branding
Black Myth: Wukong, Game Science, V Číně vzniká velmi ambiciózní variace Opičího krále

V Číně vzniká velmi ambiciózní variace Opičího krále

Velkorysá ukázka demonstruje skvělou grafickou prezentaci a svižný souboj soulslike her

Zdroj: Game Science
20. 8. 2020
Název: Black Myth: Wukong Vývojář: Vydavatel: Platformy: , , Žánr:
Datum vydání:
20. 8. 2024
2024 (Xbox Series S | X)

Loni v říjnu se svého uvedení na Západě dočkala hra Monkey King: Hero is Back od vývojářů ze studií HexaDrive a Oasis Games. Každý, kdo k titulu vzhlížel s nadějí, že oživí vzpomínky na čínský seriál Opičí král, však musel odejít nespokojen, vzhledem k technickému zpracování i nepřesvědčivé hratelnosti. Zdá se však, že fanouškům hrdiny seriálu Sun Wu-kchunga svitla naděje v podobě nového projektu Black Myth: Wu Kong, která slavnou látku zpracovává v poměrně okázalém stylu. Za vývojem hry stojí čínští vývojáři z Game Science a v novém videu jasně demonstrují, že technickou kvalitou i pestrou hratelností míří hodně vysoko. Část videa je navíc prezentována v angličtině a naděje, že hra bude uvedena i v Severní Americe a Evropě, tím automaticky vzrůstá.

Black Myth: Wu Kong se na první pohled tváří jako mix Dark Souls a Dynasty Warriors, což v kombinaci s dostupnými záběry slibuje velmi rychlou hratelnost a důraz na přesnost pohybů  i jednotlivých útoků. Hlavní hrdina, který se mimochodem umí převtělit do cikády, se ohání dlouhou holí, podle informací z čínského webu hry by to ale neměla být jediná zbraň, na kterou v Black Myth narazíme. Stejně tak by ani Wu Kong neměl být jedinou hratelnou postavou, byť kolem něj vývojáři logicky staví hlavní osu příběhu. Zdá se navíc, že možnost ovládat jiné postavy přijde prostřednictvím převtělování do již pokořených nepřátel, jak je ostatně vidět v jednom ze soubojů. Právě v takovém případě pak bere hrdina do ruky jinou zbraň, která mění způsob boje a zpřístupňuje jiná komba.

Bojovou hůl nemusíte používat jen k lehkému a těžkému útoku, jak byste pravděpodobně očekávali, ale také ve chvílích, kdy se potřebuje dostat nad nepřítele.

Co se týče animace, hra se vzhledem k žánru zřejmě nemůže zcela zbavit místy poměrně trhaných pohybů, aby byla zachována možnost uskočit na poslední chvíli, nebo vyrazit k nepříteli v moment, kdy se na moment otevře jeho obrana. Na druhou stranu to ale nepůsobí nijak rušivě a naopak oceňujeme, s jakou nápaditostí může hrdina svou bojovou hůl využívat. Tedy nejen k lehkému a těžkému útoku, jak byste pravděpodobně očekávali, ale také ve chvílích, kdy se potřebuje dostat nad nepřítele a krátce se nad ním zastavit, než skončí jeho útok. Celkově ale působí Black Myth velmi dobře a dobrým dojmem působí i detaily prostředí nebo NPC.

Pokud byste se pustili do zkoumání zmiňovaného webu, odhalíte přítomnost dalších, nicméně kratších videí a také plejádu screenshotů a artworků. Vytáhnout pak z prezentace něco víc, dá i za použití překladače trochu zabrat, dozvěděli jsme se však, že hra je zamýšlena jako prémiový singleplayerový produkt s budoucími DLC a míří vedle PC také na „většinu mainstreamových platforem, včetně cloudových služeb“. Datum vydání v tuto chvíli není znám a vývojáři uvádí, že hru vydají, až s ní budou spokojení. Za zmínku rovněž stojí také skutečnost, že tým tvořící Game Science dříve spadal pod křídla Tencentu a podílel se na jiné podobné hře s tematikou Opičího krále, resp. Journey to the West, jak je seriál pojmenován v angličtině.

Nahlásit chybu v článku

10

Napsat komentář

Další články
Nahoru