V Resident Evil Village vás může k smrti vyděsit i koza

Nové záběry ze hry odhalují fungování upgradů, správu inventáře i vaření chutných jídel

Zdroj: Capcom
15. 4. 2021
Název hry: Resident Evil Village Vývojář: Vydavatel: Datum vydání: 7. 5. 2021 Platformy: , , Žánr: ,

Magazín Game Informer má na obálce aktuálního čísla motiv ze hry Resident Evil Village, což jde pochopitelně ruku v ruce s exkluzivním článkem a také plejádou dalších materiálů určených pro web. Prvním z nich byl krátký minutový trailer, který teprve lákal na budoucí novinky, netrvalo však příliš dlouho a navázala na něj tříminutová komentovaná ukázka s dosud neviděnými záběry a informacemi o vylepšování výbavy i schopností hlavního hrdiny Ethana Winterse.

První věc, na kterou Brian Shea v novém videu upozorňuje, je zasazení hry do skutečné vesnice plné domů, plotů, stromů, svérázných obyvatel a také domácích zvířat. Právě ta vás budou umět v napjaté atmosféře k smrti vylekat, protože se pohybují volně a ne nutně s přátelskými či neutrálními úmysly. Ve videu je vidět prase, koza nebo slepice, které je možné v případě útoku poslat na onen svět stejným způsobem, jako tradičnější krvežíznivá monstra. Zabíjet zvířata a získávat jejich maso však bude mít souvislost se zmiňovaným systémem vylepšování, jehož středobodem je obchodník Duke, který byl představen vývojáři z Capcomu už dříve.

Uvařená jídla přidají Ethanovi dočasné, nebo trvalé bonusy a budou nedílnou součástí postupu hrou.

Dozvěděli jsme se však, že pokud mu donesete vhodné suroviny, bude vám schopný uvařit některou ze svých specialit, kam spadá například ryba na blinkách, kuřecí pilaf, rumunská kuřecí tochitura nebo rybí sarmale. Uvařená jídla přidají Ethanovi dočasné, nebo trvalé bonusy a budou nedílnou součástí postupu hrou. Game Informer upozorňuje, že nepřátelé budou v pozdějších fázích ještě více nebezpeční a vylepšovat schopnosti hlavního hrdiny – byť jde koncept trochu proti myšlence série jako takové – bude nesmírně žádoucí. Co se týče vylepšování zbraní, tam už k žádným velkým experimentům nedochází. Za platidlo Lei – které vypadává z nepřátel, případně jej získáte od Duka při prodeji sesbíraných předmětů – můžete ladit sílu zbraní, kapacitu jejich zásobníku nebo přesnost.

Důležitá bude rovněž správa inventáře, který nebude mít neomezenou velikost, jak jsme ostatně u série zvyklí, ale zdá se, že přeci jen trochu narostl. Místa je v kufříku poměrně dost a Ethan u sebe může mít nejen útočnou pušku a brokovnici, ale také příruční pistoli spoustu nábojů, nůž, lékárničky a ještě suroviny pro popisované vaření jídel. Uvidíme tedy, jak vybalancovaný celý zážitek bude, zda se hráči nedostanou příliš rychle k velkému množství peněz, kdy se upgrady odemknou a další detaily, které si Game Informer i Capcom schovávají pro sebe. Připomínáme ale, že dnes o půlnoci proběhne speciální Resident Evil Showcase, na které se určitě dozvíme nové věci a kdo ví, třeba dojde i na vydání slibované demoverze…

Nahlásit chybu v článku

1

Napsat komentář

Mohlo by vás zajímat

Nahoru
Tyto webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace o tom, jak tyto webové stránky používáte, jsou sdíleny se společností Google. Používáním těchto webových stránek souhlasíte s použitím souborů cookie.
Další informace Rozumím