Režisér filmu Ghost of Tsushima spolupracuje s vývojáři

Filmaři nechtějí adaptaci pokazit a drží se předlohy. Mluvit o obsazení je zatím předčasné

Zdroj: Sony
22. 12. 2021

Režisér chystané hrané filmové adaptace Ghost of Tsushima Chad Stahelski prohlásil v rozhovoru pro IGN při příležitosti premiéry filmu Matrix Resurrections, že chtějí převést značku na filmové plátno správně. Poznamenal, že všichni víme, jak mohou takové projekty dopadnout. Proto si chtějí se svým snímkem raději dopřát dostatek času. “Spolupracujeme velmi těsně s herními vývojáři, abychom se ujistili, že se budeme držet toho, co je na předloze skvělé,” uvedl Stahelski.

Jeho tým okolo Ghost of Tsushima stále pracuje na scénáři a věří, že fanouškům se to bude líbit. Samotného ho k projektu přilákalo, že titul opakovaně hrál. Pokud jde o obsazení, filmaři stále mlčí. Zda by si hlavní roli mohl zahrát třeba anglický dabér ze hry, je v tuto chvíli stále brzy spekulovat. Tak daleko prý projekt není.

O filmové adaptaci jsme se dozvěděli letos v březnu s tím, že příběh má být věrný originálu a na produkci se budou podílet i někteří z původních vývojářů. Jde o další počin Sony Pictures a PlayStation Productions vedle adaptace Uncharted. Zatímco však Nathan Drake vtrhne do kin po několika odkladech už v únoru, Ghost of Tsushima zatím nemá stanovený ani předběžný termín.

Stojí za připomenutí, že Chad Stahelski má coby režisér na kontě sérii John Wick. Dřív působil u filmů jako kaskadér, což ho má i podle autorů předurčovat k tomu, aby převedl na plátno působivou samurajskou akci Sucker Punch Productions.

Nahlásit chybu v článku

Napsat komentář

Mohlo by vás zajímat

Nahoru