Skull and Bones, Ubisoft, Skull & Bones po letech skutečně připlouvá

Další potvrzení, Skull & Bones dorazí začátkem roku 2024

Odcházející ředitel Ubisoft Singapore mluvil také o rozšíření studia a AAA ambicích

Zdroj: Ubisoft
20. 11. 2023
Název: Skull and Bones Vývojář: Vydavatel: Platformy: , , Žánr: Datum vydání: 16. 2. 2024

Na konci října oznámili zástupci Ubisoftu, že opět odsouvají vydání Skull & Bones, konkrétně na začátek příštího kalendářního roku, resp. konec toho fiskálního. Termín vydání mezi lednem a březnem 2024 nyní potvrzuje také ředitel Ubisoft Singapore Darryl Long, který v rozhovoru pro Yahoo (přes Insider Gaming) promluvil o aktuálním stavu ve zmíněné pobočce, plánech do budoucna, ale i o svém odchodu. Long se přesouvá do Toronta a jeho místo zaujme Jean-Francois Vallee, který dosud vedl Ubisoft Shanghai.

Začneme-li hrou Skull & Bones, Long znovu uvedl, že titul skutečně vyjde ve stanoveném termínu, tedy začátkem příštího kalendářního roku, nejpozději pak do 31. března 2024. Nenecháváme se tím příliš uklidňovat, protože podobná prohlášení už zaznívala dříve, ale po sériích testů a opravdu dlouhém vývoji by už bylo opravdu na čase, vyjít se hrou na světlo a nechat ji poprat se s konkurencí o zájem hráčů. Uvidíme také, nakolik vývojáři obohatili hlavní oblouk hratelnosti, a jak si bude hra stát třeba v porovnání se zaběhnutým titulem Sea of Thieves od Microsoftu.

Co se týče Longova odchodu, přichází po třech letech, během kterých měla pobočka v Singapuru konečně najít pevnou půdu pod nohama a připravit se na údajně zářnou a se AAA hrami spojenou budoucnost. Long prozradil, že Ubisoft Singapore změnil adresu, rozšířil kanceláře a ve třech patrech nové budovy zaměstnává přes 450 lidí, z nichž 70 procent tvoří místní obyvatelé. Longův nástupce Vallee pak plánuje pobočku ještě rozšířit a zefektivnit spolupráci s dalšími kanceláři v regionu. A to i díky tomu, že Vallee bude sedět hned na několika židlích a přímo dohlížet nejen na pobočku v Singapuru, ale také ve Vietnamu, Indii a na Filipínách. Součástí plánů na vývoj her jsou pak i mobilní tituly, zatím ale Vallee nebyl z pochopitelných důvodů konkrétní a není tudíž ani jasné, jaký další projekt povede singapurská pobočka, až konečně vypustí na moře Skull & Bones.

Je však otázkou, zda zmíněná studia skutečně mají na to, zapojit se do všeobecné produkce Ubisoftu s přihlédnutím k tomu, že ne všechny projekty z poslední doby dopadly dobře. Vedle Skull & Bones velkými problémy prochází také série Prince of Persia, konkrétně remake Sands of Time. Hra vznikala v Indii, ale nakonec se její přípravy přesunuly do Montréalu, což neznačí nic dobré a bude zřejmě na novém vedení, aby se pohled na asijské pobočky Ubisoftu změnil.

Nahlásit chybu v článku

2

Napsat komentář

Další články
Nahoru