Star Wars: Knights of the Old Republic Remake, Lucasfilm Games, Saber Interactive zřejmě přebralo vývoj KOTORu od Aspyru

Saber Interactive zřejmě přebralo vývoj KOTOR od Aspyru

Embracer nepřímo potvrzuje informace Bloombergu. Výrazné zpoždění se však neočekává

Zdroj: Lucasfilm Games
18. 8. 2022

Pokud vám dnešní záplava zpráv o Embraceru, mezi nimiž je velká akvizice, jež zahrnuje Středozemi a Tolkienovo dílo díky Middle-Earth Enterprises a dále hned čtyři další herní společnosti, máme tu ještě jednu. Na konci července přišel Bloomberg a novinář Jason Schreier s informacemi o vývoji remaku Star Wars: Knights of the Old Republic, které nezněly vůbec povzbudivě, jelikož měl být vývoj pozastaven kvůli situaci uvnitř studia Aspyr, které na hře pracovalo. Ano, pracovalo. Embracer nyní nepřímo potvrzuje, že se studio Aspyr na vývoji již nepodílí.

Dle Schreierových informací byl osud celého projektu značně nejistý, o čemž jsme zde tehdy rovněž psali a stejně tak o tom, co mělo této situaci předcházet. Embracer v květnu oznámil, že se k vývoji KOTORu připojilo i jejich další studio Saber Interactive, přičemž si někteří lidé zapojení do vývoje mysleli, že mohlo vývoj kvůli problémům v Aspyru zcela převzít. Tuto domněnku Embracer dnes potvrdil, ačkoli ne přímo, respektive nedošlo ke zmínění konkrétního titulu.

Neočekáváme kvůli tomu však žádné výrazné zpoždění titulu.

„Jeden z našich AAA projektů přešel pod jiné z našich studií“ uvedl Embracer ve svém prohlášení. „Učinili jsme tak z důvodu, abychom zajistili, že laťka kvality bude u tohoto titulu nastavena tak, jak potřebujeme. Neočekáváme kvůli tomu však žádné výrazné zpoždění titulu.“ Toto vyjádření každopádně ukazuje právě na remake Knights of the Old Republic. Otázkou je, co znamená, že není ze strany Embraceru očekáváno výrazné zpoždění vzhledem k tomu, co se mělo dít se hrou a kolem hry v nedávné době. Původní plány měly totiž počítat s vydáním už letos, přičemž Schreier odhadoval jako možné datum až 2025.

Demo nebylo tam, kde si ho přálo vedení mít.

Velkým problémem se stal neúspěch dema, které měli vývojáři z Aspyru prezentovat na přelomu letošního června a července, načež však došlo k vyhození hlavního designéra Brada Prince i hlavního výtvarníka Jasona Minora a údajnému vedení, že demo „nebylo tam, kde si ho přálo vedení mít“. Do vývoje ovšem už tak bylo investováno velké množství financí i času a v případě samotného dema se to stalo neúnosné.

Nahlásit chybu v článku

Napsat komentář

Další články
Nahoru