The Elder Scrolls VI, Bethesda Softworks, V Bethesdě už hrají ranou verzi The Elder Scrolls VI

V Bethesdě už hrají ranou verzi The Elder Scrolls VI

Informace zazněla během oslav 30 let od uvedení prvního dílu. K vydání je ale stále daleko

Zdroj: Bethesda
26. 3. 2024
Název: The Elder Scrolls VI Vývojář: Vydavatel: Žánr:

Vývojáři z Bethesdy oslavili včera v podvečer důležité výročí. Série The Elder Scrolls totiž slaví 30 let od uvedení prvního dílu s podtitulem Arena, což je obrovský milník i s připomínkou, že je značka stále živá a v budoucnu se dočká minimálně jednoho dalšího pokračování. The Elder Scrolls VI, které bylo oznámeno už v roce 2018, je ale v nedohlednu, nedostalo přednost před Starfieldem, oznámeným na stejném místě, a hráčům nezbývá nic jiného, než trpělivě čekat. Že bude vývoj trvat ještě několik let, je všem jasné, Bethesda se ale rozhodla dát hráčům alespoň krátkou informaci, že se vše hýbe tím správným směrem a hra utěšeně vzniká.

Vývojáři na sociálních sítích sdíleli narozeninový příspěvek, který ve velkém vzpomíná na začátky celé série, vývojáře, kteří stáli za jejím vývojem i za postupnou transformací her až k aktuálnímu Skyrimu či online podobě The Elder Scrolls Online. Na konci ale přichází právě ono ujištění, že se na TES VI aktivně pracuje a vývojáři už mají dokonce co hrát. „Ano, pracujeme na další kapitole – The Elder Scrolls VI. Už nyní nás návrat do Tamrielu a hraní raných verzí hry naplňuje stejnou radostí, vzrušením i příslibem dobrodružství,“ uvádí vývojáři. Jinými slovy informují fanoušky, že hra už není jen na rýsovacích prknech designérů nebo že se nečeká na dokončení nástrojů potřebných pro vývoj, ale že se už opravdu koplo do země a v nějaké podobě už šestý díl téhle ságy existuje. Zmínky o rané fázi je ale nutné skutečně vnímat v plném rozsahu a nevidět za nimi nic víc, než pomrknutí a snahu dopředu odpovědět na jakékoliv dotazy, které by mohly na konto TES VI přijít.

Pokud bychom se ale měli vrátit k historii celé značky, vývojáři jsou pyšní na to, jakou cestu od uvedení Areny ušla. Bethesda podle svých slov rostla spolu s The Elder Scrolls a stejně tak se měnily jednotlivé díly. Zatímco Arena nabídla generovaný svět Tamrielu, druhý Daggerfall se zaměřil na menší regiony a detailní postavy. Pak přišel Morrowind, který vzal hráče do exotičtějších míst a otevřel brány konzolím. Aby se čtvrtý Oblivion vrátil do srdce celé říše, přinesl nové herní mechanismy a položil základ dosud poslednímu Skyrimu. „Jedním z našich cílů je, aby si všichni mohli tyhle hry užít i dnes a neustále pracujeme na nových způsobech, aby to bylo možné. Arena a Daggerfall jsou zdarma k dispozici z webu ElderScrolls.com. Xbox podporuje Morrowind a Oblivion ve zpětné kompatibilitě i s upgradem na 4K. A Skyrim… ten se dá hrát na všem,“ vyjmenovávají vývojáři.

Nad rámec tradičních dílů a The Elder Scrolls Online, které slaví 10 let, pak připomínají, že pracují také na mobilní hře The Elder Scrolls: Castles, vycházející svým konceptem z Fallout Shelter, a pak se už stáčí k šestému dílu, o kterém byla řeč výše. „Děkujeme vám ještě jednou, že jste nás v uplynulých dekádách podporovali,“ uzavírají vývojáři a věří, že budou moci za čas oslavit dalších 30 let. To je ale prozatím hodně dlouhý výhled, momentálně by stačil jen šestý díl, co říkáte?

Nahlásit chybu v článku

4

Napsat komentář

Další články
Nahoru