branding
Bloodborne, Sony Interactive Entertainment, Bloodborne běží na PlayStationu 5 v 60 fps a v rozlišení 1080p

Bloodborne běží na PS5 v 60 fps a v rozlišení 1080p

Sony v tom bohužel zásluhy nemá. Moddeři spojili své síly a využili staršího modu pro PS4

Zdroj: FromSoftware
Název: Bloodborne Vývojář: Vydavatel: Platformy: Žánr: Datum vydání: 24. 3. 2015

Opěvovaný titul studia FromSoftware Bloodborne je neustále diskutovaným tématem, především kvůli absenci verze pro PlayStation 5 či pro PC a uzamknutí snímkové frekvence na 30 fps. V červenci se navíc hře i více než osm let po vydání mimořádně dařilo a zařadila se mezi nejhranější tituly měsíce na PlayStationu 4 a PlayStationu 5. Navzdory tomu se hráči a fanoušci stále ne a ne dočkat nové verze oficiální cestou, proto to komunita opakovaně zkouší jinými způsoby. Nyní je jasné, že Bloodborne dokáže běžet na PlayStationu 5 v rozlišení 1080p a v oněch vysněných 60 fps, ale k této možnosti se hráči osobně bohužel jen tak nedostanou.

Historie se vlastně tak trochu opakuje. O hrátky s Bloodbornem se už nějaký čas stará v komunitě dobře známý modder, hacker a dataminer Lance McDonald, který též vystupuje pod přezdívkou ManFightsDragon. McDonald je rovněž znám svými pokusy a objevy v souvislosti se sérií Dark Souls a Demon Souls, ale také hratelnou ukázkou P.T., kterou prozkoumal skrz naskrz. V roce 2020 pro Bloodborne ve verzi 1.09 vytvořil 60fps mod, který prezentoval na své upravené konzoli PlayStation 4 Pro, o rok později samostatný mod vydal, když se Sony nemělo k žádným oficiálním krokům ohledně hry. To už nicméně byla venku nová generace konzolí, a tak se lidé začali ptát, zda by něco takového bylo možné i na PlayStationu 5. Ano, bylo by to možné, jak dokazuje další snažení fanoušků zachycené na videu výše.

McDonald není jediný, kdo s Bloodbornem experimentuje, přičemž tentokrát si ovace komunity zaslouží i uživatel s přezdívkou Illusion. Ten využil již hotového McDonaldova 60fps modu a portoval jej tak, aby běžel na běžné konzoli PlayStation 5, samozřejmě však s využitím hackování. Zatímco v případě PlayStationu 4 mod snižoval rozlišení na 720p, v tomto případě zůstává při plném rozlišení 1080p. Hackování nejnovější konzole od Sony už samozřejmě není po takové době neprobádanou oblastí, ale pro obyčejné hráče to představuje výraznou překážku. Nezbývá tedy než se nadále ptát, proč Sony nemá v úmyslu tuto radost hráčům dopřát oficiálně, a ideálně rovnou i s též hojně poptávanou verzí pro PC.

Nahlásit chybu v článku

1

Napsat komentář

Další články
Nahoru