VGC: Ubisoft dal zelenou novému Splinter Cellu

Má jít o regulérní pokračování, nikoli dříve oznámenou VR verzi ani žádný crossover

Zdroj: Ubisoft
19. 10. 2021

Tom Henderson v článku pro magazín Video Games Chronicle tvrdí, že Ubisoft dal konečně zelenou novému Splinter Cellu. Žádné VR verzi, mobilní verzi ani crossoveru, ale nové plnohodnotné hře. Ta už měla podle zdrojů Hendersona vstoupit do produkce. Není nicméně jasné, kdo přesně na ní pracuje. Nemá ale jít o tým sídlící v Montréalu. I když je vývoj teprve na začátku, prý není vyloučené, že by hra mohla být oznámená už příští rok.

Ubisoft opakovaně fanoušky při různých příležitostech ujišťoval, že na Sama Fishera nezapomněl.

Jak si asi dokážete představit, Ubisoft odmítl tyto informace jakkoli komentovat. První díl vyšel v roce 2002, ten poslední s podtitulem Blacklist už v roce 2013. Loni v září Ubisoft oznámil nový Splinter Cell, ale exkluzivní pouze pro headsety Oculus od Facebooku. Na něm i VR Assassinovi mají pracovat vývojáři ze studia Red Storm Entertainment. Splinter Cell se dočká také seriálu od Netflixu. Na anime adaptaci se podílí scénárista série John Wick Derek Kolstad.

Ubisoft opakovaně fanoušky při různých příležitostech ujišťoval, že na Sama Fishera nezapomněl, a šéf firmy Yves Guillemot sliboval, že se Splinter Cell určitě jednoho dne vrátí, až na to nazraje doba. V dubnu 2019 Guillemot připustil, že se společnost aktivně zaobírá myšlenkou na comeback série Splinter Cell. V rozhovoru pro IGN vysvětlil, že s pokračováním to není zdaleka tak snadné, jak by se mohlo zdát.

„Když jsme dělali Splinter Cell naposledy, cítili jsme hodně tlaku od fanoušků, kteří říkali: ‚Neměňte tohle. Nedělejte tohle. Nedělejte tamto.’“

Vydavatel by jednak podle Guillemota musel přijít s něčím novým a originálním. Společnost rovněž musí najít pro hru ten správný tým. A v neposlední řadě Samu Fisherovi konkurovaly a nadále konkurují jiné velké značky jako třeba Assassin’s Creed, které odčerpávaly zdroje Ubisoftu a soustředily jeho pozornost jiným směrem.

“Když vytváříte hru, musíte se ujistit, že přijdete s něčím, co se bude dostatečně lišit od toho, co už jste udělali,” říká Guillemot. “Když jsme dělali Splinter Cell naposledy, cítili jsme hodně tlaku od fanoušků, kteří říkali: ‚Neměňte tohle. Nedělejte tohle. Nedělejte tamto.’” vysvětlil Guillemot úskalí podobného návratu. V Ubisoftu ale už tehdy byli podle něj lidé, kteří se o značku starali a vymýšleli, co s ní podniknout dál.

Tak doufejme, že se konečně věci daly do pohybu…

Nahlásit chybu v článku

6

Napsat komentář

Mohlo by vás zajímat

Nahoru
Tyto webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace o tom, jak tyto webové stránky používáte, jsou sdíleny se společností Google. Používáním těchto webových stránek souhlasíte s použitím souborů cookie.
Další informace Rozumím