Vortex #292 | Historie Need for Speed, jak vznikla Die Hard Trilogy a rozhovor o Volcanoids

Vortex #292

Historie Need for Speed, jak vznikla Die Hard Trilogy a rozhovor o Volcanoids

Zdroj: Vortex

Po týdenní odmlce pro vás máme další vydání našeho vidcastu, ve kterém se podíváme na aktuální i nadčasová herní témata. V tom prvním se Zdeněk ohlédne za dvěma velkými hrami, kterým věnoval uplynulé dva týdny – Skull and Bones a Final Fantasy VII Rebirth. Další téma se týká série Need for Speed, která slaví neuvěřitelných 30 let a právě za nimi se ohlédnul Jirka. A pak je tu Honza se svým dalším retro tématem, tentokrát o Die Hard Trilogy pro první PlayStation. Nechybí ale také rozhovor, tento týden se zástupcem studia Volcanoid Richardem Rampasem, se kterým jsme si samozřejmě povídali o hře Volcanoids. Mišmaš nechybí, nebojte!

Seznam témat

07:03 - Ohlédnutí za Skull and Bones a Final Fantasy VII Rebirth

30:25 - Historie série Need for Speed, její původ a další vývoj

56:52 - Vzpomínání na Die Hard Trilogy z prvního PlayStationu

01:17:38 - Rozhovor s Richardem Rampasem ze studia Volcanoid o hře Volcanoids

01:42:29 - Závěrečný mišmaš

Nahlásit chybu v článku

1

Napsat komentář

Další články
Nahoru