branding
branding
2
  • Lukáš H. napsal:
    I Šachová hra mě velice zajímá. Důkaz 111 mě zklamal občasnými nelogičnostmi a podle mě trochu slabou pointou příběhu a taky příliš jednoduchou hratelností, ale to je čistě jen subjektivně tím, že mě osobně prostě příliš neláká tenhle žánr interaktivních novel či, chcete-li, choose your own adventure. Tak doufám, že se scenáristé u Šachové hry poučili. Od hratelnosti tedy žádnou větší interaktivitu podle toho, co tvůrci uvedli, neočekávám, ale i tak jí chci rozhodně dát šanci. Jen bych ocenil vyhýbání se rétorice v tom stylu, který implikuje, že nevidomí potřebují zjednodušenou hratelnost. Naopak, je spousta takových nevidomých (nejsem to jen já), kteří vyhledávají a kterým stále chybí hratelnost na úrovni 1428: Shadows over Silesia, The Last of Us, God of War Ragnarök a snad dalších podobných přístupných titulů, kterých se dočkáme v budoucnu. 🙂
    • Já to hodně beru jako interaktivní rozhlasovou hru a vzhledem k tomu, jaký vztah mám k samotné rozhlasové tvorbě, tak mně nezbývá než se těšit, tento styl mi sedí. Nicméně jak zmiňuješ pointu, tady bych souhlasila, na rozhlasová dramata to nemá, ale zase to pro mě vyvažuje ta interaktivita. Pevně však věřím, že jsou to jen takové vlaštovky, první krůčky a zkoumání terénu a že bychom se mohli časem dočkat i něčeho většího nebo o dost jiného. Ostatně i Petr Kubíček tomu teď udělal velkou službu s úplně jinou hrou, tak doufám, že to inspiruje i nějaké další tvůrce.

Napsat komentář