Marvel’s Wolverine, Sony Interactive Entertainment, Hackeři zřejmě zaútočili na Insomniac Games

Wolverine přišel o art directora a scenáristku

Oba vývojáři odešli do CD Projektu. Pro Wolverina to ale nemusí znamenat nic špatného

Zdroj: Sony
9. 7. 2024

Vývojáři z Insomniac Games se rozloučili se scenáristkou Mary Kenney, která ve slavném studiu strávila uplynulých pět let. Podílela se na vývoji Ratcheta & Clanka, Milese Moralese, ale v posledních měsících také na Wolverinovi, vždy z pozice scenáristky. V případě Wolverina byla navíc v týmu, který přípravu scénáře vedl, což odpovídalo přirozenému vývoji její kariéry. Nově však bude působit v bostonském studiu CD Projektu, kde se připojí k vývoji další hry ze série Cyberpunk, a jak už asi tušíte, opět v roli scenáristky. Podle jejího profilu na síti LinkedIn bude zodpovědná za navrhování příběhových linek, psaní dialogů i jednotlivých scén a přípravu postav.

O změně působiště informovala Kenney přímo na LinkedInu, kde potvrdila svoji příslušnost ke studiu CD Projektu v Bostonu a zahájení prací na projektu Orion, kterým je zmiňované pokračování Cyberpunku. Žádné konkrétní informace vcelku přirozeně nepřidala, samozřejmě je ale podle svých slov nadšená a těší se na „další dobrodružství“. Je otázkou, zda dostane Kenney prostor v některém z nadcházejících vývojářských deníčků, případně čeho konkrétně se na Orionu ujme, sama je však podle svých slov ráda, že se znovu účastní vývoje RPG.

Nejde však o jediný podobný přesun od Wolverina k Cyberpunku 2 – podobně se tak stalo i v případě art directora z Insomniac Games Aarona Habibipoura, který se do Bostonu přesunul před dvěma měsíci. Také on svůj posun oznámil na síti LinkedIn a jeho cesta bude možná ještě o kousek zajímavější, protože navazuje přímo na pozici art directora a bude tak do velké míry určovat podobu a ducha nového Cyberpunku. Ani Habibipour však ještě nedostal prostor, aby se fanouškům představil, případně blíže promluvil o své práci v CD Projektu Boston.

S přihlédnutím k tomu, že jde v obou případech o vysoké a důležité pozice, objevily se dotazy ze strany hráčů, zda to naznačuje nějaký problém Wolverina. Situace ale může být zcela opačná a odchod scenáristky a art directora lze číst také jako pozitivní věc podtrhující utěšený postup prací na očekávané superhrdinské hře. Zejména scenáristé nemusí nutně zůstávat u svých projektů až do jejich vydání a také vizuální styl musí být dávno pevně nastaven a nepotřebuje tak přísné vedení jako v počátcích vývoje. Pro Cyberpunk 2 to pak z druhé strany znamená, že se vývoj skutečně přesouvá do aktivní fáze a my tak můžeme začít velmi pomalu odkrajovat čas do vydání. Ale opravdu velmi pomalu.

Nahlásit chybu v článku

1

Napsat komentář

Další články
Nahoru