V Crystal Dynamics už vzniká další Tomb Raider

V Crystal Dynamics už vzniká další Tomb Raider

Novinka propojí původní hry s restartovanou trilogií. Vydání je ale bohužel hodně daleko

Zdroj: Crystal Dynamics
28. 1. 2021

Celý letošní rok bude pro sérii Tomb Raider jednou velkou oslavou. V říjnu totiž uplyne 25 let od prvního dobrodružství Lary Croft a aktuální vývojáři z Crystal Dynamics spolu se Squre Enix nechtějí tohle výročí jen mlčky přejít. I proto jsme vás už v průběhu týdne informovali o změnách souvisejících s filmovou adaptací a dnes ráno navázali potvrzením animovaného seriálu z produkce Netflixu. Nejsou to však jediné zprávy, které na konto Tomb Raidera dorazily a ty nejčerstvější potěší i trochu zklamou všechny, kdo se po dosud posledním díle Shadow of the Tomb Raider těší na další. Jak už prozrazuje titulek zprávy, v Crystal Dynamics už vzniká nová hra, vývojáři ale obratem dodali, že se jí ještě dlouhou dobu nedočkáme.

Všechny informace pochází z pětiminutového videa, v němž komunitní manažerka Meagan Marie představuje některé členy studia. S vlastním vzkazem směrem k fanouškům se přihlásila nová správkyně oficiálního Twitteru Neha Nair, dále hráče zdraví výkonný producent celé značky Dallas Dickinson a jako poslední dostal prostor game director série Will Kerslake. Právě poslední zmiňovaný seznamuje fanoušky s aktuálním dění ve studiu a potvrzuje zahájení vývoje dalšího dílu. Oznámení je ovšem prosté bližších detailů a jediné, co Kerslake zmiňuje, je propojení původního konceptu s novou trilogií. „Budoucnost série Tomb Raider se bude odvíjet po těchto příbězích [z posledních dílů] a na základě osobitého designu Crystal Dynamics spojí obě linky dohromady,“ říká Kerslake.

Dá se proto očekávat, že pokračování trochu popustí otěže a nedivili bychom se, kdyby měli vývojáři z Crystal Dynamics zájem vrátit do hry některá ikonická místa i nepřátele.

Naráží zejména na to, že hra z roku 2013 měla za úkol zpracovat první velké Lařino dobrodružství a nechat hráče prožít si i nepěkné momenty, z nichž hlavní hrdinka teprve získávala zkušenosti pro další výpravy. V kontrastu s tím ale celá série odstartovala už za přítomnosti neohrožené bojovnice, která se bez váhání postavila jakékoliv výzvě, ať už se jednalo o lidské protivníky, velká zvířata, bájná monstra nebo situace, v nichž sama čelila nadpřirozeným silám. Dá se proto očekávat, že pokračování trochu popustí otěže a nedivili bychom se, kdyby měli vývojáři z Crystal Dynamics zájem vrátit do hry některá ikonická místa i nepřátele. Nic z toho se ale ještě dlouho nedozvíme, protože podle Kerslakea momentálně autoři hry neplánují žádné konkrétní oznámení. Žádá hráče o trpělivost a pochopitelně i s přihlédnutím k aktuálnímu projektu studia Marvel’s Avengers, který navíc není úplně bezproblémový, očekáváme poměrně dlouhou fázi předprodukce.

 

Nahlásit chybu v článku

2

Napsat komentář

Další články
Nahoru