Uniklo spoustu nových informací o Hogwarts Legacy

Zdrojem má být kniha artworků. Tvrdí se, že průchod hrou může zabrat minimálně 35 hodin

Zdroj: Warner Bros.
17. 1. 2023

Hogwarts Legacy dorazí na PC, PS5 a Xbox Series už za méně než měsíc, a ačkoliv vývojáři úspěšně skrývali mnohá tajemství, jednu věc patrně uhlídat nedokázali. Už několik hodin kolují mezi fanoušky fotky stránek z knihy artworků, která však nad rámec pěkných ilustrací a možných pohledu za oponu Hogwarts Legacy nabízí také rozhovory s jednotlivými vývojáři, prostřednictvím kterých unikají vcelku zásadní informace o hře jako takové. Řeší se její délka, jednotliví profesoři, seznam kouzel a detaily vztahující se ke konkrétním z nich, mluví se rovněž o velikosti hry, misích pro jednotlivé koleje a o plejádě dalších věcí, které mohou potenciálně pokazit zážitek z vlastního hraní. Můžeme nicméně potvrdit, že dosud nezaznělo nic o příběhu natož o důležitých zvratech, takže pokud vám tohle stačí, můžete se podívat níže na výpis těch nejzajímavějších věcí, včetně zmiňovaných fotek. V opačném případě nečtěte dál.

Teď, když jste od nás mohli přijmout všechna varování, můžeme se pustit do jednotlivých zpráv, které na svém Twitteru začal prostřednictvím stránek z knihy artworků sdílet uživatel s přezdívkou Bigby. Jak můžete vidět v galerii níže, materiálu k prozkoumávání je opravdu hodně, od nákresů herní mapy, přes profily jednotlivých profesorů, až po zvířata či temná monstra. V mnoha případech navíc nejde jen o obrázky, ale k dispozici je i celá řada doprovodných textů nebo úrvyků ze zmiňovaných rozhovorů s vývojáři. Můžete se tak například dozvědět, že profesorkou předmětu obrany proti černé magii je Dinah Hecat, která po absolvování Bradavic pracovala na ministerstvu, aby se následně vrátila zpět do školy a začala vyučovat mladé čaroděje i čarodějky. Popisována je jako přísná, ale férová kantorka, která neváhala vyvinout i vlastní učební metody pro své účely.

Zajímavá jsou ale i zvířata, z nichž jsme hrstku mohli vidět v jednom z posledních videí přímo od vývojářů. V tomto ohledu můžeme zmínit draky, sovičky, testrály nebo fénixe s tím, že jeden by měl být k dispozici i v Hogwarts Legacy. Kniha se ale zaměřuje i na temnější stranu kouzelnického světa, takže vedle roztomilých zvířátek nepochybně narazíte i na zlá monstra, včetně vlků, pavouků, trollů nebo zombií.

Nad rámec obrázků a informací v nich obsažených pak unikají ještě další střípky, které ale momentálně nelze o nic zásadního opřít. Ačkoliv je sdílí i zmiňovaný uživatel Bigby, pocházet mají z blíže neurčeného Discordu a od člověka vlastnícího celou knihu. Uživatel s přezdívkou Flitch tak například tvrdí, že hra by měla hráčům zabrat přibližně 35 hodin, pokud budou spěchat a nepustí se do téměř žádných vedlejších úkolů. To má být ale z druhé strany vývojáři nedoporučováno, zvlášť, když mají být vedlejší mise propracované a důležité pro další postup hrou. To se týká i příslušnosti k vybrané koleji, která má být podtržena vlastní větví vedlejších úkolů. Problematické a, upřímně, hodně zvláštní, je však informace o tom, že takovou větev úkolů mají mít jen tři ze čtyři kolejí, čili pokud fandíte Havraspáru, zřejmě přijdete zkrátka.

Je však férové znovu zmínit, že tyto informace mohou být zcela smyšlené a nelze je ověřit, takže i následující musíme brát nadále s rezervou. Abychom vám ale nebyli něco dlužni, ve hře se má údajně nacházet 100 Merlinových hádanek, při jejichž luštění a plnění uplatníte všechno, co jste se ve hře naučili. Zajímavě se to má také se smrtícím kouzlem Avada Kedavra, které sice bude ve hře zastoupeno – což vývojáři sami potvrdili – ale hráč se jej má údajně naučit až na konci hry po splnění hlavní dějové linie. To se zdá být pravděpodobné vzhledem k tomu, jak silné tohle kouzlo je a jak účinné – byť s velkým cooldownem – bylo v představovaných arénách. A pokud tíhnete k temné straně, možná vás i potěší, že byste při vhodné konstelaci výběru koleje a vašich činů mohli krátce navštívit i Azkaban.

Z posledních věcí pak můžeme vypíchnout zmenšování herní mapy, a to přibližně o čtvrtinu z původně navržené velikosti. Dále konstatování faktu, že finální podoba hry údajně změnila až 90 procent věcí od prvního hratelného preview v roce 2020 nebo že se původně počítalo s famfrpálem. Ten byl ale ze hry vyškrnutý a potenciálně se může vrátit v podobě DLC. Právě na ně totiž mají vývojáři vsázet.

Nahlásit chybu v článku

2

Napsat komentář

Mohlo by vás zajímat

Nahoru