Update pro The Last of Us Part II přinese plejádu novinek

Naughty Dog nabízí nová nastavení obtížnosti, modifikátory hratelnosti i obrazové filtry

Zdroj: Naughty Dog
12. 8. 2020
Název hry: The Last of Us Part II Vývojář: Vydavatel: Datum vydání: 19. 6. 2020 Platformy: Žánr:

Pokud jste už druhý díl The Last of Us dohráli a posteskli si snad nad příliš jednoduchou obtížností hry a hledáte ještě větší výzvu, tak právě vás může zítřejší aktualizací tým Naughty Dog nadchnout. Na oficiálním webu studia se objevilo potvrzení dřívějších spekulací o příchodu režimu Permadeath a o návratu náročnější úrovně obtížnosti jménem Grounded.

K odemčení obtížnosti Grounded dojde během zítřka a pro její zpřístupnění není zapotřebí nic dalšího dělat. Jde o jednu ze základních a okamžitě přístupných úrovní obtížnosti, takže ani není nutné mít hru dohranou. Grounded činí po vzoru originálu základní zážitek ze hry ještě tužší záležitostí, ve které je ještě větší nouze o materiál pro výrobu předmětů i o náboje. V rámci vyšší realističnosti je také zakázaný režim naslouchání, HUD je ořezán na absolutní minimum a nepřátelé jsou celkově nebezpečnější.

Dodatečný stupeň obtížnosti zítra doprovodí rovněž možnost aktivace permanentní smrti, kterou bude možné zapínat nezávisle na zvolené obtížnosti. Tu lze buď risknout v délce celé hry, anebo si zážitek rozdělit na jednotlivé dny. To znamená, že když třeba postava hráče zemře na konci druhého dne, tak se může vrátit pouze na začátek daného dne. Zvolený typ permanentní smrti přitom nebude mít vliv na zisk trofeje. Do hry přibudou dvě – jedna za dokončení hry na obtížnost Grounded a jedna za dokončení s libovolnou variantou permanentní smrti. Naughty Dog k tomu dodávají, že ani jedna z nich není potřeba pro zisk platinové trofeje, což je dobrý krok, protože už teď se dá napětí ve hře krájet a dodatečně podmínit platinovou trofej několik desítek hodin trvající frustrací by mohlo být pro méně trpělivé už příliš.

Vedle toho ale chystaná aktualizace přinese ještě několik dalších zajímavých novinek. Ty mají podobu dodatečných herních režimů, modifikátorů hratelnosti a grafických módů. Úprav týkajících se vzhledu hry samotné dorazí téměř třicet a patří mezi ně například sépiové zbarvení obrazu, retro režim „vracející“ hru do éry osmibitů, černobílý noir mód, komiksový režim s černými linkami a další. Mezi modifikátory hratelnosti pak patří například zpomalený režim, zrcadlový svět, instantní smrt na jediný zásah nebo neomezený dosah naslouchání. Ke zlehčení situace může pomoci ještě režim s neomezenými náboji či nelimitované materiály pro crafting. Podmínkou je, že pro odemčení modifikátorů je zapotřebí hru nejprve dokončit.

Poslední kategorie přislíbených změn přichází do hry na základě zpětné vazby a přání fanoušků. Sem spadá například možnost nezávisle vypínat režim naslouchání, úprava intenzity filmového šumu, míření za pomocí pohybových senzorů v ovladači a další. Speedrunnery může dále potěšit přidání sekund do časomíry zobrazované u uložených pozic. Rozšíření se dočkají také už nyní velmi bohaté možnosti zpřístupnění. Kompletní výčet naleznete na webu studia Naughty Dog.

Nahlásit chybu v článku

Napsat komentář

Mohlo by vás zajímat

Nahoru
Tyto webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace o tom, jak tyto webové stránky používáte, jsou sdíleny se společností Google. Používáním těchto webových stránek souhlasíte s použitím souborů cookie.
Další informace Rozumím