Assassin’s Creed: Codename Red, Ubisoft, Ubisoft potvrdil vývoj live service Assassin’s Creed Infinity

Ubisoft potvrdil vývoj live service Assassin’s Creed Infinity

Platforma se stane budoucností celé série. Nové díly budou přicházet coby další součásti

Zdroj: ilustrační obrázek/Ubisoft
7. 7. 2021

Novinář Jason Schreier si na středeční odpoledne přichystal další zpravodajskou bombu. Ve svém aktuálním článku pro Bloomberg odhaluje budoucí podobu série Assassin’s Creed od Ubisoftu, která s největší pravděpodobností opustí model jednotlivých a vzájemně nepříliš provázaných dílů. Nová hra, kterou je ale přesnější označovat podle Schreiera za live service platformu, ponese označení Assassin’s Creed Infinity a po vzoru jiných velkých titulů, využívajících model postupných změn obsahu nebo jeho rozšiřování, bude nová dobrodružství překládat hráčům tímto způsobem. Fakt, že Schreier v minulosti mnohokrát odhalil nové díly série by mohl stačit jako základ pro věrohodnost celé zprávy, mluvčí Ubisoftu ale Bloombergu existenci projektu otevřeně potvrdila, jen neuvedla žádné bližší detaily.

„Nový projekt, který je v Ubisoftu znám pod kódovým označením Assassin’s Creed Infinity, si podle lidí obeznámených s vývojem klade za cíl vytvořit masivní online platformu, která se bude v průběhu času vyvíjet,“ píše Schreier. „Zatímco se předchozí díly odehrávaly v konkrétních historických epochách, Infinity bude obsahovat více prostředí s možností rozšiřování v dalších měsících a letech po vydání,“ dodává pak novinář s odvoláním na zdroj, který si z pochopitelných důvodů nepřeje být jmenován. Co se týče vyjádření mluvčí Ubisoftu, žádné podrobnosti ze své strany nepřidala, potvrzení existence popisovaného projektu ale doplnila přáním, překonat očekávání fanoušků a hlavně vyhovět těm, kdo volali po ucelenějším přístupu a těsnějším provázáním celého univerza.

Vše by se mělo soustředit jen na schopnosti jednotlivých zaměstnanců a nové příležitosti, na které mohou společnou prací dosáhnout.

O vývoj live service platformy by se měla podělit studia v Montréalu a Quebecu s tím, že druhé zmiňované bude alespoň na začátku vedené coby vedoucí. Schreier vysvětluje, že organizační změny mají pomoci celé sérii, protože se o ní už nebudou muset zmiňované týmy přetahovat. Vše by se mělo soustředit jen na schopnosti jednotlivých zaměstnanců a nové příležitosti, na které mohou společnou prací dosáhnout. Tuto změnu můžeme chápat také jako onen avizovaný posun v přístupu k vývoji, o kterém po sérii nejrůznějších nařčení stran nevyhovujících pracovních podmínek a obtěžování mluvilo vedení Ubisoftu, včetně Yvese Guillemota. „Online platforma, inspirovaná hity jako Fortnite či Grand Theft Auto V, mohou díky změnám v obsahu i herním zážitku bavit hráče po dlouhé roky,“ doplňuje Jason Schreier. Důvodem, proč se vydat tímto směrem, je pak pro Ubisoft i vidina stabilních příjmů, proti kterým už v případě hotového jádra hry tolik nepromlouvají náklady na vývoj. I tak by ale měly být do prací na hře opět zapojeny tisíce zaměstnanců společnosti v desítce studií, jako tomu bylo v minulosti.

Nahlásit chybu v článku

8

Napsat komentář

Další články
Nahoru