Assassin’s Creed: Codename Red, Ubisoft, Jak velká bude mapa v Assassin’s Creed: Codename Red

Jak velká bude mapa v Assassin’s Creed: Codename Red

Důvěryhodný insider se podělil o další podrobnosti stran novinek a hratelnosti

Zdroj: Vortex/DALL·E 3
9. 11. 2023

Včera jsme tu měli nové neoficiální informace o Assassin’s Creed: Codename Red od Toma Hendersona a teď na něj navazuje další specialista. Francouzský insider s přezdívkou j0nathan publikoval nové video, v němž přináší další podrobnosti. Zatímco Henderson se věnoval zejména postavám, j0nathan se zaměřil trochu víc na hratelnost (via Insider Gaming).

Japonský Assassin podle něj nebude obsahovat tolik bodů na mapě, aby hráče povzbudil víc aktivně zkoumat a nacházet zajímavé věci. S tímhle prvkem už si Ubisoft v minulosti pohrával. Známe ho například z Odyssey. Samotná mapa má být údajně větší než ve Valhalle, ale menší než právě v Odyssey.

Pokud jde o mechanismy, j0nathan láká na hák/kotvičku jako z Ghost of Tsushima a Sekiro: Shadows Die Twice. K dispozici máme mít různé postoje včetně plížení se ve vysoké trávě. Lepší má být také stealth s možností lépe využívat temnoty a schovávat se ve stínech. Už v minulosti se mluvilo o schopnosti zhasnout svíčky a podobně.

NPC mají být schopné se mnohem lépe bránit než v minulosti. Hráči budou moci naverbovat některé původně nepřátelské postavy, které pak budou fungovat jako špehové. Ženská hrdinka má využívat vrhací nože kunai, šurikeny, kouřové bombičky a zvonky. Má být pravděpodobně mrštnější a víc spoléhat na plížení než mužský hrdina. Jeho hlavní devizou bude síla. Hra by měla být také hezčí na pohled, ale to je dost vágní informace.

Nahlásit chybu v článku

Napsat komentář

Další články
Nahoru