrání na 20 až 30 hodin. Já si myslím, že i poctivý průchod s plněním vedlejších misí je spíš okolo těch 20 hodin, ale i tak je to na takovou akci dost. Navíc je tu i prostor pro znovuhratelnost díky různým dílčím vyústěním. Jenže právě ten konec podle mě studio úplně nezvládlo. Závěr je ve srovnání s nadupaným průběhem trochu mdlý příběhem i hratelností. Finální mise mi přišla příliš natahovaná a přestřelila to podle mě i s recyklací už navštívených lokací. Není to žádná tragédie, jen je to trochu škoda. Konec měl být podle mě unikátnější a údernější. Ale v zásadě možná jen trochu doplatil na to, co platí pro celou hru. Na střílečku je poměrně dlouhá. Akce je hodně zběsilá, takže vám vřele doporučuji nejen ji naředit vedlejšími aktivitami, ale celý titul si dávkovat. Já bych třeba nebyl schopný hrát RoboCopa víc než dvě hodiny v kuse. Jinak by se u mě asi dostavil stereotyp, kterým bych si zážitek nechtěl pokazit. A to bych opravdu nerad, protože jinak to je i v záplavě velkých podzimních trháků příjemná věc na odreagování.
Peter Weller v hlavní roli a další známé tváře, místa i rekvizity
Autentická retrofuturistická atmosféra a skvělá stylizace i svět
Lehké RPG prvky jako upgrady zbraně a vylepšování postavy
Mnohem větší důraz na příběh, dialogy a volby, než myslíte
Velké množství vedlejších úkolů a aktivit, nejen akce
Nadsázka, vtipy a ironický sebereferenční humor
Otevřenější mapy a možnost zkoumat prostředí
RoboCopovy vize, krize identity a otázka lidskosti
Vděčná destrukce prostředí a množství zbraní na výběr
Na akci velkorysá herní doba, i když je třeba ji dávkovat
Pomalá chůze není vůbec na překážku
Příjemně klasická až staromódní hratelnost
Explicitní a záměrně přestřelené násilí tu má své místo
Menší i větší technické chyby vidíte na každém kroku
Doskakující textury a rozmazané objekty
Některé úkoly nebylo možné splnit bez nahrání starší pozice
Na PS5 zejména na konci framedropy i v režimu výkonu
Finále postrádá důraz, je natahované a příliš recykluje
Občas nevyvážené audio
RoboCop: Rogue City je povedená a zábavná hra, která podle mě mnohé překvapí svým rozsahem, kvalitou i hloubkou, ale současně bohužel doplácí na četné chyby technického rázu. Ty nám přeci jen připomenou, že Teyon má ještě určité rezervy. Ale ani to nic nezmění na tom, že bych si jako fanoušek Star Treku upřímně přál, aby někdo jednou takhle poctivě a nadšeně zpracoval můj oblíbený fenomén. Rogue City totiž dokazuje lásku k RoboCopovi na každém kroku.
Dobrý den. Zakoupil jsem si tuto hru z důvodu že ji budu hrát na Steam decku. Po spuštění mi čekalo nemilé překvapení. Hra má ( alespoň u mne na Steam decku) úplně rozbitou grafiku. Nejdříve jsem si myslel že je to nějakým filtrem co má Robocop z vlastního pohledu ale bohužel..Neví někdo co s tím? Děkuji Luboš.
Na stránce hry bývá uvedena KOMPATIBILITA SE ZAŘÍZENÍM STEAM DECK… u Robocopa tam ani není což naznačuje, že podporu nemá ani minimální – zkusil bych hru vrátit, nebo počkat jestli v budoucnu neplánují. Za zeptání na foru hry taky člověk nic nedá… a příště na to bacha.
Pro mě je Slay the Spire taky násobně lepší hra, než např. oba Spidermani dohromady (pro mnohé boží hra), ale přijde mi, že se to takhle nedá úplně srovnávat. Už jen proto, že tady Robocop je FPS a Last of Us 3rd person..
Mě je to studio sympatické.. V minulosti vydávali hry, které byly hodně kritizované, avšak já dal, jakožto fanda původních filmů, šanci Terminátorovi a šlo vidět, že tu hru dělali srdcem. Samozřejmě to nebyla AAA hra, ale to jsem od toho ani neočekával. Za mě hodně povedené a zábavnější, než kdejaké nové FarCry. Proto dám nejspíš po pár měsících i Robocopovi šanci, až bude v nějaké menší slevičce.
Toto štúdio nemá na konte až tak dobré hry, hlavne v minulosti. Ale je teda vidieť, že postupne sa asi zlepšujú a už vedia vytvoriť aj pomerne slušný herný zážitok. To je radosť vidieť, že sa stále len zlepšujú.
Vortex.cz používá soubory cookie, aby vám poskytl co nejrelevantnější výsledky tím, že si zapamatuje vaše preference a opakované návštěvy. Kliknutím na „Přijmout vše“ souhlasíte s používáním všech souborů cookie. Můžete také v „Nastavení cookies“ poskytnout souhlas pro jednotlivé možnosti.
Tento web používá soubory cookie ke zlepšení vašeho zážitku při procházení webem. Soubory cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a jsou kategorizovány podle potřeby, jelikož jsou nezbytné pro fungování základních funkcí webu. Používáme také soubory cookie třetích stran, které nám pomáhají analyzovat a porozumět tomu, jak tento web používáte. Tyto soubory cookie budou ve vašem prohlížeči uloženy pouze s vaším souhlasem. Máte také možnost odhlásit se z těchto souborů cookie. Odhlášením se z některých z těchto souborů cookie může ovlivnit váš zážitek z prohlížení.
Nezbytné soubory cookie jsou naprosto nezbytné pro správné fungování webu. Tyto soubory cookie anonymně zajišťují základní funkce a bezpečnostní prvky webu.
Cookie
Délka
Popis
cookielawinfo-checkbox-advertisement
1 year
Set by the GDPR Cookie Consent plugin, this cookie is used to record the user consent for the cookies in the "Advertisement" category .
cookielawinfo-checkbox-analytics
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional
11 months
The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
CookieLawInfoConsent
1 year
Records the default button state of the corresponding category & the status of CCPA. It works only in coordination with the primary cookie.
PHPSESSID
session
This cookie is native to PHP applications. The cookie is used to store and identify a users' unique session ID for the purpose of managing user session on the website. The cookie is a session cookies and is deleted when all the browser windows are closed.
viewed_cookie_policy
11 months
The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Funkční soubory cookie pomáhají provádět určité funkce, jako je sdílení obsahu webových stránek na platformách sociálních médií, shromažďování zpětné vazby a další funkce třetích stran.
Cookie
Délka
Popis
__atuvc
1 year 1 month
AddThis sets this cookie to ensure that the updated count is seen when one shares a page and returns to it, before the share count cache is updated.
__atuvs
30 minutes
AddThis sets this cookie to ensure that the updated count is seen when one shares a page and returns to it, before the share count cache is updated.
ss
1 year
This cookie is set by the provider Eventbrite. This cookie is used for the functionality of website chat-box function.
Výkonnostní cookies se používají k pochopení a analýze klíčových výkonnostních indexů webových stránek, což pomáhá při poskytování lepší uživatelské zkušenosti pro návštěvníky.
Cookie
Délka
Popis
dc
1 year
Cookie used to enable A/B testing within the website.
Analytické soubory cookie se používají k pochopení toho, jak návštěvníci interagují s webem. Tyto soubory cookie pomáhají poskytovat informace o metrikách počtu návštěvníků, míře okamžitého opuštění, zdroji návštěvnosti atd.
Cookie
Délka
Popis
__gads
1 year 24 days
The __gads cookie, set by Google, is stored under DoubleClick domain and tracks the number of times users see an advert, measures the success of the campaign and calculates its revenue. This cookie can only be read from the domain they are set on and will not track any data while browsing through other sites.
_ga
2 years
The _ga cookie, installed by Google Analytics, calculates visitor, session and campaign data and also keeps track of site usage for the site's analytics report. The cookie stores information anonymously and assigns a randomly generated number to recognize unique visitors.
_gat_gtag_UA_129515720_1
1 minute
Set by Google to distinguish users.
_gid
1 day
Installed by Google Analytics, _gid cookie stores information on how visitors use a website, while also creating an analytics report of the website's performance. Some of the data that are collected include the number of visitors, their source, and the pages they visit anonymously.
_hjAbsoluteSessionInProgress
30 minutes
Hotjar sets this cookie to detect the first pageview session of a user. This is a True/False flag set by the cookie.
_hjFirstSeen
30 minutes
Hotjar sets this cookie to identify a new user’s first session. It stores a true/false value, indicating whether it was the first time Hotjar saw this user.
_hjIncludedInPageviewSample
2 minutes
Hotjar sets this cookie to know whether a user is included in the data sampling defined by the site's pageview limit.
_hjIncludedInSessionSample
2 minutes
Hotjar sets this cookie to know whether a user is included in the data sampling defined by the site's daily session limit.
_hjTLDTest
session
To determine the most generic cookie path that has to be used instead of the page hostname, Hotjar sets the _hjTLDTest cookie to store different URL substring alternatives until it fails.
at-rand
never
AddThis sets this cookie to track page visits, sources of traffic and share counts.
browser_id
7 days
This cookie is used for identifying the visitor browser on re-visit to the website.
CONSENT
2 years
YouTube sets this cookie via embedded youtube-videos and registers anonymous statistical data.
GUC
1 year
The GUC cookie is set by Yahoo for Yahoo conversion tracking.
ibbid
session
Set by iBillboard, this cookie collects visitor information that becomes an ID string which can be used to target groups with similar preferences.
uid
2 months
This is a Google UserID cookie that tracks users across various website segments.
uu
1 year
AdScale sets this cookie to target ads by registering the user's movements across websites.
uvc
1 year 1 month
Set by addthis.com to determine the usage of addthis.com service.
Reklamní soubory cookie se používají k poskytování relevantních reklam a marketingových kampaní návštěvníkům. Tyto soubory cookie sledují návštěvníky napříč webovými stránkami a shromažďují informace za účelem poskytování přizpůsobených reklam.
Cookie
Délka
Popis
A1S
session
This cookie is associated with Yahoo Search Analytics and is used for advertising purposes.
ab
1 year
Owned by agkn, this cookie is used for targeting and advertising purposes.
B
1 year
This Cookie is used by Yahoo to anonymously store data related to user's visits, such as the number of visits, average time spent on the website and what pages have been loaded. This data helps to customize website content to enhance user experience.
CMID
1 year
Casale Media sets this cookie to collect information on user behavior, for targeted advertising.
CMPRO
3 months
CMPRO cookie is set by CasaleMedia for anonymous user tracking, and for targeted advertising.
CMPS
3 months
CMPS cookie is set by CasaleMedia for anonymous user tracking based on user's website visits, for displaying targeted ads.
CMST
1 day
Casale Media sets this cookie to collect information on user behavior, for targeted advertising.
id
3 months
Set by Google DoubleClick, this cookie is used to create user profiles to display relevant ads.
IDE
1 year 24 days
Google DoubleClick IDE cookies are used to store information about how the user uses the website to present them with relevant ads and according to the user profile.
loc
1 year 1 month
AddThis sets this geolocation cookie to help understand the location of users who share the information.
mdata
1 year 1 month
This cookie is used by Media Innovation group and registers a unique ID to identify a visitor on their revisit, in order to show them relevant ads.
ov
1 year 1 month
This cookie is set by the provider mookie1.com. This cookie is used for serving the user with relevant content and advertisement.
TapAd_3WAY_SYNCS
2 months
TapAd sets this cookie for data synchronization with advertising networks.
TapAd_DID
2 months
TapAd sets this cookie to offer personalized content, social media features, and traffic analysis for its retargeting of online advertising.
TapAd_TS
2 months
TapAd sets this cookie to track users across devices to enable targeted advertising.
TDCPM
1 year
TDCPM cookie is set by Cloudflare service to store a unique ID that identifies a returning user's device which is then used for targeted advertising.
TDID
1 year
TDID cookie is set by Cloudflare service to store a unique ID that identifies a returning user's device which is then used for targeted advertising.
test_cookie
15 minutes
The test_cookie is set by doubleclick.net and is used to determine if the user's browser supports cookies.
tu
1 year
AdScale sets this cookie to target ads by registering the user's movements
across websites.
tuuid
1 year
The tuuid cookie, set by BidSwitch, stores an unique ID to determine what adverts the users have seen if they have visited any of the advertiser's websites. The information is used to decide when and how often users will see a certain banner.
tuuid_lu
1 year
This cookie, set by BidSwitch, stores a unique ID to determine what adverts the users have seen while visiting an advertiser's website. This information is then used to understand when and how often users will see a certain banner.
ut
1 year
Cookie used to analyse target groups and hold the number of website hits in various subject areas.
uuid
1 year 27 days
MediaMath sets this cookie to avoid the same ads from being shown repeatedly and for relevant advertising.
VISITOR_INFO1_LIVE
5 months 27 days
A cookie set by YouTube to measure bandwidth that determines whether the user gets the new or old player interface.
YSC
session
YSC cookie is set by Youtube and is used to track the views of embedded videos on Youtube pages.
yt-remote-connected-devices
never
YouTube sets this cookie to store the video preferences of the user using embedded YouTube video.
yt-remote-device-id
never
YouTube sets this cookie to store the video preferences of the user using embedded YouTube video.
yt.innertube::nextId
never
This cookie, set by YouTube, registers a unique ID to store data on what videos from YouTube the user has seen.
yt.innertube::requests
never
This cookie, set by YouTube, registers a unique ID to store data on what videos from YouTube the user has seen.
zuuid
1 year
This cookie contains an anonymous numerical identifier to identify the user in our system.
zuuid_lu
1 year
This cookie contains a numerical timestamp to store the last time the user was updated in the system.
Další nekategorizované soubory cookie jsou ty, které jsou analyzovány a dosud nebyly zařazeny do žádné kategorie.
Cookie
Délka
Popis
_hjSession_2633384
30 minutes
No description
_hjSessionUser_2633384
1 year
No description
A1
1 year
No description
A3
1 year
No description
aum
1 year
No description available.
bblosync
never
No description available.
bm2uu
3 months
No description available.
bsw_origin_init
past
No description
C
1 month
No description
cct
1 year
No description available.
custom_data
past
No description
GoogleAdServingTest
session
No description
SONATA_ID
1 year
No description available.
syncdata_NEU
10 days
No description available.
syncdata_TAP
10 days
No description available.
test
1 hour
No description available.
xtc
1 year 1 month
No description
zuuid_k
1 year
No description
zuuid_k_lu
1 year
No description
Tyto webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace o tom, jak tyto webové stránky používáte, jsou sdíleny se společností Google. Používáním těchto webových stránek souhlasíte s použitím souborů cookie.
A pro fanouška filmů třeba i devítka :p