Resident Evil 7: Biohazard, Capcom, Podívejte se, jak mohl vypadat Resident Evil 6.5

Podívejte se, jak mohl vypadat Resident Evil 6.5

Před RE7 Capcom pracoval na jiné verzi. Měla nás vzít do města inspirovaného Benátkami

Zdroj: Capcom
10. 2. 2023
Název: Resident Evil 7: Biohazard Vývojář: Vydavatel: Platformy: , , , , , Žánr: Datum vydání: 24. 1. 2017

Historie hororové ságy Resident Evil od Capcomu je plná nedokončených verzí a nerealizovaných vizí. Mezi ty nejznámější patří projekty označované jako Resident Evil 1.5 a Resident Evil 3.5, tedy původně plánované pokračování původního Resident Evilu a to, co předcházelo skutečně vydanému RE4. Právě tento způsob pojmenování teď inspiroval i koncept Resident Evilu 7, který ovšem na trh nikdy nedorazil.

Jedná se o zamítnutou verzi, která ještě sázela na klasickou 3rd person kameru namísto first person perspektivy, s níž později přišel RE7: Biohazard z roku 2017.

S informacemi o něm a dokonce i dvěma pracovními artworky přišel dobře známý a důvěryhodný insider AestheticGamer alias Dusk Golem, který jej označuje za Resident Evil 6.5. Jedná se o zamítnutou verzi, která ještě sázela na klasickou 3rd person kameru namísto first person perspektivy, s níž později přišel RE7: Biohazard z roku 2017. Hra se měla hrát podobně jako Resident Evil 6 a hlavními hrdiny a ovladatelnými postavami měli být Leon Kennedy a Sherry Birkin.

Pohybovat se měli společně s hráči fiktivním evropským městem inspirovaným italskými Benátkami. Ještě větší odklon od zavedených pořádků pak ale mohl představovat nápad na volby inspirované hrami od studia Telltale Games. Titul by se totiž větvil na základě rozhodnutí, která by hráči učinili v klíčových okamžicích, kdy by se čas ve hře zpomalil.

Fragment z minulosti

Nezůstalo přitom jen u konceptů. Mělo vzniknout vyladěné demo na 30 až 60 minut někdy v letech 2012 až 2013. Nakonec z toho ale nic nebylo, tenhle projekt Capcom zahodil a rozhodl se pustit do Resident Evilu 7, jak jej už známe. Nemusíme se spokojit jen s popisem. K dispozici máme, jak už bylo řečeno, dva koncepty, které se povedlo vypátrat na blogu jednoho z grafiků. Sergej se podílel na řadě projektů pro přední světové vývojáře a vydavatele. Z našeho pohledu je ale nejdůležitější, že spolupracoval s Capcomem a jeho vývojáři na značce Resident Evil už od čtvrtého dílu.

Pozor, nejde o screenshoty ze zmíněného dema, ale o koncept arty, takže pozorným fanouškům neuniklo, že jeden z nich je vlastně “překreslená” Konstantinopol na obrázku ze hry Assassin’s Creed Revelations. Ostatně dotyčný grafik spolupracoval i s Ubisoftem.

Nahlásit chybu v článku

Napsat komentář

Další články
Nahoru