Final Fantasy VII Rebirth, Square Enix, Třetí část remaku Final Fantasy VII může vyjít v roce 2027

Třetí část remaku FF VII může vyjít v roce 2027

Informace vychází z nového průvodce hrou. Závěr třetí části může přinést nečekaný zvrat

Zdroj: Square Enix
14. 4. 2024
Název: Final Fantasy VII Rebirth Vývojář: Vydavatel: Platformy: Žánr: , Datum vydání: 29. 2. 2024

Od vydání Final Fantasy VII Rebirth uplynuly necelé dva měsíce a Square Enix v těchto dnech konečně vydal očekávaného knižního průvodce s podtitulem Ultimania, jako se stalo i v případě první části plánovaného trojdílného remaku. Fanoušci tak mohou začít „vyzobávat“ zajímavé informace z pozadí vývoje, ale také ze světa Final Fantasy nebo konkrétně sedmého dílu, a skutečně se tak ve velkém začalo dít. Asi nejsledovanější je v tomto ohledu fanynka, která vystupuje na Twitteru se přezdívkou Audrey – streamerka, milovnice japonských her a hlavně nadšená překladatelka různých herních publikací z japonštiny do angličtiny. Už vám tedy patrně došlo, že si vybrala právě Final Fantasy VII Rebirth Ultimania a podělila se se světem s několika zajímavostmi, které se vztahují i k závěrečné části celého remaku.

Jak upozornil například magazín VG247, Audrey zaujal komentář creative directora Tecuji Nomury, který v čerstvě vydané knize tvrdí, že po příběhové stránce je třetí část remaku v podstatě dokončena. „Nomura se domnívá, že v blízké budoucnosti se budou moci pustit do natáčení dabingu,“ přidává pak Audrey a vlévá tak fanouškům naději do žil. Bez ohledu na to, že první část remaku vznikala pět let, vývoj třetího dílu se podařilo zkrátit na čtyři, k čemuž ale měl co dodat producent Jošinori Kitase. Podle jeho slov totiž Rebirth vznikal pouhé tři roky a rok navíc byl využitý pro vývoj DLC, něco podobného by pak chtěli vývojáři zopakovat i se třetí, dosud nepojmenovanou částí, které bychom se tak mohli dočkat už v roce 2027.

„Kitase doufá, že budou schopní doručit skvělý produkt, aniž by museli kvůli času obětovat kvalitu. Vysvětlil, že důvod, proč byl vývoj FF7 Rebirth tak efektivní, spočívá v zachování stejného týmu jako v případě předchozí hry a na třetí části i nadále pracuje stejný tým,“ dodala pak Audrey ve svém tweetu přiloženém výše. Kitase podle jejího překladu doufá, že díky tomu budou schopní zachovat stejný časový rozvrh a závěr celého projektu by tedy mohl přijít dřív, než si možná hráči myslí. Jistě, stále budou muset čekat přes dva roky, herní odvětví ale zná řadu pokračování, která přichází za mnohem delší dobu.

Zajímavé pak je, že Jošinori Kitase měl přijít s návrhem, aby v závěru třetí části přišli s něčím „velmi důležitým“. A to i přes to, že tato věc nebyla žádným způsobem zahrnuta v původní hře. Tecuja Nomura se podle překladu Audrey domnívá by to mělo jít a hlavně, že by to mělo hráče potěšit, pokud vývojáři zvládnou onu tajemnou věc do hry správně zapojit. Je ale poměrně složité z těchto náznaků usuzovat, co tím oba zmínění vlastně myslí. Může dojít na změnu příběhu? Čeká nás delší závěr? Jakou roli v tom hrají meteority, štěňata a dětský smích? Samé otázky…

Nahlásit chybu v článku

2

Napsat komentář

Další články
Nahoru