Necelé dva týdny nazpět jsme vám přinesli dojmy z kampaně Call of Duty: Modern Warfare III, které nebyly příliš pozitivní. Ukázalo se, že vývojáři ze Sledgehammer Games sáhli ke změnám, které však na první pohled nepůsobily jako evoluce zaběhnutého stylu, ale popření toho, čím kampaň v Call of Duty tradičně je. Otevřené mise s jednoduchými úkoly se zdánlivou možností rozhodnout se, v jakém pořadí je budete plnit, působily jako fragment módu DMZ z Warzone a do celkové skladby jednoduše nezapadaly. Také délka kampaně a její konec, který ve skutečnosti žádným koncem není, podpořily pocit, že titul vznikal spíše jako rozšíření nebo dovětek k Modern Wafare II a že přijdou další, kdo tuhle minisérii v rámci Call of Duty napodruhé dovypráví. Bohužel, také další části hry, v celkovém ohledu ještě podstatnější než krátká kampaň, nepůsobí podle nás v porovnání s několika předchozími díly zrovna přesvědčivě, a ačkoliv vnímáme všechny zákulisní informace o uspěchaném vývoji s určitou rezervou, nelze je na finální podobě produktu nevidět.
Horká jehla
Co se týče hodnocení kampaně, nemá příliš smysl se k němu nějak obsáhle vracet. Vše podstatné už zaznělo a na tomto místě mohu pouze konstatovat, že kdybych měl kampani udělit známku, musela by být zákonitě podprůměrná. Opírám se nejen o to, jak byly zpracovány příběhové části předchozích dvou dílů Modern Warfare, ale vracím se i k dílu s podtitulem Vanguard, který byl zasazen do druhé světové války a mají ho na svědomí právě vývojáři ze Sledgehammeru. Ačkoliv jsme Vanguard – a bavíme se teď skutečně jen o kampani – nehodnotili nijak optimisticky, působí komplexněji a unikátněji nežli kampaň v Modern Warfare III. Není nutné sklouzávat k opakujícím se názorům hráčů, které mnohdy přichází v dost příkré rovině bez snahy vnímat kontext, do kterého mohli být vývojáři proti své vůli posazeni, ale ředění připravených, naskriptovaných misí, které bývají přiznaně přehnané a vždy z nich čišel heroismus a smysl pro pompézní momenty, jednoduše není to, co bych od singleplayeru Call of Duty chtěl.
Kdyby alespoň otevřené mise byly nápadité v tom, jaké před hráče předkládají úkoly nebo by pro ně vývojáři připravili nová prostředí, určitě by byl můj pohled shovívavější, ale variace na multiplayer, byť na tomto místě jen v rámci pravidel PvE, není inovace, po které bych volal. Týká se to bohužel i příběhu, který vyzní naprázdno, protože záležitost kolem Task Force 141 a Makarova v zásadě nikam neposune, takže i kdyby se vývojáři v oficiálních prohlášeních dušovali, že do hry po dobu několika let vkládali lásku a vášeň, nebudu jim to věřit proto, že vyjma jednoho dvou okamžiků kampaň neplní to, pro co si hru stále ještě značná část hráčů kupuje.
Všichni na všechny
Jak už je ale naznačeno v úvodu, dojmy z kampaně není možné považovat za recenzi, protože Call of Duty se tradičně skládá z více režimů, a i kdybyste multiplayeru zrovna nefandili, jde o ten hlavní magnet pro hráče, kteří chtějí s daným dílem strávit rok do vydání dalšího. Tohle respektuju, dřív jsem se k tomu možná stavěl jinak, ale posledních několik dílů se i pro mě stalo místem multiplayerové zábavy, podle očekávání arkádové, svižné a mnohdy hodně chaotické. Vždy se ale dá spolehnout na to, že si díly zachovávají konzistentní přístup ke gunplayi, což platí i pro Modern Warfare III a v kombinaci několika dalších vlivů – jako je například hraní s přáteli – je multiplayer zábava. Rozhodně tedy nechci působit dojmem, že dobrý zážitek v Modern Warfare III nenajdete, naopak, střelba pořád funguje, hra je přístupná na ovladači, stejně jako na myši s klávesnicí, vše se svižně načítá, zápasy netrvají příliš dlouhou dobu a strávit hodiny levelováním vaší postavy či odemykáním zbraní a jejich modifikací je tam, kde ho chci coby příznivce téhle série mít.
Modern Warfare III dává najevo, že se vydává cestou recyklace, což se týká zejména map restaurovaných z původního Modern Warfare II, ale částečně i herních módů.
Všechno ostatní je ale problematické a určitě se nevyhnu tomu, že budu neustále narážet na výše pronesená slova o očividném spěchu a šití celého projektu horkou jehlou, ať už byly důvody jakékoliv. Vezmeme-li za standard povedenou hratelnost, o kvalitě jednotlivých dílů zpravidla rozhoduje nabídka herních módů a map. Už tady ale dává Modern Warfare III najevo, že se vydává cestou recyklace, to se týká zejména map restaurovaných z původního Modern Warfare II, ale částečně i herních módů. Ačkoliv máte k dispozici vše podstatné, od Deathmatche, přes Control, až po Hardpoint, očekáváte nějaké změny a něco, díky čemu si můžete tento díl zapamatovat. Vývojáři se o to pokusili, výsledek je ale nemastný a hlavně křiklavě upozorňuje na to, že se nevymýšlelo nic nového, ale hledal se způsob, jak již vytvořené a funkční celky poskládat do dalších herních módů jinak. Zhruba takhle vznikl Cutthroat – na papíře taktické souboje tří skupin hráčů po třech, které se však ve skutečnosti mění v deathmatch tří týmů. Je vlastně jedno, že můžete z boje vyřazeného spoluhráče znovu zvednout, protože přestřelky jsou stejně rychlé jako v jiných módech. Kontraproduktivní je i velikost map, na kterých se režim odehrává, protože velikost nepodporuje taktiku, nýbrž zpomaluje celou akci. A ve výsledku tak nemáte vůbec žádný pocit unikátnosti či něčeho nového.
V tomto duchu by se dalo mluvit také o režimu Invasions, který je pro změnu odlehčenou verzí módu Ground War, jen nemáte tak velkou mapu, nemůžete použít tolik vojenské techniky a hlavně proti sobě stojí v maximu jen 40 hráčů a několik vojáků ovládaných umělou inteligencí. Na obvyklé hratelnosti, stojící na co nejrychlejší eliminaci nepřítele, však nic nemění ani vrtulníky, které na bojiště shazují bedny s killstreaky, ani skutečnost, že se AI vojáci v průběhu bitvy doplňují. Zkrátka jen ve zmenšené podobě zažíváte Ground War bez nutnosti bojovat o záchytné body, což je alespoň jasně definovaný úkol, kterého se jsou i náhodní spoluhráči schopní držet a plnit jej. A pak je tu War Mode, opět na papíře vcelku zajímavá záležitost, kdy se musíte s týmem pustit do plnění několika úkolů, v jejichž splnění se vám snaží zabránit nepřítel s tím, že se ve druhém kole změní role. Konkrétně jde o nutnost obsadit pozice s protiletadlovými zbraněmi, aby mohl na bojiště vrtulník shodit tank, ten dopravit až k řídícímu centru raketového sila a v jeho útrobách aktivovat odpálení nukleárních hlavic. Fajn, vznikají poměrně vypjaté momenty, dynamika hry se skutečně dvakrát promění a vše působí dobře, jenže Modern Warfare III nabízí pro tento režim jen jednu jedinou mapu se stále se opakujícím úkolem, což ji sráží nohy zase z trochu jiné strany než v případě variací na již stokrát hrané módy v trochu jiných obměnách.
Zase Warzone?
A ačkoliv se to už může zdát trochu úsměvné, stejně nakonec dopadl i režim se zombíky. Ačkoliv je fajn, že hra se díky jeho zahrnutí tváří skutečně plnohodnotně, vývojáři zřejmě museli práci urychlit – znovu, kvůli okolnostem, o nichž se spekuluje – a rozhodli se tenhle speciální a v zásadě bokem stojící mód ohnout opět do podoby Warzone či spíše DMZ. Namísto scénářů, kdy třeba i s úplně jinými postavami bráníte místa před hordami zombíků, otevíráte portály, nebo používáte unikátní zbraně, vás čekají kontrakty na otevřené mapě, dobývání pevností nebo čištění hnízd zombií. Ve trojici, s kamarády, jde samozřejmě o zcela stravitelnou a mnohdy i legrační či náležitě vypjatou záležitost, po jejím zahrání jsem ale zase jen pokrčil rameny a musel pro sebe konstatovat, že to není nic nového. Že jsem to už hrál, že jsem už něco podobného zažil mnohokrát a smutně vzpomínal třeba na Black Ops IV, kde mi snad naposledy tenhle režim dával smysl. Co víc, tím, jak je hraní naroubováno na otevřenou mapu a úkoly nejsou jasně definované na obrazovce, při hraní s náhodnou partou lidí zápasy většinou sklouznou k naprostému chaosu a nespolupráci. Mohli byste namítnout, že je Call of Duty jen odrazem lidí, kteří hru hrají, ale vezmete-li v potaz, že jde o arkádovou zábavu pro masy, kterou může hrát doslova každý, je opravdu na místě vést hráče za ruku a říkat jim, co mají dělat, aby to skutečně dělali. To se ale v tomhle režimu neděje tak často, což dobrému pocitu nepřidává.
Mohli bychom se bavit o dalších věcech, jako je nepřehledný battle pass, který toho zdarma nabízí pocitově zase o trochu méně, mohli bychom se bavit o killstreacích, které jsou veskrze standardní nebo popisovat pozitiva a negativa jednotlivých map, nedostali bychom se ale k jinému závěru než je ten, který jsem nastínil už na začátku. V kontextu posledních několika dílů nepřichází Call of Duty: Modern Warfare III s ničím, co by bylo jakýmkoliv způsobem zajímavější nebo unikátnější, a právě z tohohle hlediska jsme se i společně s Jirkou shodli, že jde o podprůměrný díl. Pořád ho můžete hrát, pořád si v rámci nastaveného stylu dobře zastřílíte, ale zejména letos pochybuju, že nabídka za těch 70 eur opravdu stojí.
Tradiční hratelnost spolu se skvělým gunplayem zůstala zachována
Nabídka map, byť restaurovaných z MW II, je poměrně pestrá a vývojáři slibují další rozšiřování
Stále motivující prvek levelování postavy i zbraní a jejich dobře zvládnuté vylepšování
Svižné načítání a minimum technických problémů
Na první pohled je zřejmé, že vývojáři převážně recyklovali dříve vytvořené součásti
Nové multiplayerové režimy jsou jen variacemi na jiné módy a nepřináší nic nadstandardního
Mód se zombíky trpí na nový přístup v podobě otevřené mapy a hraní ve stylu Warzone či DMZ
Ať už byly důvody jakékoliv, vývojáři nemohli či nechtěli prokázat, že hra opravdu dostala potřebnou péči
Singleplayerová kampaň jen podtrhuje skutečnost, že celá hra opravdu působí jako velkorysý přídavek pro MW II
Modern Warfare III je stále Call of Duty. Nezapře to v hratelnosti, v tradičně dobré střelbě, nabídce zbraní, nominálním počtu map a herních módů. Ať už ale přistoupíte ke hře z jakékoliv strany, najdete jen to, co už jste viděli v předchozích dílech stokrát zopakované. Nové módy nepřináší nic unikátního, slibné módy doplácí na nízký počet map, kde se mohou uskutečnit, a kampaň narušují otevřené mise i nedořečený konec. I když můžete hrát desítky hodin, trávit ve hře večery s kamarády a spolehnout se, že akce bude obstojně fungovat, hra nenabízí nic navíc, kvůli čemu by vás byť jen lákala ke koupi.
Hezká recenze. Nicméně s jednou věcí bych nesouhlasil. Zdeněk píše, že hráči jsou v kritice velice ostří a nevnímají věci v kontextu a že vývojáři byli do této situace zřejmě dotlačeni proti své vůli.
Ale to přece hráče/zákazníky vůbec nemusí zajímat. Oni si kupují produkt, od kterého mají nějaká očekávání a ta očekávání mimo jiné zastřešuje značka a svým způsobem i cena produktu, tedy očekávají že hra bude dosahovat nějakého standardu, a ta očekávání zůstávají z velké části nenaplněna. Potom je ale jen chybou vývojářů a vydavatele, že buď nedokázali dodat adekvátně kvalitní produkt a nebo, že cena je prostě příliš vysoká s ohledem na to, co se za tu cenu nabízí. Je tedy podle mého nesprávné kritizovat hráče za to, že hru za nekvalitu kritizují.
Mám-li to přirovnat k autům, tak když mi někdo bude nabízet auto, co se jmenuje Porsche, bude mít cenovku jako Porsche a dostanu kvalitu dacie také nebudu spokojený.
Naprostý souhlas. Situace, které Activision/Blizzard využívá je to, že hráči bohužel tuto značku stále berou, kupují a utrácejí v ní peníze, takže si pak herní společnosti mohou, s prominutím podobnou „zlodějnu“ dovolit.
O to více je dle mého názoru úkolem, popřípadě mělo by být snahou, herních magazínů vašeho kalibru, na podobné praktiky poukázat a více je zdůraznit, nikoliv vývojáře neustále omlouvat a v „každé druhé větě“ poukazovat na to, že se nechceme vézt na „hatu“ (viz videorecenze této hry).
Ve všech odvětvích businessu, a to nejen toho herního, zákazník kupuje produkt, od kterého očekává kvalitu úměrnou ceně. U letošního dílu CoD (a mnoha dalších her) toto rozhodně neplatí. Možná tedy poukazováním na tento fakt, hráči po mnoha letech nakupování této hry, změní názor, a její budoucí kvalitativni vývoj to jen podpoří.
Děkuji popřípadě za Váš názor. Moc si vážím vaší tvorby a děkuji za pravidelní kvalitní souhrn novinek z videoherního světa.
Vortex.cz používá soubory cookie, aby vám poskytl co nejrelevantnější výsledky tím, že si zapamatuje vaše preference a opakované návštěvy. Kliknutím na „Přijmout vše“ souhlasíte s používáním všech souborů cookie. Můžete také v „Nastavení cookies“ poskytnout souhlas pro jednotlivé možnosti.
Tento web používá soubory cookie ke zlepšení vašeho zážitku při procházení webem. Soubory cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a jsou kategorizovány podle potřeby, jelikož jsou nezbytné pro fungování základních funkcí webu. Používáme také soubory cookie třetích stran, které nám pomáhají analyzovat a porozumět tomu, jak tento web používáte. Tyto soubory cookie budou ve vašem prohlížeči uloženy pouze s vaším souhlasem. Máte také možnost odhlásit se z těchto souborů cookie. Odhlášením se z některých z těchto souborů cookie může ovlivnit váš zážitek z prohlížení.
Nezbytné soubory cookie jsou naprosto nezbytné pro správné fungování webu. Tyto soubory cookie anonymně zajišťují základní funkce a bezpečnostní prvky webu.
Cookie
Délka
Popis
cookielawinfo-checkbox-advertisement
1 year
Set by the GDPR Cookie Consent plugin, this cookie is used to record the user consent for the cookies in the "Advertisement" category .
cookielawinfo-checkbox-analytics
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional
11 months
The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
CookieLawInfoConsent
1 year
Records the default button state of the corresponding category & the status of CCPA. It works only in coordination with the primary cookie.
PHPSESSID
session
This cookie is native to PHP applications. The cookie is used to store and identify a users' unique session ID for the purpose of managing user session on the website. The cookie is a session cookies and is deleted when all the browser windows are closed.
viewed_cookie_policy
11 months
The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Funkční soubory cookie pomáhají provádět určité funkce, jako je sdílení obsahu webových stránek na platformách sociálních médií, shromažďování zpětné vazby a další funkce třetích stran.
Cookie
Délka
Popis
__atuvc
1 year 1 month
AddThis sets this cookie to ensure that the updated count is seen when one shares a page and returns to it, before the share count cache is updated.
__atuvs
30 minutes
AddThis sets this cookie to ensure that the updated count is seen when one shares a page and returns to it, before the share count cache is updated.
ss
1 year
This cookie is set by the provider Eventbrite. This cookie is used for the functionality of website chat-box function.
Výkonnostní cookies se používají k pochopení a analýze klíčových výkonnostních indexů webových stránek, což pomáhá při poskytování lepší uživatelské zkušenosti pro návštěvníky.
Cookie
Délka
Popis
dc
1 year
Cookie used to enable A/B testing within the website.
Analytické soubory cookie se používají k pochopení toho, jak návštěvníci interagují s webem. Tyto soubory cookie pomáhají poskytovat informace o metrikách počtu návštěvníků, míře okamžitého opuštění, zdroji návštěvnosti atd.
Cookie
Délka
Popis
__gads
1 year 24 days
The __gads cookie, set by Google, is stored under DoubleClick domain and tracks the number of times users see an advert, measures the success of the campaign and calculates its revenue. This cookie can only be read from the domain they are set on and will not track any data while browsing through other sites.
_ga
2 years
The _ga cookie, installed by Google Analytics, calculates visitor, session and campaign data and also keeps track of site usage for the site's analytics report. The cookie stores information anonymously and assigns a randomly generated number to recognize unique visitors.
_gat_gtag_UA_129515720_1
1 minute
Set by Google to distinguish users.
_gid
1 day
Installed by Google Analytics, _gid cookie stores information on how visitors use a website, while also creating an analytics report of the website's performance. Some of the data that are collected include the number of visitors, their source, and the pages they visit anonymously.
_hjAbsoluteSessionInProgress
30 minutes
Hotjar sets this cookie to detect the first pageview session of a user. This is a True/False flag set by the cookie.
_hjFirstSeen
30 minutes
Hotjar sets this cookie to identify a new user’s first session. It stores a true/false value, indicating whether it was the first time Hotjar saw this user.
_hjIncludedInPageviewSample
2 minutes
Hotjar sets this cookie to know whether a user is included in the data sampling defined by the site's pageview limit.
_hjIncludedInSessionSample
2 minutes
Hotjar sets this cookie to know whether a user is included in the data sampling defined by the site's daily session limit.
_hjTLDTest
session
To determine the most generic cookie path that has to be used instead of the page hostname, Hotjar sets the _hjTLDTest cookie to store different URL substring alternatives until it fails.
at-rand
never
AddThis sets this cookie to track page visits, sources of traffic and share counts.
browser_id
7 days
This cookie is used for identifying the visitor browser on re-visit to the website.
CONSENT
2 years
YouTube sets this cookie via embedded youtube-videos and registers anonymous statistical data.
GUC
1 year
The GUC cookie is set by Yahoo for Yahoo conversion tracking.
ibbid
session
Set by iBillboard, this cookie collects visitor information that becomes an ID string which can be used to target groups with similar preferences.
uid
2 months
This is a Google UserID cookie that tracks users across various website segments.
uu
1 year
AdScale sets this cookie to target ads by registering the user's movements across websites.
uvc
1 year 1 month
Set by addthis.com to determine the usage of addthis.com service.
Reklamní soubory cookie se používají k poskytování relevantních reklam a marketingových kampaní návštěvníkům. Tyto soubory cookie sledují návštěvníky napříč webovými stránkami a shromažďují informace za účelem poskytování přizpůsobených reklam.
Cookie
Délka
Popis
A1S
session
This cookie is associated with Yahoo Search Analytics and is used for advertising purposes.
ab
1 year
Owned by agkn, this cookie is used for targeting and advertising purposes.
B
1 year
This Cookie is used by Yahoo to anonymously store data related to user's visits, such as the number of visits, average time spent on the website and what pages have been loaded. This data helps to customize website content to enhance user experience.
CMID
1 year
Casale Media sets this cookie to collect information on user behavior, for targeted advertising.
CMPRO
3 months
CMPRO cookie is set by CasaleMedia for anonymous user tracking, and for targeted advertising.
CMPS
3 months
CMPS cookie is set by CasaleMedia for anonymous user tracking based on user's website visits, for displaying targeted ads.
CMST
1 day
Casale Media sets this cookie to collect information on user behavior, for targeted advertising.
id
3 months
Set by Google DoubleClick, this cookie is used to create user profiles to display relevant ads.
IDE
1 year 24 days
Google DoubleClick IDE cookies are used to store information about how the user uses the website to present them with relevant ads and according to the user profile.
loc
1 year 1 month
AddThis sets this geolocation cookie to help understand the location of users who share the information.
mdata
1 year 1 month
This cookie is used by Media Innovation group and registers a unique ID to identify a visitor on their revisit, in order to show them relevant ads.
ov
1 year 1 month
This cookie is set by the provider mookie1.com. This cookie is used for serving the user with relevant content and advertisement.
TapAd_3WAY_SYNCS
2 months
TapAd sets this cookie for data synchronization with advertising networks.
TapAd_DID
2 months
TapAd sets this cookie to offer personalized content, social media features, and traffic analysis for its retargeting of online advertising.
TapAd_TS
2 months
TapAd sets this cookie to track users across devices to enable targeted advertising.
TDCPM
1 year
TDCPM cookie is set by Cloudflare service to store a unique ID that identifies a returning user's device which is then used for targeted advertising.
TDID
1 year
TDID cookie is set by Cloudflare service to store a unique ID that identifies a returning user's device which is then used for targeted advertising.
test_cookie
15 minutes
The test_cookie is set by doubleclick.net and is used to determine if the user's browser supports cookies.
tu
1 year
AdScale sets this cookie to target ads by registering the user's movements
across websites.
tuuid
1 year
The tuuid cookie, set by BidSwitch, stores an unique ID to determine what adverts the users have seen if they have visited any of the advertiser's websites. The information is used to decide when and how often users will see a certain banner.
tuuid_lu
1 year
This cookie, set by BidSwitch, stores a unique ID to determine what adverts the users have seen while visiting an advertiser's website. This information is then used to understand when and how often users will see a certain banner.
ut
1 year
Cookie used to analyse target groups and hold the number of website hits in various subject areas.
uuid
1 year 27 days
MediaMath sets this cookie to avoid the same ads from being shown repeatedly and for relevant advertising.
VISITOR_INFO1_LIVE
5 months 27 days
A cookie set by YouTube to measure bandwidth that determines whether the user gets the new or old player interface.
YSC
session
YSC cookie is set by Youtube and is used to track the views of embedded videos on Youtube pages.
yt-remote-connected-devices
never
YouTube sets this cookie to store the video preferences of the user using embedded YouTube video.
yt-remote-device-id
never
YouTube sets this cookie to store the video preferences of the user using embedded YouTube video.
yt.innertube::nextId
never
This cookie, set by YouTube, registers a unique ID to store data on what videos from YouTube the user has seen.
yt.innertube::requests
never
This cookie, set by YouTube, registers a unique ID to store data on what videos from YouTube the user has seen.
zuuid
1 year
This cookie contains an anonymous numerical identifier to identify the user in our system.
zuuid_lu
1 year
This cookie contains a numerical timestamp to store the last time the user was updated in the system.
Ale to přece hráče/zákazníky vůbec nemusí zajímat. Oni si kupují produkt, od kterého mají nějaká očekávání a ta očekávání mimo jiné zastřešuje značka a svým způsobem i cena produktu, tedy očekávají že hra bude dosahovat nějakého standardu, a ta očekávání zůstávají z velké části nenaplněna. Potom je ale jen chybou vývojářů a vydavatele, že buď nedokázali dodat adekvátně kvalitní produkt a nebo, že cena je prostě příliš vysoká s ohledem na to, co se za tu cenu nabízí. Je tedy podle mého nesprávné kritizovat hráče za to, že hru za nekvalitu kritizují.
Mám-li to přirovnat k autům, tak když mi někdo bude nabízet auto, co se jmenuje Porsche, bude mít cenovku jako Porsche a dostanu kvalitu dacie také nebudu spokojený.
O to více je dle mého názoru úkolem, popřípadě mělo by být snahou, herních magazínů vašeho kalibru, na podobné praktiky poukázat a více je zdůraznit, nikoliv vývojáře neustále omlouvat a v „každé druhé větě“ poukazovat na to, že se nechceme vézt na „hatu“ (viz videorecenze této hry).
Ve všech odvětvích businessu, a to nejen toho herního, zákazník kupuje produkt, od kterého očekává kvalitu úměrnou ceně. U letošního dílu CoD (a mnoha dalších her) toto rozhodně neplatí. Možná tedy poukazováním na tento fakt, hráči po mnoha letech nakupování této hry, změní názor, a její budoucí kvalitativni vývoj to jen podpoří.
Děkuji popřípadě za Váš názor. Moc si vážím vaší tvorby a děkuji za pravidelní kvalitní souhrn novinek z videoherního světa.