Call of Duty: Warzone 2.0, Activision, Warzone 2 hlásí 25 milionů hráčů za prvních pět dní

Warzone 2 hlásí 25 milionů hráčů za prvních pět dní

Může překonat rekord prvního dílu. Část hráčů ale o hře v pozitivním duchu nemluví

Zdroj: Activision
22. 11. 2022

Ačkoliv na konto druhého Warzonu 2.0 přichází například od hráčů na Steamu poměrně ostrá kritika – týká se zejména lagování některých zápasů nebo neintuitivních menu – Activision si zřejmě nemá nač stěžovat. Na oficiálním twitterovém účtu Call of Duty se totiž objevila zpráva, že nový Warzone dokázal během prvních dvou dní přilákat více než 25 milionů hráčů, za což vývojáři samozřejmě hráčům děkují. Otevírají tím však další prostor ke stížnostem, které se na Activision valí od hlasité menšiny, která volá po opravení hry a zmíněné číslo relativizuje tvrzeními, že spustit hru i s tak obřím počtem hráčů trvá nepříjemně dlouho.

Samotné číslo by ovšem bez kontextu velkou vypovídající hodnotu nemělo, takže připomeneme, že první Warzone dokázal v roce 2020 nalákat 30 milionů hráčů za 10 dní. To se zdá jako cíl, který by bylo možné překonat, otázkou ale samozřejmě zůstává, zda Warzone 2.0 zachová tempo přírůstku průměrného počtu 5 milionů hráčů za den, resp. zda i snižující se čísla budou v soupeření s prvním dílem (nejen) battle royale odbočky stačit. Pokud byste chtěli porovnávat s jinými tituly, můžeme zmínit třeba Apex Legends, který dosáhl na počet 25 milionů hráčů za sedm dní, ale oproti Warzone měl nevýhodné postavení. Nevycházel z žádné slavné značky, nešlo o žádné pokračování již zavedeného konceptu a hlavně Respawn vydal hru takřka bez jakýchkoliv náznaků, čili toto číslo má ve výsledku větší váhu a Apex i po letech zůstává malým zázrakem.

Pokud bychom ještě měli zůstat u Warzone, připomínáme také, že se již blíží spuštění mobilní verze, kterou si mohli hráči „předregistrovat“ na Google Play a od 17. listopadu také na App Storu. Activision se chlubil 25 miliony registrací jen na operačním systému Android a čeká, až se číslo za pomoci registrací z iOSu přehoupne přes 35 milionů. Postupně se navíc odemykají odměny pro všechny, kdo jsou zaregistrovaní, což pro „nováčky“ z App Storu platí retrospektivně. Všichni se tak dostanou ke speciálním emblémům do hry, skinu Prince of Hell pro pistoli X12, resp. Archfiend pro M4 a hlavně ke skinu Condemned pro Ghosta. Další odměny budou následovat a Activision je bude postupně odhalovat na oficiálních stránkách Call of Duty.

Nahlásit chybu v článku

1

Napsat komentář

Další články
Nahoru