branding
Eternal Threads, Cosmonaut Studios, V Eternal Threads musíte zachránit šest lidí před požárem

V Eternal Threads musíte zachránit šest lidí před požárem

V příběhové logické hře budeme manipulovat s časem ve snaze zabránit neštěstí

Zdroj: Cosmonaut Studios
5. 2. 2021
Název: Eternal Threads Vývojář: Vydavatel: Platformy: , , Žánr: ,

Britský tým Cosmonaut Studios připravuje novou first person nelineární logickou hru Eternal Threads pro PC, PS4 a Xbox One. Podle autorů jde o příběhovou hru o manipulaci s časem, volbami a následky. Vše začíná požárem domu, při němž zahyne šest lidí. Šest lidí, kteří zahynout neměli. Vašimi akcemi přitom musíte zabránit tomu, aby k neštěstí došlo. Podle vývojářů přitom mají mít hráči absolutní svobodu a volnost zkoumat sedmidenní časový rámec předcházející samotnému požáru.

Průběh neštěstí a jeho následky budeme pozorovat z první ruky, protože se budeme pohybovat v troskách vyhořelého domu.

Nebudeme se ale samozřejmě jen dívat, do událostí můžeme a musíme vstoupit. Můžeme pozměnit důležité okamžiky kolikrát chceme a v libovolném pořadí, slibují vývojáři. Některá rozhodnutí přitom mohou mít jen marginální dopad na běh událostí, zatímco jiná budou zásadní. Věci můžete změnit, přidat, ale také zcela vymazat z historie. Právě vzájemnou interakcí a kombinací zásahů může dojít k tomu, že nakonec přijdete na to, jak zachránit všech šest lidí.

Každý člověk může být zachráněn různými způsoby s různými následky na jejich další život. Autoři se ptají, zda budeme prostě hledat nejsnazší a nejrychlejší řešení, anebo se pokusíme vymyslet to nejlepší možné pro všechny zúčastněné.

Zajímavé zřejmě bude sledovat už samotný vývoj událostí. Podle Cosmonaut Studios je možné příběh nasávat na přeskáčku podle jednotlivých hrdinů. Události můžeme nechat odvíjet pozpátku. Anebo klasicky v chronologickém pořadí. Odlišná perspektiva nás může dovést k jínému nápadu. Průběh neštěstí a jeho následky budeme pozorovat z první ruky, protože se budeme pohybovat v troskách vyhořelého domu a do minulosti se budeme nořit prostřednictvím jakési ozvěny dřívějších momentů.

Jak tak ale máme přetvářet minulost, bude se měnit adekvátním způsobem i prostředí okolo nás. Na místě činu se mohou objevit nové předměty anebo se ty stávající přemístí v závislosti na našich zásazích. Žádná akce nezůstane bez reakce. Mohli byste si položit otázku, proč prostě hlavní hrdina jednoduše nezabrání samotnému požáru, to prý ale není možné, je proto třeba dobrat se cíle postupnými krůčky. Určitě už dobře víte, jak funguje efekt motýlích křídel.

Čím blíže prý budeme řešení, tím obtížnější hra bude. Záchrana jednoho člověka může znamenat smrt ostatních. Důležitou roli mají hrát jejich vzájemné vztahy i tajemství. Čím víc se toho dozvíme, tím informovanější rozhodnutí můžeme učinit. Díky různým osobním věcem a zjištěním se můžeme dostat také na místa dříve nedostupná.

Lepší představu o fungování hry už si uděláte z dostupných videí. Kromě trailerů je k dispozici i souvislá ukázka hratelnosti. Liverpoolský tým Cosmonaut Studios tvoří 10 lidí, kteří se v minulosti podíleli na řadě úspěšných projektů. Titul Eternal Threads by měl vyjít ještě letos.

Nahlásit chybu v článku

Napsat komentář

Další články
Nahoru