Vortex #191

I Am Fish, nepořádek po vývojářích a rozhovor o QFIELDu od programátora z Warhorse

Zdroj: Vortex

Máme pro vás další díl našeho vidcastu, ve kterém se nejprve podíváme na nepořádek, který po sobě zanechali vývojáři ve svých hrách, dále pro vás máme trochu nečekanou recenzi hry I Am Fish a ještě před mišmašem vyzpovídáme Martina Štýse, hlavního programátora Warhorse, který ve volném čase s partou kamarádů z Moon Studios, Riot Games nebo Blizzardu vytváří FPS variaci na Rocket League nazvanou QFIELD.

Seznam témat

03:37 - Co všechno po sobě zanechali vývojáři ve zdrojových kódech či souborech svých her

25:11 - Nečekaná recenze rodinného hitu rodiny Bigasových - I Am Fish

45:36 - Rozhovor s programátorem Martinem Štýsem o hře QFIELD

1:11:57 - Závěrečný mišmaš

Nahlásit chybu v článku

1

Napsat komentář

Mohlo by vás zajímat

Nahoru