Vývojáři ze studia Creative Assembly otevřeli brány světa Warhammeru a už potřetí nabízí fanouškům strategií i neúprosných fantasy obrovskou porci obsahu, zábavy, radosti, ale i částečné frustrace a mírného zklamání. Je to neobvyklá směsice snahy přinést tradiční hratelnost a současně ji osvěžit novými postupy, které by bylo potenciálně možné aplikovat i na další díly v téhle košaté linii strategií. Zapomeňte proto na obvyklý formát postupného dobývání další velké mapy – ačkoliv jde o nedílnou součást celkového zážitku, mnohem důležitější je plnění zadaných úkolů, které se dříve, či později zúží na šílené bitvy o duše jednotlivých bohů Chaosu, které otevírají cestu k finální bitvě. A je vlastně jedno, jestli do ní dorazíte coby příslušník některého z nových národů, nebo jako princ démonů, pokaždé to bude hodně náročné, vyčerpávající a svým způsobem opojné.
Obsah, který nekončí
Abyste si mohli Total War: Warhammer III opravdu užít, musíte být fanoušky tohoto fenoménu, případně být ve vnímání robustních fantasy světů hodně otevření a velkorysí. Zmiňuji to proto, že samotná tematika se již potřetí značně odklání od původní tvorby Creative Assembly a stavebních kamenů celé série. Plně vnímám frustraci určité části hráčů, kteří by namísto oživlých draků, medvědů, démonů a opravdu roztodivných monster ovládali skutečné vojáky a pohybovali se v mezích historie. Ve skutečnosti ale není Warhammer tak nepřístupný, jak by se mohlo zdát a díky povedenému českému překladu, obrovskému množství vysvětlivek, opravdu pěkných cutscén a doslova enckylopedickým poznámkám lze do světa prostřednictvím této hry proniknout, a to aniž byste hráli předchozí dva díly. Že nedoceníte všechny detaily a nuance, je asi zbytečné dodávat, podstatné ale zůstává, že hra rozhodně neháže nováčkům klacky pod nohy a po několika desítkách tahů se bezpečně zorientuje každý, zvlášť, když je k dispozici fantastický prolog, zpracovaný opět trochu jinak nežli zbytek hry. A pokud jste naopak veteráni, ať už ve světě Total Waru nebo právě Warhammeru a jeho pojetí lidmi z Creative Assembly, vyhrňte si rukávy, tohle bude dlouhé.
Zdroj: Sega
Hlavní náplň hry samozřejmě spočívá v její kampani. Jak už jsem naznačil, struktura hry je pokaždé stejná, ale motivace se mění na základě toho, s kým do Total War: Warhammer III vstoupíte. Cílem je každopádně prosekat se až k Ursunovi, velkému medvědímu bohovi, kterého chtějí některé z frakcí osvobodit a jiné tancovat na jeho zdechlině. Okolnosti, které vedly k uvěznění Ursuna, případně koho působení Chaosu svedlo na scestí, si nechám pro sebe v zájmu zachování mnoha skvělých překvapení a zvratů. Určitě byste ale měli vědět, že hrát kampaň opakovaně má obrovský smysl a přinese postupně kompletní pohled na věc. Pojmout však tolik obsahu, by vydalo na stovky hodin, po kterých navíc nemusí vždycky přijít jen očekávané vítězství. Kampaň lze prohrát bez ohledu na to, jak se vám daří teritoriálně či vojensky, protože pokud nezískáte duše jednotlivých bohů – Khorna, Tzeenche, Nurgla a Slaneeshe – jste nahraní a cesta k medvědovi je uzavřená. Nelze navíc příliš otálet, protože trhliny, které vedou do oblastí Chaosu, se otevírají náhodně a na předem neznámých místech, takže je po nich obecně poměrně velká poptávka a v závodu o duše nejste sami.
Strhující tempo, které zvládnou jen nejsilnejší
Bohužel to s sebou ale přináší i jeden z obrovských problémů, kterým je dle mého až neúměrně vysoká obtížnost. Ne snad, že by se nedal Total War: Warhammer III hrát, nebo že byste si nemohli sami obtížnost zvolit, mluvím ale o tom, že v jednu chvíli musíte mít ne dvě, ale hned několik opravdu velmi silných armád, jejichž provoz je všechno, jen ne levný. Takže zatímco v podsvětí bojuje hlavní svaz o duši některého z bohů, na povrchu lepí díry v obraně před zplozenci temnot jen – nadneseně řečeno – hrstka sedláků, se kterou jsou bitvy opravdu na hraně a ne vždycky končí potyčky tak, jak byste si úplně představovali. Když k tomu navíc přidáte i obvyklé problémy Total Waru coby série, tedy zejména pathfinding v bitvách a ne vždy zcela stoprocentní reakci na rozkazy k přesunu, možná vám na skráních během nočních bitev vyraší pár šedých vlasů.
Pokud na pravidla hry přistoupíte, a ono vám postupně nic jiného nezbyde, začnete vnímat trochu jiný pocit, než jaký jste mohli získat v předchozích dílech. Jde o balancování na velmi tenké hraně vlastního osudu, kde je prostor jak pro spoustu obětí, tak i heroických vítězství, která si budete velmi dobře pamatovat. Tenhle pocit, že takřka setrvale taháte za kratší konec, ale rozhodně není pro všechny a férově musím uznat, že nedostatek zdrojů i příslušníků armády ve mně postupně probouzel frustraci, že se nedá stihnout vše a ještě mít z postupu kampaní dobrý pocit. Vyvažují to ale samotné bitvy, na kterých si lidé z Creative Assembly dali hodně záležet a vtiskli do nich spoustu zajímavých novinek.
Je libo tower defense?
Největší pokrok shledávám ve zpracování terénu. Dám-li stranou zmíněný pathfinding, který mě ne vždy zcela uspokojoval, mapy jsou navrženy skvěle a s trochou nadsázky by se dalo mluvit o tom, že vypráví vlastní příběh. Příběh každé bitvy, která se jimi ve vašem podání prožene. Perfektní jsou také obléhací mise, ve kterých můžete postupovat jednotlivými městy a za běhu v reálném čase připravovat pasti pro své nepřátele. Pokud jste dost šikovní, můžete díky získaným prostředkům a následně vybudovaným barikádám či obranným věžím přesměrovat tok nepřátelské armády kýženým směrem a pak se ji připraveným útokem vysmát do obličeje. Nic to ale není proti bitvám, které vás čekají před střetnutími s mnohokrát zmiňovanými bohy a které demonstrují, že i v tak rigidním formátu Total War lze kam stoupat.
Obsah ze všech tří her
Vývojáři z Creative Assembly slíbili, že po vydání hry přinesou také bezplatné DLC pro všechny majitele všech tří Warhammerů v sérii, které bude obsahovat obrovskou mapu spojující veškerý dosavadní obsah. Zní to velmi ambiciózně a nepochybně nejde o nic, co by měli vývojáři připravené přes noc. O mapě nicméně mluvili krátce po vydání, když hráči z dat hry vylovili některé z dosud neobjevených regionů a útržky něčeho, co může vypadat jako prototyp plánované mapy. Vyjádření Creative Assembly ale mělo hráče spíše uklidnit a vysvětlit, že to, co našli, je skutečně jen část rané verze a podoba skutečné mapy bude jiná. Nechme se tedy překvapit, protože toto DLC by mohlo přinést defacto novou hru.
V první řadě nedoporučuji pouštět se do bojů o duše v momentě, kdy nemáte dostatek času. Není totiž nic ojedinělého, když vám jeden z vrcholů dílčích částí kampaně zabere klidně i dvě tři hodiny. Budete se doslova brodit zástupy nepřátel, odrážet je za pomoci popisovaných tower defense mechanismů a neustále zpochybňovat každý svůj další krok tím, zda budete mít na konci dostatečně velkou armádu, abyste ještě porazili toho zpropadeného boha. Když se to podaří, plus pro vás, ale bez mučení musím prozradit, že jsem nebyl ani zdaleka tak úspěšný, jak jsem si původně myslel a jednou mě to dokonce přinutilo rozehrát kampaň znovu.
Pestré menu hrdinů i padouchů
Alespoň se tím ale dostáváme k tomu, že Total War: Warhammer III nabízí opravdu velké množství způsobů, jak k němu přistoupit. Pokud si zvolíte jeden z nových národů – Kataj či Kislev – připravte se zejména na obranu a spoustu čistících misí, při kterých budete zatlačovat démonská vojska tam, kam patří. Pořád se ale můžete na řešení Ursunova problému podívat jejich očima a pustit se do hraní třeba za démonského prince, který to má vlastně docela jednoduché. Kamarád není s nikým, takže všechno, co se hne, bývá nepřítel a právě při hře za něj se můžete upínat alespoň k této jistotě. Jako bonus můžete brát skutečnost, že lze do armády naverbovat všechny jednotky chaosu a trochu si zpestřit hru, protože jinak má Total War: Warhammer III opačný problém a ve vašich řadách ve smyslu různorodosti jednotek nebude nijak veselo.
Nemohu se ubránit pocitu, že hra za druhou stranu je obecně snazší a variabilita démonského prince to jen podtrhuje.
Démonský princ pak ještě umocňuje mechanismus modifikace či vylepšování vlastního hrdiny, který dovoluje i skutečnou transformaci jeho podoby, což je nejen vizuálně vděčné, ale v boji díky novým atributům, jako je ukončení ocasu nebo podoba hlavy, úspěšně použitelné. Počítám do toho i vylepšování hrdinů jako takových na přepracovaném stromě schopností, odkud se čistokrevná strategie trochu stáčí k RPG, což je rozhodně vítaná věc, díky které lze s hrdiny ještě více splynout. Nemohu se však ubránit pocitu, že hra za druhou stranu je obecně snazší a variabilita démonského prince to jen podtrhuje. Protože ale máte na výběr a nikdo vás do něj netlačí, nevnímám to jako zásadní problém, ale spíše jako formu možného usnadnění či změnu stylu. Všechno řečené navíc můžete uplatnit v online kooperaci pro osm hráčů, kde se navíc už nemusí čekat na kola ostatních a vše probíhá najednou. Méně čekání, více zábavy.
Inovace v mezích zákona
Hrou se ale samozřejmě nebudete prokousávat jen prostřednictvím boje, vedle vlastního vylepšování měst a verbování jednotek vás samozřejmě čeká diplomacie, která je i přes avizovaná vylepšení ale stále poměrně omezená a nabízí jen elementární módy jako je obchodní svazek, mír nebo třeba podlézání formou darů. Férově ale uznávám, že lze například předávat města do správy spojencům, což je významný posun a lze i lépe koordinovat mise pro spřátelné strany. Pokud navíc nechcete bojovat přímo na rozlehlých bojištích, můžete samozřejmě využít automatického rozhodnutí, které navíc nově nechává nahlédnout na ztráty a výsledek souboje ještě před tím, než akci potvrdíte. Využít se to dá nejen jako motivace, ale také jako bezpečná varianta, nechcete-li se po desítkách a stovkách kol zabývat malichernostmi a hnát se dál za dušemi.
Co mě příliš nepotěšilo, je zpracování uživatelského rozhraní – vývojáři totiž sáhli například do barevnosti a většina prvků je červená. Projevuje se to například při stavbě, resp. bourání budov, kdy jednoduše na první pohled nevíte, co přesně děláte. Celkově se mi ani příliš nezamlouvá ostřejší zpracování jednotlivých prvků a nešťastné je také umístění popisků probíhajících questů, které se ukazuje vpravo dole, čemuž občas brání nějaká další vyskakovací okna. Podtrhuje to ale celkově slabší technické zpracování, které navíc nebylo od začátku příliš dobře optimalizované. Vývojáři ovšem sáhli do fungování hry a nyní se zdá, že hra i na slabší z našich dvou testovacích sestav (i7 6700K, GTX 1080, 16 GB RAM) fungovala obstojně na vyšší nastavení detailů při 40-60 fps například s ohledem na bitvy.
Celkově tak nelze Total War: Warhammer III vytknout mnoho, a pokud jste hráli předchozí dva díly, můžete trojku považovat za více než obstojné vyvrcholené celé ságy. Novinky, se kterými lidé z Creative Assembly přišli, navíc naznačují budoucí vývoj celé značky a vhodně rozšiřují tento fantasy koncept. Obléhání nebo zuřivé bitvy o duše démonských bohů jsou jednoznačně tím nejlepším, co linie Warhammeru představila a nebýt opravdu svízelné nutnosti zůstávat rozkročen mezi dvěma světy a bojovat na opravdu mnoha frontách současně, hraní bych si skvěle užil. Škoda také neustálého problému s jednotkami v bitvách, například i ve smyslu uposlechnutí rozkazu k útoku na konkrétní svaz nepřátel, což ovlivňuje chod hrou a k dobré, či lépe řečeno pohodové náladě při hraní příliš nepřispívá. I tak ale zůstává Total War: Warhammer III nadprůměrným titulem, který díky povedenému zpracování většiny mechanismů dokáže oslovit stratégy bez ohledu na jejich žánrové preference.
Povedený prolog a bezproblémové uvedení do příběhu
Velká volnost v přístupu ke hře prostřednictvím velmi odlišných hratelných národů a ras
Nevyzpytatelné momenty a příběhové zvraty
Velmi komplexní česká lokalizace formou titulků
Úprava démonského prince a vývoj dalších hrdinů
Propracovaný design válečných map, zahrnující ve velké míře terén
Obléhací bitvy a souboje o duše přidávají novou dynamiku
Kooperace až pro osm hráčů
Design kampaně je velmi neúprosný a nutí vás k neustálému pohybu na hraně
Příliš malá pestrost jednotek, nehrajete-li za démonského prince
Pathfinding a reakce na udělené rozkazy jsou vleklým problémem
Technická zastaralost patrná zejména na modelech a animacích armády
Nepříliš výrazný hudební doprovod, což pocítíte zejména s ohledem na délku kampaní
Total War: Warhammer III plní z velké míry to, co fanoušci očekávali. Za uzavření trilogie se vývojáři z Creative Assembly rozhodně nemusí stydět a spíše naopak děkovat příležitosti, vyzkoušet si na ploše fantasy pravidel prvky, které by bylo možné uplatnit i v hlavní linii této série. Vyzdvihujeme zejména propracovaná bojiště, úpravu hrdinů, odlišný přístup k postupu celou hrou, který nyní zcela nespoléhá jen na dobytí všeho a všech, a nakonec i příběh, který má silné momenty a skvěle vede i nováčky. Přesto je hra designovaná tak, abyste nikdy nemohli ani na chvíli vydechnout a obtížnost, spojená s nutností sbírat duše padlých bohů, je možná až příliš vysoká. Technické chybky a problémy s pohybem jednotek pak neumožňují sáhnout po vyšším hodnocení, přesto jde o velmi nadprůměrný počin a i s vidinou příchodu velké mapy, zahrnující obsah ze všech tří dílů, by vám neměla ujít.
Vortex.cz používá soubory cookie, aby vám poskytl co nejrelevantnější výsledky tím, že si zapamatuje vaše preference a opakované návštěvy. Kliknutím na „Přijmout vše“ souhlasíte s používáním všech souborů cookie. Můžete také v „Nastavení cookies“ poskytnout souhlas pro jednotlivé možnosti.
Tento web používá soubory cookie ke zlepšení vašeho zážitku při procházení webem. Soubory cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a jsou kategorizovány podle potřeby, jelikož jsou nezbytné pro fungování základních funkcí webu. Používáme také soubory cookie třetích stran, které nám pomáhají analyzovat a porozumět tomu, jak tento web používáte. Tyto soubory cookie budou ve vašem prohlížeči uloženy pouze s vaším souhlasem. Máte také možnost odhlásit se z těchto souborů cookie. Odhlášením se z některých z těchto souborů cookie může ovlivnit váš zážitek z prohlížení.
Nezbytné soubory cookie jsou naprosto nezbytné pro správné fungování webu. Tyto soubory cookie anonymně zajišťují základní funkce a bezpečnostní prvky webu.
Cookie
Délka
Popis
cookielawinfo-checkbox-advertisement
1 year
Set by the GDPR Cookie Consent plugin, this cookie is used to record the user consent for the cookies in the "Advertisement" category .
cookielawinfo-checkbox-analytics
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional
11 months
The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
CookieLawInfoConsent
1 year
Records the default button state of the corresponding category & the status of CCPA. It works only in coordination with the primary cookie.
PHPSESSID
session
This cookie is native to PHP applications. The cookie is used to store and identify a users' unique session ID for the purpose of managing user session on the website. The cookie is a session cookies and is deleted when all the browser windows are closed.
viewed_cookie_policy
11 months
The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Funkční soubory cookie pomáhají provádět určité funkce, jako je sdílení obsahu webových stránek na platformách sociálních médií, shromažďování zpětné vazby a další funkce třetích stran.
Cookie
Délka
Popis
__atuvc
1 year 1 month
AddThis sets this cookie to ensure that the updated count is seen when one shares a page and returns to it, before the share count cache is updated.
__atuvs
30 minutes
AddThis sets this cookie to ensure that the updated count is seen when one shares a page and returns to it, before the share count cache is updated.
ss
1 year
This cookie is set by the provider Eventbrite. This cookie is used for the functionality of website chat-box function.
Výkonnostní cookies se používají k pochopení a analýze klíčových výkonnostních indexů webových stránek, což pomáhá při poskytování lepší uživatelské zkušenosti pro návštěvníky.
Cookie
Délka
Popis
dc
1 year
Cookie used to enable A/B testing within the website.
Analytické soubory cookie se používají k pochopení toho, jak návštěvníci interagují s webem. Tyto soubory cookie pomáhají poskytovat informace o metrikách počtu návštěvníků, míře okamžitého opuštění, zdroji návštěvnosti atd.
Cookie
Délka
Popis
__gads
1 year 24 days
The __gads cookie, set by Google, is stored under DoubleClick domain and tracks the number of times users see an advert, measures the success of the campaign and calculates its revenue. This cookie can only be read from the domain they are set on and will not track any data while browsing through other sites.
_ga
2 years
The _ga cookie, installed by Google Analytics, calculates visitor, session and campaign data and also keeps track of site usage for the site's analytics report. The cookie stores information anonymously and assigns a randomly generated number to recognize unique visitors.
_gat_gtag_UA_129515720_1
1 minute
Set by Google to distinguish users.
_gid
1 day
Installed by Google Analytics, _gid cookie stores information on how visitors use a website, while also creating an analytics report of the website's performance. Some of the data that are collected include the number of visitors, their source, and the pages they visit anonymously.
_hjAbsoluteSessionInProgress
30 minutes
Hotjar sets this cookie to detect the first pageview session of a user. This is a True/False flag set by the cookie.
_hjFirstSeen
30 minutes
Hotjar sets this cookie to identify a new user’s first session. It stores a true/false value, indicating whether it was the first time Hotjar saw this user.
_hjIncludedInPageviewSample
2 minutes
Hotjar sets this cookie to know whether a user is included in the data sampling defined by the site's pageview limit.
_hjIncludedInSessionSample
2 minutes
Hotjar sets this cookie to know whether a user is included in the data sampling defined by the site's daily session limit.
_hjTLDTest
session
To determine the most generic cookie path that has to be used instead of the page hostname, Hotjar sets the _hjTLDTest cookie to store different URL substring alternatives until it fails.
at-rand
never
AddThis sets this cookie to track page visits, sources of traffic and share counts.
browser_id
7 days
This cookie is used for identifying the visitor browser on re-visit to the website.
CONSENT
2 years
YouTube sets this cookie via embedded youtube-videos and registers anonymous statistical data.
GUC
1 year
The GUC cookie is set by Yahoo for Yahoo conversion tracking.
ibbid
session
Set by iBillboard, this cookie collects visitor information that becomes an ID string which can be used to target groups with similar preferences.
uid
2 months
This is a Google UserID cookie that tracks users across various website segments.
uu
1 year
AdScale sets this cookie to target ads by registering the user's movements across websites.
uvc
1 year 1 month
Set by addthis.com to determine the usage of addthis.com service.
Reklamní soubory cookie se používají k poskytování relevantních reklam a marketingových kampaní návštěvníkům. Tyto soubory cookie sledují návštěvníky napříč webovými stránkami a shromažďují informace za účelem poskytování přizpůsobených reklam.
Cookie
Délka
Popis
A1S
session
This cookie is associated with Yahoo Search Analytics and is used for advertising purposes.
ab
1 year
Owned by agkn, this cookie is used for targeting and advertising purposes.
B
1 year
This Cookie is used by Yahoo to anonymously store data related to user's visits, such as the number of visits, average time spent on the website and what pages have been loaded. This data helps to customize website content to enhance user experience.
CMID
1 year
Casale Media sets this cookie to collect information on user behavior, for targeted advertising.
CMPRO
3 months
CMPRO cookie is set by CasaleMedia for anonymous user tracking, and for targeted advertising.
CMPS
3 months
CMPS cookie is set by CasaleMedia for anonymous user tracking based on user's website visits, for displaying targeted ads.
CMST
1 day
Casale Media sets this cookie to collect information on user behavior, for targeted advertising.
id
3 months
Set by Google DoubleClick, this cookie is used to create user profiles to display relevant ads.
IDE
1 year 24 days
Google DoubleClick IDE cookies are used to store information about how the user uses the website to present them with relevant ads and according to the user profile.
loc
1 year 1 month
AddThis sets this geolocation cookie to help understand the location of users who share the information.
mdata
1 year 1 month
This cookie is used by Media Innovation group and registers a unique ID to identify a visitor on their revisit, in order to show them relevant ads.
ov
1 year 1 month
This cookie is set by the provider mookie1.com. This cookie is used for serving the user with relevant content and advertisement.
TapAd_3WAY_SYNCS
2 months
TapAd sets this cookie for data synchronization with advertising networks.
TapAd_DID
2 months
TapAd sets this cookie to offer personalized content, social media features, and traffic analysis for its retargeting of online advertising.
TapAd_TS
2 months
TapAd sets this cookie to track users across devices to enable targeted advertising.
TDCPM
1 year
TDCPM cookie is set by Cloudflare service to store a unique ID that identifies a returning user's device which is then used for targeted advertising.
TDID
1 year
TDID cookie is set by Cloudflare service to store a unique ID that identifies a returning user's device which is then used for targeted advertising.
test_cookie
15 minutes
The test_cookie is set by doubleclick.net and is used to determine if the user's browser supports cookies.
tu
1 year
AdScale sets this cookie to target ads by registering the user's movements
across websites.
tuuid
1 year
The tuuid cookie, set by BidSwitch, stores an unique ID to determine what adverts the users have seen if they have visited any of the advertiser's websites. The information is used to decide when and how often users will see a certain banner.
tuuid_lu
1 year
This cookie, set by BidSwitch, stores a unique ID to determine what adverts the users have seen while visiting an advertiser's website. This information is then used to understand when and how often users will see a certain banner.
ut
1 year
Cookie used to analyse target groups and hold the number of website hits in various subject areas.
uuid
1 year 27 days
MediaMath sets this cookie to avoid the same ads from being shown repeatedly and for relevant advertising.
VISITOR_INFO1_LIVE
5 months 27 days
A cookie set by YouTube to measure bandwidth that determines whether the user gets the new or old player interface.
YSC
session
YSC cookie is set by Youtube and is used to track the views of embedded videos on Youtube pages.
yt-remote-connected-devices
never
YouTube sets this cookie to store the video preferences of the user using embedded YouTube video.
yt-remote-device-id
never
YouTube sets this cookie to store the video preferences of the user using embedded YouTube video.
yt.innertube::nextId
never
This cookie, set by YouTube, registers a unique ID to store data on what videos from YouTube the user has seen.
yt.innertube::requests
never
This cookie, set by YouTube, registers a unique ID to store data on what videos from YouTube the user has seen.
zuuid
1 year
This cookie contains an anonymous numerical identifier to identify the user in our system.
zuuid_lu
1 year
This cookie contains a numerical timestamp to store the last time the user was updated in the system.
Další nekategorizované soubory cookie jsou ty, které jsou analyzovány a dosud nebyly zařazeny do žádné kategorie.
Cookie
Délka
Popis
_hjSession_2633384
30 minutes
No description
_hjSessionUser_2633384
1 year
No description
A1
1 year
No description
A3
1 year
No description
aum
1 year
No description available.
bblosync
never
No description available.
bm2uu
3 months
No description available.
bsw_origin_init
past
No description
C
1 month
No description
cct
1 year
No description available.
custom_data
past
No description
GoogleAdServingTest
session
No description
SONATA_ID
1 year
No description available.
syncdata_NEU
10 days
No description available.
syncdata_TAP
10 days
No description available.
test
1 hour
No description available.
xtc
1 year 1 month
No description
zuuid_k
1 year
No description
zuuid_k_lu
1 year
No description
Tyto webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace o tom, jak tyto webové stránky používáte, jsou sdíleny se společností Google. Používáním těchto webových stránek souhlasíte s použitím souborů cookie.
Napsat komentář
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.