Fallout 4, Bethesda Softworks, Bethesda přidala do Falloutu 4 větev New Vegas 2

Bethesda přidala do Falloutu 4 větev New Vegas 2

Může mít spojitost s chystaným next-gen updatem. Hráči ale mluví i o nové hře

Zdroj: Bethesda
6. 4. 2023
Název: Fallout 4 Vývojář: Vydavatel: Platformy: , , Žánr: Datum vydání: 10. 11. 2015

Informace z portálu SteamDB se znovu postaraly o rozruch v komunitě hráčů, v tomto případě mezi fanoušky Falloutu. Společnost Bethesda totiž ke hře Fallout 4 na Steamu přidala novou vývojovou větev pojmenovanou „newvegas2“, což některé velmi optimisticky smýšlející hráče nutí přemýšlet nad pokračováním oblíbeného dílu Fallout: New Vegas. Ten vyšel v roce 2010, podepsalo se pod něj studio Obsidian, a právě to by chtělo podle nedávného vyjádření ředitele studia Fearguse Urqhuarta klidně pracovat na novém Falloutu. Skutečnost ale může být o poznání nudnější a o žádnou bombastickou zprávu se jednat nemusí. Bez ohledu na to, že po rozkřiknutí této noviny Bethesda zase zmíněnou větev odstranila.

Jak upozorňuje magazín PC Gamer, hráči by neměli zapomínat, že minulý rok v říjnu obdrželi slib, že se osm let starý Fallout 4 dočká v průběhu roku 2023 next-gen vylepšení. Konkrétně se bavíme o 4K updatu pro PC verzi, kterou mohli vývojáři klidně pojmenovat jako „newvegas2“ s odkazem na to, že skrze Creation Club dorazí do hry obsah inspirovaný právě dílem New Vegas. Ostatně, situace by byla podobná jako v případě výroční edice Skyrimu, který byl skrze update obohacen o další tematický obsah, sahající až do historie třetího dílu The Elder Scrolls a odkazoval se na něj.

Z druhé strany ale samozřejmě nelze vyloučit, že Bethesda, klidně i za přispění Obsidianu, pracuje na něčem speciálním, a i když to stále nemusí být přímé plnohodnotné pokračování, třeba se hráči dočkají nové příběhové linky a drobného rozšíření, které by mohlo fungovat jako odlehčené New Vegas 2. Kdo ví, možná se také jedná o přípravu remasteru původního New Vegas do enginu Falloutu 4 se všemi moderními vylepšeními, a i to by, hádáme, byla pro fanoušky dobrá zpráva. Vývojáři by tak mohli naplno ukázat, jak se může (nebo nemusí?) oficiální práce lišit od fanouškovských modifikací, v nichž už k „remasterům“ zmiňovaných her došlo. Na rozluštění téhle záhady si ale budeme muset počkat, snad ne déle než do června, kdy se Microsoft i Bethesda přihlásí skrze tiskové konference.

Nahlásit chybu v článku

2

Napsat komentář

Další články
Nahoru