Vzkříšení MicroProse oznamují další válečné hry

Vzkříšení MicroProse oznamují další válečné hry

Vydají dvě first person akce a další ještě oznámí. V přípravě už mají celkem šest titulů

Zdroj: MicroProse
16. 6. 2020

Pokud jste četli naše předchozí články o společnosti MicroProse, asi jste pochopili, že máme radost z toho, že se někdo tuto slavnou značku snaží vzkřísit, ale současně nás dost znervózňuje, jakým tempem vydavatel chrlí oznámení nových projektů. Nic naplat, digitální válečná mašinerie se ne a ne zastavit a po hrách Sea Power, Second Front, Task Force Admiral a naposledy The Mighty Eighth autoři oznamují další tituly. Správně, ne jeden, ale hned dva. A budou další.

Tentokrát MicroProse vsadil na first person akce. Navázal partnerství se studiem Drakeling Labs a vydá hry Warfare 1944 a Operation: Harsh Doorstop. Pokud vám to připomíná chrlení titulů od polské společnosti PlayWay a jejích dceřiných firem, nejste sami. MicroProse o hrách tvrdí, že je každá úplně jiná a Warfare 1944 navíc už 7. července vstoupí do programu předběžného přístupu.

Tím přitom výčet novinek od MicroProse nekončí, upozorňuje samotný vydavatel. Brzy prý oznámí další first person akce, na nichž pracují jeho interní studia i third party týmy. Nevím, jak vám, ale mně nad hlavou svítí obrovský vykřičník. Ale buďme otevření a představme si oba nové tituly z rozrůstajícího se portfolia MicroProse.

Operation: Harsh Doorstop bude bezplatná multiplayerová hra, která nás vezme do východního Afghánistánu, který se stane dějištěm fiktivního konfliktu mezi silami NATO a Sovětského svazu v roce 1991. Těšit se údajně můžeme na rozsáhlé bitvy, nutnost spolupracovat v týmu, realismus, spoustu zbraní i dynamicky se měnící úkoly. Podle autorů se jedná o milostný dopis žánru taktických her, za nímž stojí oddaná komunita vývojářů i hráčů. Časem mají přibýt do hry další konflikty jako válka v Zálivu, operace z druhé světové války, ale i futuristické bitvy.

Warfare 1944 nás vezme do druhé světové války a sází pro změnu na stylizovanou grafiku. I tato taktická akce má nabídnout velká bojiště a spoustu zbraní. Abychom dovedli svůj tým k vítězství, musíme prý činit chytrá rozhodnutí. Týmová komunikace má být znovu klíčová a jediný zásah může znamenat smrt. Bitvy mají být masivní a chaotické. Také v tomto případ se na vývoji podílí komunita. Autoři hru přirovnávají k titulům Red Orchestra, Forgotten Hope nebo Battlefieldu 1942. Chtějí podle svých slov oživit prvky starších her, které v moderních střílečkách postrádají.

Obě hry míří na PC a jejich profily už můžete najít na Steamu, kde se dočtete další podrobnosti. Upřímně řečeno, představoval jsem si ten comeback MicroProse trochu jinak…

Slavní MicroProse se vrací se třemi novými hrami

MicroProse v kostce

Společnost v roce 1982 založili Bill Stealey a Sid Meier. Fungovala 17 let do roku 2003 pod různými vlastníky. Poté se z ní stala v podstatě jen prázdná schránka - značka. Pokusy oživit ji se opakují minimálně od roku 2007. V letech největší hojnosti vydávala hry jako Civilization, X-COM, F-15 Strike Eagle, F-19 Stealth Fighter, Grand Prix, Master of Orion nebo Railroad Tycoon. A zapomínat bychom samozřejmě také neměli na Star Trek tituly - A Final Unity, Generations, Birth of the Federation a Klingon Honor Guard.

Nahlásit chybu v článku

4

Napsat komentář

Další články
Nahoru