Call of Duty: Modern Warfare II (2022), Activision, Mapa Shipment z Call of Duty nemusela nikdy vyjít

Mapa Shipment z Call of Duty nemusela nikdy vyjít

Do Modern Warfare se dostala omylem. Vývojáři ji ve hře zapomněli coby testovací mapu

Zdroj: Activision
16. 5. 2023
Název: Call of Duty: Modern Warfare II (2022) Vývojář: Vydavatel: Platformy: , , , , Žánr: Datum vydání: 28. 10. 2022

Série Call of Duty za dobu své existence přišla s celou řadou velmi povedených map, z nichž některé se neustále vrací ve více či méně obměněných podobách. Ať už jde o mapy jako Strike, Highrise, Terminal nebo Nuketown, koncepty jednotlivých lokací odpovídají vždy trochu jiné hře a stávají se oblíbenou součástí multiplayerových klání. Patří k nim nepochybně i mapa Shipment, která se poprvé objevila v Call of Duty 4: Modern Warfare a svým poměrně kompaktním pojetím na ní probíhají skvělé přestřelky jeden na jednoho. Ve skutečnosti se ale tahle mapa dostala do hry omylem a nechybělo mnoho, aby o ní hráči nikdy nevěděli. V rozhovoru pro magazín Dexerto to prozradil multiplayerový designér Geoff Smith a přidal několik historek z vývoje, o kterých jsme dosud neměli tušení.

Smith se k mapě Shipment dostal během rozhovoru po otázce, jakou z lokací v Call of Duty má nejraději. „Objevují se malé veselé experimenty. Věci, které fungovaly a věci, které z nejrůznějších důvodů nefungovaly. Myslím ale, že prokletím mé existence je Shipment,“ začal poněkud tajemně Smith. Hned vzápětí ale začal vysvětlovat, že zmiňovaná mapa byla vytvořena pro splitscreen, ještě v době, kdy se očekávalo, že akční hry tento režim budou nabízet. I proto je relativně malá, má podle Smitha velmi jednoduché rozložení, a to všechno pro to, aby mohla dobře fungovat v momentě, kdy se obraz televize rozřízne napůl. Mapu nicméně vývojáři využívali pro testování nejrůznějších věcí a s přihlédnutím k tomu ji měli zařazenou do standardní rotace map, resp. playlistu.

„Náš multiplayerový vedoucí ale zapomněl v době vydání tuhle mapu z playlistu odstranit, a už to nešlo vzít zpět. Šlo doopravdy o nehodu,“ dodal pak Smith a potvrdil, že nechybělo mnoho a hráči si nikdy nemohli na Shipmentu zahrát. Tedy minimálně do některého z dalších dílů, pokud by se vývojáři rozhodli mapu nakonec oficiálně zařadit. Naštěstí pro hru samotnou nebyl Shipment rozbitou či jinak rozpracovanou záležitostí, ale kompletní i komplexní mapou, která po mnoha měsících testování fungovala stejně dobře jako všechny ostatní. I díky tomu nebylo nutné narychlo mapu zase stahovat z playlistu, i když by se to vzhledem k obvyklé praxi nakonec asi nezdálo být jakkoliv překvapivé či zvláštní. Protože si ale hráči Shipment oblíbili, lidé z Infinity Ward neměli důvod cokoliv měnit a z nehody vznikla jedna z předností.

Nahlásit chybu v článku

2

Napsat komentář

Další články
Nahoru