Resident Evil 3 se vzdá alternativních konců

Budou chybět volby ovlivňující závěr i mód Mercenaries. Nabídne větší svět i propojení s RE2

10. 1. 2020
Název hry: Resident Evil 3 Vývojář: Vydavatel: Datum vydání: 3. 4. 2020 Platformy: , , Žánr: ,
Resident Evil 3

Ve včerejším tématu jsme remake Resident Evilu 3 zařadili mezi nejočekávanější hry roku 2020. Nyní jsme se dozvěděli několik dalších podrobností, které zřejmě skalní fanoušky originálu z roku 1999 příliš nepotěší. Nové informace pocházejí z Oficiálního PlayStation magazínu. Capcom se v první řadě vzal voleb, které ovlivňují konec hry. Vývojáři namísto toho dali přednost jedinému pevně danému příběhu. Podobně se v remaku neobjeví režim Mercenaries: Operation Mad Jackal. Ten se hráčům původní hry odemkl po dokončení kampaně. V něm hráči coby jeden ze tří členů jednotky Umbrella Biohazard Countermeasure Service usilovali dostat se přes město s omezeným časem i zásobami. Časový limit přitom bylo nutné nafukovat za pomoci nejrůznějších akcí.

Podle Capcomu ale Nemesis využívá umělou inteligenci a nové poznatky využité při návrhu Tyranta, respektive Mr. X. Nemesis má být díky tomu ještě děsivější a pohybovat se po městě zcela volně.

Tento mód má v remaku nahradit nový multiplayerový režim Resident Evil: Resistance. Asymetrickou on-line hru původně Capcom hráčům představil a testoval coby prototyp samostatného projektu. Skupina přeživších se v něm postaví takzvanému mastermindovi, který jim jde po krku po vzoru Dead by Daylight. Tady sice také může do akce vstoupit přímo, ale nemusí. Hráče dokáže “pronásledovat” i za pomoci pastí, nepřátel a dalších překážek, kterými jim ztěžuje cestu, zatímco jejich čas na únik se rychle krátí. Multiplayerový mód jsme zkoušeli v betaverzi a nebyli jsme z něj dvakrát nadšení, ale naši zvědavost rozhodně vzbudil, tak uvidíme, zda se jeho fungování povede autorům ještě vyladit. Na tomto režimu pracuje pod dohledem Capcomu studio NeoBards Entertainment.

V singlu, na kterém pro změnu dělá tým M-Two, vás bude stejně jako v původní hře pronásledovat Nemesis, zatímco se hrdinka prvního dílu Jill Valentine snaží prchnout z Raccoon City. Podle Capcomu ale Nemesis využívá umělou inteligenci a nové poznatky využité při návrhu Tyranta, respektive Mr. X. Nemesis má být díky tomu ještě děsivější a pohybovat se po městě zcela volně. Setkání s obávaným protivníkem nebudou skriptovaná a zřejmě se bude moci objevit téměř kdekoli. Na druhé straně podstata hry se nezmění a nebudeme se podle vývojářů ani pohybovat v klasickém otevřeném světě, pokud v to někdo s ohledem na možnosti nových technologií a RE Enginu doufal. Oblasti jsou ale velké a nabízí spoustu příležitostí k průzkumu, slibuje tým. Město bude působit rozsáhlejším a svobodnějším dojmem ve srovnání s originálem z roku 1999.

Důležitou roli má hrát rovněž ozvučení, které nás prý upozorní třeba na nebezpečí číhající za rohem. V první řadě jde ale o to vybudovat s jeho pomocí pořádné napětí. I v této oblasti autoři vycházejí ze zkušeností, které Capcom načerpal při vylepšování druhého dílu. Zajímavě zní také příslib, že budou obě hry po stránce příběhu více propletené, než byly původní tituly. Podrobnosti ale zatím z pochopitelných důvodů nechtějí vývojáři prozradit, aby nám nezkazili žádné překvapení.

I když remake Capcom po dlouhých spekulací oznámil teprve loni v prosinci, vyjít má už 3. dubna. V aktuálním rozhovoru pro magazín Famitsu také Peter Fabiano a Masao Kawada fanouškům slíbili, že hra nebude odložená a její vývoj je z 90 procent hotový. Některé postavy mají také, jak už nějakou dobu víme, aktualizovanou podobu. Trochu jinak vypadá hlavní hrdinka Jill Valentine, které propůjčila tvář ruská modelka. Velmi odlišně působí Carlos Oliveira a změny se nevyhnuli ani Nemesis. Carlos má také ve hře dostat mnohem větší a zajímavější prostor, který bude reflektovat jeho novou image i akčnější pojetí třetího dílu.

# horor # japonské # survival

Nahlásit chybu v článku

Napsat komentář

Mohlo by vás zajímat

Nahoru