Vortex #268 | Vývoj her bez šéfů, 60dolarová hodnota Ratchet & Clank a rozhovor o Amanita Design

Vortex #268

Vývoj her bez šéfů, 60dolarová hodnota Ratchet & Clank a rozhovor o Amanita Design

Zdroj: Vortex

Začátek týdne by se na Vortexu mohl jen stěží obejít bez vidcastu, takže vám ho servírujeme k polednímu klidu. Povídali jsme si tentokrát o tom, jak může probíhat vývoj ve společnosti s plochou strukturou, tedy víceméně bez šéfů. Dále jsme se zabývali otázkou, zda stojí Ratchet & Clank: Rift Apart v PC verzi za plnou cenu, případně zda bychom měli cenu zohledňovat v recenzích. A došlo i na příjemný rozhovor, tentokrát s Lukášem Kuncem z Amanita Design o aktuálním rozpoložení studia a vývoji nových projektů.

Seznam témat

11:07 - Jak probíhá vývoj her bez šéfů?

48:12 - Stojí PC verze 2 roky starého titulu s 10hodinovou herní dobou za plnou cenovku?

1:09:18 - Rozhovor s Lukášem Kuncem o aktuálním rozpoložení studia Amanita Design

1:36:52 - Závěrečný mišmaš

Nahlásit chybu v článku

2

Napsat komentář

Další články
Nahoru