Stela, SkyBox Labs, Spoluautoři Halo Infinite představují variaci na Inside

Spoluautoři Halo Infinite představují variaci na Inside

Nová logická plošinovka se pokusí přiblížit hitu od Playdead, ale vezme nás spíš ven

20. 3. 2019
Název: Stela Vývojář: Vydavatel: Platformy: , Žánr: ,

Pokud vyhledáváte hry jako Inside od dánského studia Playdead, máme pro vás tip na podobnou atmosférickou logickou plošinovku, která by vás mohla zaujmout. Jmenuje se Stela a vyjít by měla ještě letos na PC a Xboxu One. Autoři ze studia SkyBox Labs nás lákají na výpravné dobrodružství o mladé ženě, v jejíž kůži se hráči stanou svědky zkázy tajemného starého světa. Titul se v těchto dnech prezentuje na akci GDC v kalifornském San Franciscu a je součástí programu ID@Xbox od Microsoftu pro nezávislé hry.

Nezávislé kanadské studio SkyBox Labs spolupracovalo s Microsoftem už v minulosti. Pomáhali například s remastery Age of Empires, ale i s Halo 5: Forge nebo Minecraftem. A v současnosti spolupracují i na Halo Infinite. Ale zpátky ke Stele. Podobně jako v jiných příbuzných hrách bude hlavní hrdinka překonávat překážky v podobě hádanek, akrobatických pasáží i nepřátel v rozkládajícím se světě. Puzzly mají být náročné, zdejší monstra nebezpečná a vývojáři slibují i zajímavý soundtrack.

Samotní autoři dávají hře nálepku “umělecká”, což zní dost sebevědomě, ale asi chápeme, co tím myslí a proč ji takto nazývají. Právě na pohled evokuje novinka vzor v podobě Inside nejvíc, ale na rozdíl od něj chce častěji střídat prostředí i roční období a vzít nás spíš ven než dovnitř. Tato inspirace by se ale mohla rovněž stát autorům osudnou. Inside byl mimořádně povedený titul a i když se mu pokusili přiblížit mnozí, jen málokdo v tomto snažení zatím skutečně uspěl.

Podobně jako v žánrové klasice Another World tu budeme zřejmě podle prvních ohlasů častěji před něčím utíkat a nebezpečí se vyhýbat než nepřátele konfrontovat přímo. Stela už má v tuto chvíli profil na Steamu, ale po přesnějším datu vydání nebo dalších podrobnostech byste se zatím pídili marně. Snad se o další detaily tým podělí ještě v průběhu GDC, což rozhodně není vyloučené.

Nahlásit chybu v článku

1

Napsat komentář

Další články
Nahoru