Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition, Rockstar Games, Remasterovaná trilogie GTA nemusí vyjít už letos

Remasterovaná trilogie GTA nemusí vyjít už letos

O neoznámených předělávkách promluvili Tom Henderson. Myslí si, že dorazí až za rok

Zdroj: Take-Two
19. 8. 2021

Minulý týden obletěla herní svět zpráva, že se v Rockstaru patrně pracuje na remasterech GTA III, Vice City a San Andreas. Informaci přinesla redakce magazínu Kotaku, která se odvolávala na zdroje obeznámené s aktuální situací, aby další porci důvěryhodnosti přinesl skrze souhlasný komentář také portál Video Games Chronicle. Od té chvíle jen málokdo pochybuje nad tím, že remastery skutečně vznikají, zvlášť když Take-Two začátkem srpna potvrdila, že na třech dosud neoznámených vylepšených verzí starších titulů skutečně pracuje. Jediné, co však ve finále nemusí sedět, je odhadovaný termín uvedení, který Kotaku tipovalo na konec letošního roku. Insider Tom Henderson, který se zaměřuje především na Call of Duty a Battlefield, totiž uvedl, že podle jeho zdrojů dorazí hry až v roce 2022.

„Nechtěl jsem GTA Remastered Trilogy ani zmiňovat, protože všechno, co jsem slyšel, už bylo napsáno. Jediný rozdíl ale je, že nevěřím předesílanému termínu vydání. Hra vyjde někdy v roce 2022,“ napsal do dvou tweetů Tom Henderson. I v tomto případě se odvolává na své anonymní zdroje, takže jeho informaci nelze potvrdit, ani vyvrátit, s přihlédnutím k očekávanému vydání next-gen updatu pro GTA V je ale možné, že si Take-Two, potažmo Rockstar, nechce zbytečně odsávat pozornost od jednoho důležitého projektu druhým, neméně zajímavým. Této verzi by navíc měl odpovídat i fakt, že domnělí autoři remasterů z Rockstar Dundee (dříve Ruffian Games) na next-gen updatu GTA V pracují, takže i s ohledem na nutnost dostupné pracovní síly je málo pravděpodobné, že by na sebe naložili další povinnosti.

Nemění se ani nic na tom, že Take-Two spolu s vývojáři z Rockstaru zůstávají neteční vůči všem spekulacím a dosud nepřišlo žádné vyjádření. Uvidíme tedy až s nějakým odstupem, zda remastery skutečně poběží na Unreal Enginu, případně jak moc se bude výsledek lišit od původních her s grafickými modifikacemi, kterých přirozeně v uplynulých letech vyšlo nepočítaně. Na druhou stranu, hráči na konzolích – a v případě remasterů by sem měl spadat i Switch – nic takového zažít nemohli, takže jakékoliv grafické vylepšení zůstává žádoucí. Hodně bude také záviste na hudbě, která je neoddělitelnou součástí celého zážitku, ale i na tomto místě zatím jen tápeme ve tmě.

Nahlásit chybu v článku

Napsat komentář

Další články
Nahoru