Prince of Persia: The Sands of Time Remake, Ubisoft, Remake Prince z Persie má být nakonec realističtější

Remake Prince z Persie má být nakonec realističtější

Vylepšená verze The Sands of Time vzniká od základu znovu. Princ bude mít nový hlas

Zdroj: koláž/Vortex
10. 4. 2024

Remake hry Prince of Persia: The Sands of Time od Ubisoftu patří problematické projekty. Podobně jako třeba remake Star Wars: Knights of the Old Republic od Saber Interactive. Na vylepšeném Princovi původně pracovala studia Ubisoft Mumbai a Ubisoft Pune, oznámen byl už v roce 2020 a původně měl vyjít za pár měsíců. Pak odstartoval kolotoč kritiky a odkladů, který vyvrcholil tím, že projekt skončil ve studiu Ubisoft Montreal. Z útržků informací od vydavatele se zdálo, že remake se nám spíš vzdaluje, než přibližuje, a že se bude do značné míry předělávat.

Tom Henderson teď v článku na magazínu Insider Gaming tyto okolnosti rekapituluje a nechává nás trochu nahlédnout do zákulisí. Máme podle něj zapomenout na vše, co jsme viděli v prvním traileru. Remake se od základu předělává. Ačkoli při převzetí projektu bylo řečeno, že vývojáři ze studia Ubisoft Montreal budou stavět na už hotové práci svých indických kolegů, podle Insider Gamingu se jelo znovu od nuly. Tom Henderson měl spatřit nové záběry pod podmínkou, že je nebude sdílet dál. Hra je podle něj stále v rané fázi a pravděpodobně naneštěstí stále hodně vzdálená vydání.

Má ale nabídnout realističtější podobu. Grafika má být nová, animace, souboje a parkour rovněž. Znovu se nahrávalo také v motion capture studiu. Jednu z největších změn má představovat skutečnost, že hlasem prince už nebude herec Yuri Lowenthal jako v původní hře, jak bylo prezentováno ještě při původním představení remaku. Henderson ale neví, proč byl Lowenthal přeobsazen, ani to, kdo ho nahradí.

Několik zdrojů Insider Gamingu naznačilo, že by Ubisoft mohl brzy něco o projektu říct, ale podrobnosti nezná. Vydavatel se k informacím podle očekávání odmítl vyjádřit.

Vše vyřčené zní kromě jiného dost draze. Vedle Skull and Bones nebo Beyond Good and Evil 2 se tak může jednat o další nákladný projekt Ubisoftu, jehož vývoj se opravdu nepříjemně vleče.

Trailer na původně představenou verzi remaku

Nahlásit chybu v článku

2

Napsat komentář

Další články
Nahoru