Abych se přiznal, neskutečně mi vadí tady ty bláboly od Sony o instantních loadinzích a výkonu konzole protože SSD: „Výjimečný výkon SSD v PlayStationu 5 přináší novou úroveň detailů každého objektu ve hře, stejně jako instantní načítání našeho rozpínajícího se světa…“ Zajímalo by mě, jak SSD ovlivní úroveň detailů světa -> nemá jak. Stejně tak, i kdyby v tom PS5 byl nwme disk (jakože nebude) tak to co popisují by muselo být o 2 řády rychlejší, než jsou aktuální nejrychlejší disky. Stejně tak paměti v gpu, sběrnice, a pod.
btw: Streamovat svět (tzn hrnout to z disku do pamětí) za běhu uměly hry už před 20 lety, třeba první mafie, gta 3 nebo morrowind.. (myšleno tam, kde je to fakt hrnutí mraky geometrie do gpu), ale ten „první loading teda pokud nebudou hry mít vůbec, sním svoji čepici… (20 GB dat nahrnout do pamětí pod vteřinu… nereálné)
Inspirovali se knihami od Abercrombieho a Sandersona? Ok Godfall mě prave začal zajímat o dost víc. Nic na to nemění fakt, ze Zatim posledni díl Archivu Byl pro mě spíše zklamáním.
Jojo Sanderson plánuje deset dílu s tím, ze čtvrtý by měl vyjít pristi rok 17.11. A co jsem někde zahlédl na netu tak by série měla byt rozdělena na dvě pentalogie přičemž ta druhá by se měla odehrávat několik let po te prvni. Nicméně Godfall si užijeme určitě driv než dokončení knižní ságy. Což pro mě znamena jedine – pořídit PS5 – takže už by to Sony mohla oficiálně představit.
btw: Streamovat svět (tzn hrnout to z disku do pamětí) za běhu uměly hry už před 20 lety, třeba první mafie, gta 3 nebo morrowind.. (myšleno tam, kde je to fakt hrnutí mraky geometrie do gpu), ale ten „první loading teda pokud nebudou hry mít vůbec, sním svoji čepici… (20 GB dat nahrnout do pamětí pod vteřinu… nereálné)