System Shock láká na předobjednávky a poslední demo

Nightdive se zřejmě po pěti letech konečně přiblížili cíli. Slibují i VR verzi System Shocku 2

Zdroj: Nightdive Studios
25. 1. 2021

Vývojáři z týmu Nightdive Studios oznámili prostřednictvím nového updatu na Kickstarteru několik zajímavých novinek ke svému remaku System Shocku. Na konci února autoři spustí předobjednávky pro PC na Steamu, GOGu a Epic Games Storu, což by mohlo indikovat, že vydání plné verze už není hudbou příliš vzdálené budoucnosti. Kdo si hru předobjedná, může se navíc těšit na System Shock 2: Enhanced Edition zdarma. Stejně jako ti, kdo v crowdfundingové kampani na Kickstarteru na vývoj remaku přispěli částkou alespoň 30 dolarů.

Společně se spuštěním předobjednávek se prý dočkáme také poslední demoverze, která bude obsahovat některé dosud neviděné části. Navštívíme zdravotnické podlaží, podíváme se do kyberprostoru, který autoři demonstrovali už loni na podzim, a fungovat už bude také čtvrcení těl nepřátel. Součástí má být nově nahraný dabing a spousta dalších funkcí a estetických vylepšení.

Vývojáři podle svých slov nadále zlepšují celkový zážitek, proto velmi stojí o to, abychom si hratelnou ukázku opět vyzkoušeli a podělili se s nimi o naše dojmy. Odezva fanoušků na předchozí dema pro ně byla podle jejich slov neocenitelná. Pokud byste se chtěli zeptat na konzolovou verzi, i tady se hráči demoverze dočkají, ale později. Přesnější termín ovšem tým nenaznačil.

Studio se pochlubilo rovněž novými artworky, ale především jsme se dočkali nových videí a klipů ze hry. Na YouTube kanálu Nightdive Studios byste je sice hledali marně, ale probrat se jimi můžete přímo v updatu na Kickstarteru. Kromě toho vývojáři připomněli, že pracují na samostatné VR verzi System Shocku 2. Víc podrobností o ní ale prozradí až později.

 

Vylepšená verze System Shocku vzniká v Nightdive Studios už od roku 2015, práce tedy odstartovaly už krátce po vydání System Shocku: Enhanced Edition. Měnil se rozsah zamýšlených změn, název titulu i technologie, která jej poháněl. Původně to měl být engine Unity. Nyní autoři spoléhají na Unreal Engine od Epicu. V tuto chvíli hra míří na PC, Mac, Linux, PS4 a Xbox One.

Nahlásit chybu v článku

Napsat komentář

Mohlo by vás zajímat

Nahoru