Hry na Netflixu zajímají méně než 1 % předplatitelů

Měly udržet předplatitele, ale se zájmem se nesetkaly. Přesto s nimi Netflix nadále počítá

Zdroj: Netflix

S hrami, které Netflix nabízí v rámci svého předplatného, byly a nadále mají být velké plány. Vedle mnoha oznámení adaptací her, které Netflix chystá, v listopadu spustil v rámci své služby záložku s hrami pro Android a iOS a očekávaní podle všeho byla vzhledem k vyjádřením, dalším hrám nebo nákupům studií velká. Realita je ovšem podle nejnovějších dat odlišná.

Při současném počtu 221 milionů uživatelů, kteří si Netflix předplácejí, se tak jedná o méně než 1 %.

Ačkoli se hry všem předplatitelům zobrazují v aplikaci, nejsou streamované a je potřeba je stáhnout. Dostupné jsou verze pro Android i iOS a nabídka v tuto chvíli láká na 26 titulů. Podle společnosti Apptopia, jež se zabývá analýzou aplikací, netflixovské hry zaznamenaly 23,3 milionu stažení, denně je ovšem průměrně hraje pouze 1,7 milionu uživatelů. Při současném počtu 221 milionů uživatelů, kteří si Netflix předplácejí, se tak jedná o méně než 1 %. Celkově to nejsou dobrá čísla napříč mobilním hraním, Netflix však doufal, že by hry zapadly do strategie na udržení zákazníků, které v poslední době ztrácí.

Netflix nadále do herního segmentu investuje, ačkoli pomalu.

I přesto by měl Netflix ještě do konce letošního roku zdvojnásobit a rozšířit svoji nabídku her z 26 na 50 titulů. Už loni se provozní ředitel Netflixu Greg Peters vyjádřil v tom smyslu, že budou experimentovat a vyzkoušejí mnoho způsobů, jak si udržet zákazníky, přičemž právě hry mají být jedním ze způsobů. Současně však uvedl, že to bude podle něj trvat mnoho měsíců, spíše let. Netflix nadále do herního segmentu investuje, ačkoli pomalu, i proto se v očích analytiků jedná spíš o test než sázku na jistotu.

Netflix zakoupil své první herní studio již minulý rok v září, konkrétně Night School Studio, které stojí za Oxenfree. Ačkoli nemělo být podle dalšího vyjádření v plánu kupovat studia ve velkém, letos v březnu si Netflix do svého portfolia za přibližně 72 milionů dolarů přidal finské mobilní vývojáře Next Games, kteří již dříve s Netflixem spolupracovali a vytvořili příběhové puzzle RPG Stranger Things: Puzzle Tales. Uvidíme, zda tyto nákupy a nadcházejících 24 her pozvednou zájem předplatitelů o herní sekci a nabízené tituly. Poslední přídavek dorazil na Netflix poměrně nedávno, a tak si můžete zahrát i oceňovanou tahovou strategii Into The Breach nebo adventuru Before Your Eyes.

Nahlásit chybu v článku

Napsat komentář

Mohlo by vás zajímat

Nahoru