Hyenas, Sega, Vývojáři z Creative Assembly stále pracují na nové FPS

Vývojáři z Creative Assembly stále pracují na nové FPS

S projektem se autoři Total Waru chlubili režisérovi Blomkampovi. Pro Segu je titul důležitý

Zdroj: Creative Assembly
30. 11. 2020

Před dvěma lety v březnu se na webu studia Creative Assembly objevila krátká, ale o to důležitější zpráva. Na několika málo řádcích hlásila, že autoři série Total War, druhého dílu Halo Wars a v neposlední řadě Alien: Isolation pracují na úplně nové značce, která trochu překvapivě spadá do žánru stříleček. Od té doby ale byly náznaky vývoje nového projektu patrné pouze z inzerátů, které studio vypsalo a fotografie vedoucích členů týmů s režisérem Neillem Blomkampem. Výsledkem prvotního rozruchu tak bylo jen postupné uhasnutí zájmu, až se zdálo, že se na hře z neznámých důvodů nepracuje, případně došlo k přehodnocení zájmů vydavatele a Creative Assembly tak věnuje pozornost něčemu jinému. Nedávný rozhovor s ředitelem evropské divize Segy Timem Heatonem ale přišel v podstatě mezi řečí s potvrzením, že střílečka stále vzniká a je pro Segu důležitá s ohledem na celkovou strategii.

Tim Heaton v rozhovoru pro Games Industry uvedl, že ačkoliv Sega čerpá ze zaběhnutých značek a práce svých interních studií – kam Creative Assembly spadají společně s Two Point Studios nebo Relic Entertainment – v delším časovém horizontu je nezbytné přicházet s novými tituly a načínat nové série. „Každé z našich studií vlastní nějakou sérii, kolem které postupně vyrostlo. Aktuálně se proto snažíme přicházet s novými značkami. V Creative Assembly se dělá na nové střílečce a staví se kolem ní vlastní tým,“ řekl Heaton a potvrdil, že plány jsou stále v chodu. Dále vysvětlil, že podobnou strategii vštěpuje Sega všem svým studiím – tedy plně se soustředit na hlavní sérii a alespoň přemýšlet o nových hrách, s čímž v Creative Assembly očividně nemají problém.

Ve zprávě z roku 2018 se uvádí, že za vývojem nové střílečky stojí lidé, kteří dali světu Alien: Isolation, ovšem s přihlédnutím k počtu přibližně 700 zaměstnanců by to neměl být pro Creative Assembly problém.

Stále ale není zřejmé, na co přesně se mohou hráči těšit, natož abychom znali alespoň předběžný termín, v němž by měla nová střílečka vyjít. Když jsme vás o inzerátech a zmiňované fotografii s režisérem Blomkampem informovali loni v únoru, optimisticky jsme uvedli, že bychom už během nadcházející E3 mohli vědět víc. K žádnému oznámení ale nedošlo a jediné, co se tehdy za zavřenými dveřmi probíralo, bylo Total War Saga: Troy. Prezentace jsme se zúčastnili i my, až do září loňského roku jsme ale museli existenci hry zatajit a trvalo ještě téměř celý rok, než hra vyšla. Navíc prostřednictvím akce, kdy byla po dobu 24 hodin zcela zdarma k získání na Epic Games Storu, což se bez udání konkrétních čísel podle Heatona společnosti Sega vyplatilo.

Pokud bychom se ale měli vrátit k tajemné FPS, je téměř jisté, že na ni nepracuje hlavní tým. I ve zprávě z roku 2018 se uvádí, že za ní stojí lidé, kteří dali světu Alien: Isolation, ovšem s přihlédnutím k počtu přibližně 700 zaměstnanců by to neměl být pro Creative Assembly problém. Stále navíc platí, že studio setrvale roste a právě do konzolového týmu, jak jsou označovány inzeráty se zmínkou o nové střílečce, hledá zaměstnance na pozice designérů rozhraní, vývojářů vlastních nástrojů, stejně jako na vedoucího designéra hratelnosti. Společně s tím se pak Creative Assembly zabývá odvětvím live service a není vyloučeno, že chystaná hra bude monetizována tímto způsobem.

Nahlásit chybu v článku

Napsat komentář

Další články
Nahoru