State of Decay 3, Xbox Game Studios, State of Decay 3 skutečně pohání Unreal Engine 5

State of Decay 3 skutečně pohání Unreal Engine 5

Autorům z Undead Labs pomáhají vývojáři Gears. A proč neznáme podrobnosti o náplni?

Zdroj: Undead Labs
5. 9. 2022
Název: State of Decay 3 Vývojář: Vydavatel: Platformy: , Žánr: ,

State of Decay 3 od studia Undead Labs (od roku 2018 patří Microsoftu) sice bylo oznámeno už v roce 2020, ale od té doby jsme o něm slyšeli jen pramálo. Letos v lednu jsme psali, že hru má pravděpodobně pohánět Unreal Engine 5. Tehdy se o tom mluvilo, protože animátor Simon Sherr prozradil ve svém profilu na síti LinkedIn, že pracuje v novém studiu Undead Labs v Orlandu na Floridě na animacích a animačních technologiích pro State of Decay 3 v UE5. Oficiálně se ale o technologii nemluvilo. Až teď.

Šéf Xbox Game Studios Matt Booty v podcastu Majora Nelsona potvrdil, že pokračování pohání nový engine od Epicu a navíc prozradil, že autorům pomáhají vývojáři Gears of War ze studia The Coalition, aby přinesli do hry nějaké novinky. Řekl také, že State of Decay 2 už k sobě za svou dobu existence přilákalo přes 11 milionů hráčů. Za takovou popularitu kromě Game Passu hra nepochybně vděčí i svému postupnému rozvoji a věci, které si autoři vyzkoušeli na post launch obsahu dvojky, mají přinést také do pokračování.

Titul údajně nebyl připraven na své odhalení a došlo k němu pod tlakem.

Microsoft už dřív deklaroval, že State of Decay 3 má být vysokorozpočtová AAA hra, zatímco předchozí dva díly měly přes nesporné kvality o něco skromnější produkci a rozpočet. Hráči na základě jediného dostupného CGI traileru, který měl premiéru v červenci 2020, spekulují, že by titul mohl být zasazen na Aljašku, do Colorada, Wyomingu nebo do Kanady. Podobně se spekuluje o možném zapojení legendy o Wendigo.

Stojí také za připomínku, že v letos v březnu se objevily neoficiální zprávy, že State of Decay 3 je stále v předprodukci a že titul nebyl připraven na své odhalení, k němuž došlo pod tlakem. Tým měl údajně trpět také na problémy vedení a vnitrofiremní kultury. Hra prý neměla jasnou vizi a panovaly spory, zda má navázat hratelností na předchozí dva díly, anebo se vydat jiným směrem. Možná i proto se nám nedostává žádných informací o náplni novinky.

Nahlásit chybu v článku

Napsat komentář

Další články
Nahoru