Death Stranding 2 On The Beach, Natáčení s herci pro Death Stranding 2 je u konce

Natáčení s herci pro Death Stranding 2 je u konce

Další posun ve vývoji potvrdil sám Hideo Kodžima. Přichází rok optimalizace a ladění zážitku

Zdroj: Kojima Productions
20. 5. 2024

Designér Hideo Kodžima ve druhém dílu svého pořadu Hideo Kojima’s Radio: Infinity přivítal další zajímavé hosty. K mikrofonu si sednul s režisérem Takašim Jamazikm, který se podepsal například pod snímek Godzilla 1.0, a také s vývojářem Šiničirem Hiramotem z Game Genome. Na úvod nicméně Kodžima sám od sebe komentoval stav vývoje Death Stranding 2 On the Beach a přišel i s náznakem, kdy mohou hráči pokračování dosud poslední Kodžimovy hry očekávat.

Na informaci o hře upozornil japonský magazín Famitsu a uvádí, že Kodžima potvrdil ukončení veškerého natáčení s herci. Má tím nepochybně na mysli performance capture s řadou známých i méně známých aktérů v čele s Normanem Reedusem nebo Léou Seydoux. Na konto herců však nebyl Kodžima konkrétní, takže je otázkou, zda ještě tým čekají nějaké dokončovací práce v dabingovém studiu, nebo je hotovo úplně vše.

Platit by však měla spíše druhá varianta, protože Kodžima ihned poté naznačil, že nyní bude přibližně rok trvat, než lidé z Kojima Productions vše náležitě odladí a připraví k vydání. „V současné době se tým nachází ve fázi, kdy bude zhruba rok vážit jednotlivé souvislosti a upravovat směr [hry a jejího příběhu], jednoduchost pochopení, zábavnost a pocit z ovládání,“ cituje pak Famitsu slavného designéra. Znamenalo by to, že by hra – která ještě nemá pevné datum vydání – mohla vyjít potenciálně už v polovině příštího roku, do vydání ale nepochybně promluví i plánování a další vlivy.

Kodžima se pak vyjádřil i na konto posledního traileru, který měl fanouškům poskytnout detailní pohled na to, co mohou od pokračování Death Stranding očekávat. Údajně v něm měly být k vidění všechny důležité aspekty hratelnosti, dostatečný náznak příběhu, grafiky, ale také postav a hlavně změn oproti původní hře. Tato slova je ale nutné chápat s trochou nadsázky, protože o Kodžimovi je známo, že k trailerům – které často sám stříhá – přistupuje velmi umělecky a tajuplně. Na každý pád se hra pod rukama Kodžimy a jeho kolegů utěšeně rýsuje a můžeme jen doufat, že dokáže navázat na velmi zajímavý odkaz prvního dílu.

Nahlásit chybu v článku

4

Napsat komentář

Další články
Nahoru