Vzpomínáte si ještě na tu vzrušující chvíli, kdy byla loni v prosinci představena první hra pro PlayStation 5? Jmenuje se Godfall, stojí za ní přibližně 70členné studio Counterplay Games a už od prvních okamžiků na sebe strhávala pozornost díky nablýskané grafice a celkovému vizuálnímu stylu. Vývojáři o technickém zpracování často a rádi mluvili, až se mohlo zdát, že zcela opomíjí i další, neméně podstatné aspekty. Logicky tak přichází na přetřes až nyní, kdy je hra konečně venku a kdy si ji mohou vedle PS5 verze užít také hráči na počítačích. Se slovem užít bych ale trochu šetřil, nepatříte-li k opravdu oddaným fanouškům akčních RPG, případně looter slasherů, jak zní podle autorů oficiální žánrové zařazení.
Malá velká hra
Godfall je malá hra, ačkoliv se snaží všemožnými způsoby svůj nezávislý původ utajit. Malé studio se sedmesáti zaměstnanci se ale jednoduše nemůže rovnat velkým AAA týmům a právě tenhle nerovný boj, který Counterplay Games podstoupili zcela dobrovolně, považuji za základní kamen problémů, kterých má Godfall povážlivě. Když nemáte dostatek lidí, přehnané ambice vás dovedou k tomu, že nebudete mít v přiděleném čase k dispozici adekvátní množství obsahu. Je navíc velmi pravděpodobné, že hra nebude náležitě odladěná a také finální testování zřejmě neproběhne tak důkladně, jak by si titul zasloužil. Proto není z mého pohledu možné, orazítkovat takový titul tou nejvyšší cenovkou, zvýšenou navíc s příchodem nové generace konzolí až na hranici 2000 korun. Tento nesoulad, který na vás bohužel dýchne už po prvních několika hodinách hraní, je bohužel určujícím faktorem veškeré kritiky a během odemykání dalších lokací a soubojů s hrstkou bossů jsem nemohl přestat myslet na to, kolik si vývojáři za PS5 verzi účtují.
Zdroj: Gearbox Publishing
Téměř vše, na co v tomhle mixu Destiny, God of War a Diabla narazíte, se dá označit za průměrné. Příběh, na který jsem se těšil díky přiznané inspiraci mými oblíbenými spisovateli fantasy, je bohužel jen prázdnou schránkou. Hra se k němu odvolává v podstatě jen proto, aby dala ten nejzákladnější význam vašemu počínání, nenarazíte v něm ale ani na zajímavé postavy, ani na nečekané zvraty, natožpak na poutavé cutscény. Orin, za kterého hrajete a jehož identitu, včetně pohlaví, měníte tím, jaké si vytvoříte a následně obléknete brnění, bojuje proti svému bratrovi, který se chce stát bohem. To je z nepříliš dobře vysvětlených důvodů nepřípustné a jediné, co zbývá, je zdivočelého Macrose potrestat zabitím. Nejprve je tedy nutné odstranit z cesty všechny jeho mocné přívržence, vzorec vám ale bude zřejmý už po dokončení úkolů v prvním ze tří dostupných světů a mohu vám prozradit, že se v nastavené šabloně až do konce nic zásadního nezmění.
Jste míček, pingpongový míček
Čekají vás krátké rozhovory s kovářem, schopným vylepšovat vaše zbraně a éterickou bytostí střežící Sedmou svatyni. Problém je, že obě postavy se nachází v centrálním HUBu a poměrně často se stává, že vás hra vybídne, abyste se mezi nimi na ploše asi 20 metrů pohybovali jako pingpongový míček. Vždy z toho důvodu, abyste si vyměnili dvě tři věty a příběh se mohl dále odvíjet. Nezřídka se navíc stává, že oduševnělý dialog, doprovázející konec proběhnuvší mise, s sebou přinese další skillpoint, abyste jich náhodou neměli málo a mohli je libovolně utratit v šachovnici vašich schopností. Poté už vás čeká jenom pohled na mapu a výběr další mise, ať už hlavní, či vedlejší, na čemž nesejde, protože mezi nimi nebývá valných rozdílů. Veškeré vaše počínání se bude v rámci každého světa odehrávat ve třech čtyřech lokacích, které se za chvíli naučíte zpaměti a jejich zpracování jen podtrhuje přesvědčení, že vývojáři s množstvím obsahu značně zápasili. Tím, jak se nemění lokace, nemění se ani její osazení nepřáteli, které vždy najdete v malých arénách, čekajíce na vysvobození z nuzného života k smrti určených NPC. Když se vám zadané úkoly podaří splnit, případně k nim přidáte i splnění bonusových, garantujících o trochu lepší kořist, vracíte se zpět do HUBu a opakujete vše výše popsané. Počítat navíc musíte i s tím, že je potřeba pro další postup v příběhu sesbírat vždy dostatečné množství zástupných run jednotlivých elementů, čímž se nevyhnete drobnému grindování.
To by samo o sobě zavánělo opravdu pořádným průšvihem, ale nebojte, zase tak zle na tom Godfall není. Kořením každé lootovací hry je pochopitelně důraz na svižný souboj a neustálé modifikování výbavy, což vývojáři v tomto případě alespoň z části splňují. Přiznávám, že začátek hry na mě působil mdle a nezajímavě, musím ale po téměř 15 hodinách strávených v Godfallu potvrdit, že souboj v pozdějších fázích má něco do sebe a přináší s sebou záblesky jistého uspokojení. To samé se dá říct o zbraních, které tu a tam vypadávají z beden či padlých protivníků – někdy máte zkrátka radost, že jste získali lepší meč, protože právě ten jste si velmi oblíbili, ale z nových a použitelných kousků máte jen dýky nebo palice. Z druhé strany si ale nepředstavujte, že hra vybízí k oslavám pokaždé, když objevíte něco nového. Naopak, Godfall trpí na nízký počet jednotlivých typů zbraní, naopak přehnané množství jejich variant s jen minimálními rozdíly v sekundárních vlastnostech a obecně nepřehlednou záplavu dalšího harampádí.
Čeho moc, toho moc
Upřímně, moje vnímání nových předmětů se tak u zbraní zúžilo jen na sledování útočného čísla a vše ostatní, jako jsou kameny pro obnovu zdraví, prapory s dalším vylepšením statistik nebo amulety či prsteny jsem vyměňoval jen nárazově a sporadicky. Rozhraní se totiž snaží být maximálně nepřívětivé a například nedovoluje vybavit se žádným předmětem či zbraní, neprohlížíte-li si je přes záložku vybavení. Přitom máte k dispozici vlastní sekci s logickým členěním, kde se ale můžete na věci maximálně jen dívat, případně je rozkládat na jednotlivé materiály. Problém také je, že když na kartě výbavy řešíte například dvojici prstenů, po zvolení vhodného kousku se kurzor v hlavní nabídce přesune na začátek, takže musíte nesmyslně opět sjíždět na úroveň prstenů a všechno tohle dělat pořád dokola je opravdu otrava. Hře by prospělo značné odlehčení celé nabídky a zefektivnění postupu vpřed. Zcela symptomatické je nakonec i přerozdělování skillpointů na šachovnici 5×5 polí, s následným 5stupňovým zlepšováním každého skillu. Vaše atributy nebo například možnost kritického zásahu se kvůli tomu zvyšují jen o jednotky procent a to je přesně něco, co v přímém souboji nepocítíte.
Nejvážnějším problémem ale zůstává skutečnost, že hra před vás v podstatě neklade žádnou výzvu, a pokud zemřete, díky checkpointu se do hry vrátíte klidně i doprostřed bitvy, ve které zůstává započítáno poškození, které jste protivníkům udělili.
V momentě, kdy dojde na střet s protivníky, jde o co nejefektivnější a nejrychlejší způsob, jak se s nimi vypořádat. Lehký útok, těžký útok, úskok a modifikátory navázané na konkrétní zbraně jsou to jediné, na čem skutečně záleží. Čili jestli jsem před krátkou chvílí zrovna zvýšili svojí sílu o dvě procenta, nebo o čtyři, mi bylo ukradené. Mnohem větší starosti mi dělala podivná setrvačnost pohybů, nemožnost obyčejným způsobem vyskočit a hlavně nefungující uzamykání vybraných cílů. Jednou funguje, jednou nefunguje, jindy si nevšimnete, že je protivník vůbec zaměřen a do toho všeho se lock z neznámých důvodů vypíná, když to nejméně potřebujete. Trpí tím zejména orientace v prostoru, bez ohledu na možnost rychle se otočit o 180 stupňů pomocí d-padu a kupodivu tomu žádným způsobem nepomáhá ani haptická odezva, jejíž podání je v rámci prvních her pro PS5 zřejmě nejslabší. Nejvážnějším problémem ale zůstává skutečnost, že hra před vás v podstatě neklade žádnou výzvu, a pokud zemřete, díky checkpointu se do hry vrátíte klidně i doprostřed bitvy, ve které zůstává započítáno poškození, které jste protivníkům udělili. A kupodivu se to týká i soubojů s bossy, byť tam se zdraví zpravidla vrací k určeným bodů na ukazateli zdraví konkrétního protivníka. O to ale hůř, když skutečně vypjatých soubojů je ve hře jen hrstka a zbytek potyček se odehrává za doprovodu stále se opakujících typů nepřátel.
A co multiplayer?
Godfall nabízí také online kooperaci až pro tři hráče, kteří mohou procházet příběhovými i vedlejšími misemi společně. Na základě toho se upravuje obtížnost hry, která ale defacto jen kopíruje přístupnost singleplayeru. Důvodem, proč o multiplayeru není v recenzi žádná zmínka, natož přímé hodnocení, vychází jednoduše z toho, že online hra není spojena s žádnou formou matchmakingu a spojení probíhá výhradně s přáteli z vašeho seznamu. Musím se proto ptát - hraje někdo Godfall? A mohl bych se na to podívat?
Z vod průměru tak nakonec hru nevytahuje ani grafické zpracování, které je sice na první pohled okouzlující, ale čím jste hlouběji, tím víc připomíná spíše technický benchmark. V režimu obrazové kvality jsou dobře patrné efekty ray tracingu a ve hře se leskne i to, co by se snad ve skutečnosti lesknout vůbec nemělo. Jenže tím přijdete o framerate, který klesne na úroveň 30 fps s tendencí klesat ještě hlouběji, nacházíte-li se uprostřed válečné vřavy. Téměř nezbytné je proto přepnout do režimu výkonu a spoléhat se na 50-60 fps, které hra na PS5 dokáže docílit. O jisté detaily v grafice sice přijdete, ale jsem rozhodně daleko od snahy označit Godfall po vizuální stránce za nezajímavý. Vizuálně si jej pamatovat zřejmě budete dlouhé roky, na všechno ostatní ale v záplavě podzimních a nadcházejících jarních hitů ale zřejmě rychle zapomenete.
V pozdějších fázích uspokojivý souboj se spoustou vizuálních efektů
Občasná radost, pokud se vám podaří ukořistit kýženou zbraň
Souboje s bossy, které jsou současně jedinou opravdovější výzvou
Vizuální zpracování, které nešetří detaily a naznačuje, že i menší studia mohou přijít se skvělou grafikou
Využívání stále stejné šablony pro postup třemi dostupnými mapami
Zahlcující množství předmětů, které se od sebe liší jen nepatrně
Téměř nulová výzva kvůli benevolentnímu systému checkpointů
Jen velmi vlažné využívání haptické odezvy a adaptivních triggerů DualSensu
Godfall je malá hra, která se snaží neustále maskovat svůj nezávislý původ. Pokud milujete žánr looterů a nemůžete bez něj být, dočkáte se kombinace Destiny, Diabla, Anthemu a God of War. Na papíře to zní docela dobře, ale kdž pejsek a kočička vařili dort ze samých dobrot, nakonec je přeci jen bolela bříška. A také Godfallem projdete jako horký nůž máslem - bez ohledu na zvolenou obtížnost vás bude systém checkpointů stále vracet bez výraznějšího postihu zpět do bitvy.
Muj koment z youtubu:
Jak tu někdo psal, jako parádní hra, ted jsem to přerušil Valhallou ale hral sem to asi 6h a jako mě to bavilo. Prostě super odpočinková rubačka, bez přemešlení, kdo chce po náročném dni v práci kde přemýšlí 10h ještě přemýšlet dál. Každý prostě ne. Prostě jak tu psal Corvus, bezduchá ale suprová výplachovka. Jedu na PC 4K 60FPS na Ultra a je to super. Hudba boží 🙂 hlavně když dostanete skillpoint :). Mě to tak navnadilo, že dneska dam asi místo Valhally :).
PS: už je nás několik kdo si myslí, že sice drahé ale parádní odpočinkovka. Jako až spadne cena a máte na to PC co to utáhne na Ultra tak bych neváhal.
Sto lidi, sto chuti. Uz od osmdesatych let vyhledavam hry, kde je treba pouzivat sedou kuru mozkovou a i kdyz mam praci, kde premyslim cely den, odpocivam hranim her, u kterych je treba zapojit mozek. Prave proto je pro me soucasny herni trh sedivy, nevyrazny. Vychazeji rocne stovky her „strilej po vsem co se hybe“ a jednou za par let vyjde hra, ktera za neco stoji.
Tak podle mě se prostě studio pustilo do pro ně špatného titulu, který neodpovídá jejich schopnostem a výsledek tomu odpovídá. Přitom i s menším týmem se dají vytvořit až ikonické tituly v AA oblasti. Namátkou Hellblade, Plague Tale nebo Greedfall. Navíc všechny snad ani nebyly za plnou cenu. O Indie věcech ani nemluvě. Tady marketingově se podařilo hru dostat do povědomí díky „první Ps5 exkluzivitě“ přitom řada dalších titulů by si tu pozornost zasluhovala více.
Vortex.cz používá soubory cookie, aby vám poskytl co nejrelevantnější výsledky tím, že si zapamatuje vaše preference a opakované návštěvy. Kliknutím na „Přijmout vše“ souhlasíte s používáním všech souborů cookie. Můžete také v „Nastavení cookies“ poskytnout souhlas pro jednotlivé možnosti.
Tento web používá soubory cookie ke zlepšení vašeho zážitku při procházení webem. Soubory cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a jsou kategorizovány podle potřeby, jelikož jsou nezbytné pro fungování základních funkcí webu. Používáme také soubory cookie třetích stran, které nám pomáhají analyzovat a porozumět tomu, jak tento web používáte. Tyto soubory cookie budou ve vašem prohlížeči uloženy pouze s vaším souhlasem. Máte také možnost odhlásit se z těchto souborů cookie. Odhlášením se z některých z těchto souborů cookie může ovlivnit váš zážitek z prohlížení.
Nezbytné soubory cookie jsou naprosto nezbytné pro správné fungování webu. Tyto soubory cookie anonymně zajišťují základní funkce a bezpečnostní prvky webu.
Cookie
Délka
Popis
cookielawinfo-checkbox-advertisement
1 year
Set by the GDPR Cookie Consent plugin, this cookie is used to record the user consent for the cookies in the "Advertisement" category .
cookielawinfo-checkbox-analytics
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional
11 months
The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
CookieLawInfoConsent
1 year
Records the default button state of the corresponding category & the status of CCPA. It works only in coordination with the primary cookie.
PHPSESSID
session
This cookie is native to PHP applications. The cookie is used to store and identify a users' unique session ID for the purpose of managing user session on the website. The cookie is a session cookies and is deleted when all the browser windows are closed.
viewed_cookie_policy
11 months
The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Funkční soubory cookie pomáhají provádět určité funkce, jako je sdílení obsahu webových stránek na platformách sociálních médií, shromažďování zpětné vazby a další funkce třetích stran.
Cookie
Délka
Popis
__atuvc
1 year 1 month
AddThis sets this cookie to ensure that the updated count is seen when one shares a page and returns to it, before the share count cache is updated.
__atuvs
30 minutes
AddThis sets this cookie to ensure that the updated count is seen when one shares a page and returns to it, before the share count cache is updated.
ss
1 year
This cookie is set by the provider Eventbrite. This cookie is used for the functionality of website chat-box function.
Výkonnostní cookies se používají k pochopení a analýze klíčových výkonnostních indexů webových stránek, což pomáhá při poskytování lepší uživatelské zkušenosti pro návštěvníky.
Cookie
Délka
Popis
dc
1 year
Cookie used to enable A/B testing within the website.
Analytické soubory cookie se používají k pochopení toho, jak návštěvníci interagují s webem. Tyto soubory cookie pomáhají poskytovat informace o metrikách počtu návštěvníků, míře okamžitého opuštění, zdroji návštěvnosti atd.
Cookie
Délka
Popis
__gads
1 year 24 days
The __gads cookie, set by Google, is stored under DoubleClick domain and tracks the number of times users see an advert, measures the success of the campaign and calculates its revenue. This cookie can only be read from the domain they are set on and will not track any data while browsing through other sites.
_ga
2 years
The _ga cookie, installed by Google Analytics, calculates visitor, session and campaign data and also keeps track of site usage for the site's analytics report. The cookie stores information anonymously and assigns a randomly generated number to recognize unique visitors.
_gat_gtag_UA_129515720_1
1 minute
Set by Google to distinguish users.
_gid
1 day
Installed by Google Analytics, _gid cookie stores information on how visitors use a website, while also creating an analytics report of the website's performance. Some of the data that are collected include the number of visitors, their source, and the pages they visit anonymously.
_hjAbsoluteSessionInProgress
30 minutes
Hotjar sets this cookie to detect the first pageview session of a user. This is a True/False flag set by the cookie.
_hjFirstSeen
30 minutes
Hotjar sets this cookie to identify a new user’s first session. It stores a true/false value, indicating whether it was the first time Hotjar saw this user.
_hjIncludedInPageviewSample
2 minutes
Hotjar sets this cookie to know whether a user is included in the data sampling defined by the site's pageview limit.
_hjIncludedInSessionSample
2 minutes
Hotjar sets this cookie to know whether a user is included in the data sampling defined by the site's daily session limit.
_hjTLDTest
session
To determine the most generic cookie path that has to be used instead of the page hostname, Hotjar sets the _hjTLDTest cookie to store different URL substring alternatives until it fails.
at-rand
never
AddThis sets this cookie to track page visits, sources of traffic and share counts.
browser_id
7 days
This cookie is used for identifying the visitor browser on re-visit to the website.
CONSENT
2 years
YouTube sets this cookie via embedded youtube-videos and registers anonymous statistical data.
GUC
1 year
The GUC cookie is set by Yahoo for Yahoo conversion tracking.
ibbid
session
Set by iBillboard, this cookie collects visitor information that becomes an ID string which can be used to target groups with similar preferences.
uid
2 months
This is a Google UserID cookie that tracks users across various website segments.
uu
1 year
AdScale sets this cookie to target ads by registering the user's movements across websites.
uvc
1 year 1 month
Set by addthis.com to determine the usage of addthis.com service.
Reklamní soubory cookie se používají k poskytování relevantních reklam a marketingových kampaní návštěvníkům. Tyto soubory cookie sledují návštěvníky napříč webovými stránkami a shromažďují informace za účelem poskytování přizpůsobených reklam.
Cookie
Délka
Popis
A1S
session
This cookie is associated with Yahoo Search Analytics and is used for advertising purposes.
ab
1 year
Owned by agkn, this cookie is used for targeting and advertising purposes.
B
1 year
This Cookie is used by Yahoo to anonymously store data related to user's visits, such as the number of visits, average time spent on the website and what pages have been loaded. This data helps to customize website content to enhance user experience.
CMID
1 year
Casale Media sets this cookie to collect information on user behavior, for targeted advertising.
CMPRO
3 months
CMPRO cookie is set by CasaleMedia for anonymous user tracking, and for targeted advertising.
CMPS
3 months
CMPS cookie is set by CasaleMedia for anonymous user tracking based on user's website visits, for displaying targeted ads.
CMST
1 day
Casale Media sets this cookie to collect information on user behavior, for targeted advertising.
id
3 months
Set by Google DoubleClick, this cookie is used to create user profiles to display relevant ads.
IDE
1 year 24 days
Google DoubleClick IDE cookies are used to store information about how the user uses the website to present them with relevant ads and according to the user profile.
loc
1 year 1 month
AddThis sets this geolocation cookie to help understand the location of users who share the information.
mdata
1 year 1 month
This cookie is used by Media Innovation group and registers a unique ID to identify a visitor on their revisit, in order to show them relevant ads.
ov
1 year 1 month
This cookie is set by the provider mookie1.com. This cookie is used for serving the user with relevant content and advertisement.
TapAd_3WAY_SYNCS
2 months
TapAd sets this cookie for data synchronization with advertising networks.
TapAd_DID
2 months
TapAd sets this cookie to offer personalized content, social media features, and traffic analysis for its retargeting of online advertising.
TapAd_TS
2 months
TapAd sets this cookie to track users across devices to enable targeted advertising.
TDCPM
1 year
TDCPM cookie is set by Cloudflare service to store a unique ID that identifies a returning user's device which is then used for targeted advertising.
TDID
1 year
TDID cookie is set by Cloudflare service to store a unique ID that identifies a returning user's device which is then used for targeted advertising.
test_cookie
15 minutes
The test_cookie is set by doubleclick.net and is used to determine if the user's browser supports cookies.
tu
1 year
AdScale sets this cookie to target ads by registering the user's movements
across websites.
tuuid
1 year
The tuuid cookie, set by BidSwitch, stores an unique ID to determine what adverts the users have seen if they have visited any of the advertiser's websites. The information is used to decide when and how often users will see a certain banner.
tuuid_lu
1 year
This cookie, set by BidSwitch, stores a unique ID to determine what adverts the users have seen while visiting an advertiser's website. This information is then used to understand when and how often users will see a certain banner.
ut
1 year
Cookie used to analyse target groups and hold the number of website hits in various subject areas.
uuid
1 year 27 days
MediaMath sets this cookie to avoid the same ads from being shown repeatedly and for relevant advertising.
VISITOR_INFO1_LIVE
5 months 27 days
A cookie set by YouTube to measure bandwidth that determines whether the user gets the new or old player interface.
YSC
session
YSC cookie is set by Youtube and is used to track the views of embedded videos on Youtube pages.
yt-remote-connected-devices
never
YouTube sets this cookie to store the video preferences of the user using embedded YouTube video.
yt-remote-device-id
never
YouTube sets this cookie to store the video preferences of the user using embedded YouTube video.
yt.innertube::nextId
never
This cookie, set by YouTube, registers a unique ID to store data on what videos from YouTube the user has seen.
yt.innertube::requests
never
This cookie, set by YouTube, registers a unique ID to store data on what videos from YouTube the user has seen.
zuuid
1 year
This cookie contains an anonymous numerical identifier to identify the user in our system.
zuuid_lu
1 year
This cookie contains a numerical timestamp to store the last time the user was updated in the system.
Další nekategorizované soubory cookie jsou ty, které jsou analyzovány a dosud nebyly zařazeny do žádné kategorie.
Cookie
Délka
Popis
_hjSession_2633384
30 minutes
No description
_hjSessionUser_2633384
1 year
No description
A1
1 year
No description
A3
1 year
No description
aum
1 year
No description available.
bblosync
never
No description available.
bm2uu
3 months
No description available.
bsw_origin_init
past
No description
C
1 month
No description
cct
1 year
No description available.
custom_data
past
No description
GoogleAdServingTest
session
No description
SONATA_ID
1 year
No description available.
syncdata_NEU
10 days
No description available.
syncdata_TAP
10 days
No description available.
test
1 hour
No description available.
xtc
1 year 1 month
No description
zuuid_k
1 year
No description
zuuid_k_lu
1 year
No description
Tyto webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace o tom, jak tyto webové stránky používáte, jsou sdíleny se společností Google. Používáním těchto webových stránek souhlasíte s použitím souborů cookie.
Jak tu někdo psal, jako parádní hra, ted jsem to přerušil Valhallou ale hral sem to asi 6h a jako mě to bavilo. Prostě super odpočinková rubačka, bez přemešlení, kdo chce po náročném dni v práci kde přemýšlí 10h ještě přemýšlet dál. Každý prostě ne. Prostě jak tu psal Corvus, bezduchá ale suprová výplachovka. Jedu na PC 4K 60FPS na Ultra a je to super. Hudba boží 🙂 hlavně když dostanete skillpoint :). Mě to tak navnadilo, že dneska dam asi místo Valhally :).
PS: už je nás několik kdo si myslí, že sice drahé ale parádní odpočinkovka. Jako až spadne cena a máte na to PC co to utáhne na Ultra tak bych neváhal.