branding
Godfall

Godfall se inspiruje sériemi Monster Hunter a Dark Souls

Jedna z prvních her pro PS5 nabídne velkou výzvu i nekompromisní technickou stránku

Zdroj: Gearbox Software
8. 4. 2020
Název: Godfall Vývojář: Vydavatel: Platformy: , , , , Žánr: Datum vydání: 19. 11. 2020

Nové číslo britské verze PlayStation magazínu přináší řadu zajímavých střípků týkajících se jedné z prvních skutečných next-gen záležitostí – Godfall. Hra vzniká pod palcem vydavatelství Gearboxu a dorazit by měla v čase příchodu konzole. To by za předpokladu ustálené situace na trhu mělo znamenat maximálně nadcházející vánoční sezónu.

Informace z magazínu přinesl například Tweet od AllGamesDelta. V tom je z článku vybráno to nejzajímavější, což zde například znamená informaci o hutné inspiraci Monster Hunter World. A nejen to, vedle toho se hráči mohou těšit i na prvky ze série Dark Souls, a to zejména ve spojitosti se souboji. S tím se pojí i to, že jednotliví bossové mají být patřičně obtížní a mohou představovat nebezpečí rovnou pro několik hrdinů naráz. V praxi to má znamenat, že při režimu kooperace se bossové mohou bránit více nepřátelům naráz a třeba je i všechny najednou dorazit. Zároveň hra slibuje přinášet patřičnou výzvu a odměňovat vypilované schopnosti hráčů.

Příběh hry má kombinovat prvky klasických fantasy her s tím, že zde se bude dění točit okolo několika základních elementů. Sem patří země, vzduch, oheň a spiritualismus. Další střípky nadále potvrzují již dříve avizovanou inspiraci knižní sérií Archiv bouřné záře a dozvídáme se také něco málo o RPG prvcích hry. Na začátku si hráči mohou vybrat jedno ze tří předdefinovaných brnění s tím, že to funguje zároveň jako klasická volba třídy postavy. To ale samozřejmě není konečná volba a Godfall nadále slibuje přinést bohatou upravitelnost postavy v průběhu hry. Hlavní charakter je přitom v příběhu hry jedním z posledních žijících členů rytířského řádu, který má za cíl odvrátit blíže nespecifikovanou apokalyptickou událost.

Z hlediska technické stránky se zřejmě mají majitelé nové generace konzole PlayStation skutečně nač těšit. Kromě již v minulosti zmíněné minimalizace nahrávacích časů má novinka týmu Counterplay Games těžit zejména z faktu, že nepůjde o mezigenerační titul. Majitelé PS4 si tedy sice hru nezahrají, na druhé straně ale Godfall nabídne například ray tracing i podporu pokročilého 3D zvuku a má jít zároveň o jednu z prvních demonstrací toho, co výkon hardwaru nové konzole dokáže. Zároveň bude PlayStation 5 jedinou konzolí, kde bude hra k mání. Vedle toho je ale v přípravě také verze pro PC.

Závěrem ještě můžeme dodat, že tým Counterplay Games se má skládat ze zhruba 75 vývojářů, z nichž někteří pocházejí například z Bungie a pracovali i na sérii Destiny. Odtud může pramenit inspirace drop-in kooperací, která nabídne zábavu až pro tři hráče.

Nahlásit chybu v článku

Napsat komentář

Další články
Nahoru