Jak už jsem, doufám, mnohokrát dokázal, ačkoliv si přirozeně vytvářím v hlavě názory na věci kolem sebe, v případě recenzování se prvními dojmy nenechávám příliš ovlivňovat. Ať už v dobrém, nebo špatném. V souvislosti se hrou Sonic Frontiers, tedy nejnovějším dílem slavné série, která však od svého představení dávala jasně najevo, že to bude zkoušet trochu jinak, u mě nepřevládaly pozitivní emoce a veselý jsem nebyl ani po letní vlně nových videí. Hra se prezentovala zvláštně, působila jako prázdná schránka, kde skoro až nedopatřením běhá vždy rozverný ježek Sonic a doslova hledá místa, kde by se mohl očekávaným způsobem vyblbnout. Ovšem paradoxně o to větší chuť jsem měl zjistit, jak je to se hrou doopravdy a možná jsem se i chtěl nechat ujistit, že Sega určitě nezapomněla dělat hry s rychlonohým ježkem. Jenže, já to v té hře nenašel a místo pocitu uspokojení či zadostiučinění přišla jen úleva, že tuhle frustrující, překvapivě depresivní a na mnoha místech nepříliš funkční hru už mohu konečně odložit.
Něco tu nehraje
Na pohled není něco v pořádku už od úplného začátku. V momentě, kdy se na scéně poprvé objeví ježkův úhlavní sok doktor Robotnik, vybafne na vás grafika, která je všechno, jen ne moderní. A i když se jen velmi nerad uchyluji k rychlým soudům, v nichž bych podobu nové hry přirovnával ke grafickému ztvárnění z předchozích generací konzolí, na tomhle místě jsem se podobnému pocitu ubránit nedokázal. O trochu lépe je na tom hned další filmeček, navazující na Robotnikovo pátrání po tajemném zařízení, ve kterém vidíme známou partu ve složení Sonic, Tails a Amy. Zaujala je aktivita na poloostrově Starfall Islands, ale jejich letadlo vcucne podivný kybernetický vír a jediný, komu se podaří uniknout, je titulární hrdina. Následuje trocha uklidnění, protože se Sonicem poprvé vběhnete do klasicky vyhlížející úrovně, která je sice ve 3D, ale jinak velmi připomíná staré dobré levely ze skvělých 2D dílů a je od začátku do konce dostatečně dynamická. Pak to ale přijde. Sonic se konečně dostává do otevřeného světa, který je jedním z nejvýraznějších prvků Frontiers a vy coby hráči nastupujete cestu frustrace mísící se s jen občasnými záchvěvy něčeho zábavného či zajímavého.
Zdroj: Sega
Svět Sonic Frontiers se rozprostírá na celkově pěti ostrovech, které se od sebe liší svou podobou, skladbou nepřátel, hádanek, výzev a částmi příběhu. Na papíře to zní dobře, možná trochu prvoplánově, ale dobře, jenže výsledek trpí na technickou nedokonalost hry a celkovou pustotu, která Starfall Islands objímá pevně jako matka novorozeně. Tenhle svět je zhmotněná deprese, kterou by možná pozitivně naladění hráči označili za melancholii, ale v kontrastu s povětšinou zábavnými či napínavými dobrodružstvími ježka Sonica na vás ve Frontiers skutečně čeká hmatatelný zmar. Vaši přátelé se ztratili neznámo kde, ve světě kolem vás se jen sporadicky nachází něco, co se samo hýbe, ale nedá se zrovna mluvit o tom, že organicky. Všude kolem se doslova povalují nejrůznější odrážedla, ve vzduchu visí spletence kolejnic a všechno připomíná hutnou technicistní surrealistickou atrakci, na kterou jste si vstupenku rozhodně nekoupili.
Kudy kam?
Jednu z otázek, kterou si položíte bezprostředné poté, kdy se rozplácnutý ježek konečně zvedne z trávy, je kam. Kam jít a kudy nejlépe? Na tomto místě mohu pochválit vývojáře ze Segy v tom, že dávají hráči volnost a zejména na dalších ostrovech nenásilně vedou k prozkoumávání. Škoda jen, že zdejší svět je velmi fádní a nepříliš zajímavý. Tím neříkám, že zde není co objevovat či sbírat – zvlášť, když velkou část věcí sbírat musíte proto, abyste se dostali dál – ale nejčastější interakce se smrskává na aktivování několika plošin tím, že na ně skočíte, případně něco obkreslíte speciální Sonicovou schopností Cyloop, využitelnou i v boji. Ano, ve hře jsou i trochu barvitější minihry, jako jsou bludiště, hackování, překonávání vytyčené trati na čas i oblíbené rybaření, ale není jich mnoho a docela rychle se začnou opakovat. Tou nejčastější věcí, kterou budete nad rámec akrobacie dělat, tak zůstává odhalování mapy, které se ale opět vrací k tomu nejtriviálnějšímu, co lze ve hře dělat – plošinky a kreslení kruhů na zemi. Jen někdy vás dokáže Sonic Frontiers šokovat z druhé strany, tedy tím, že je něco neskutečně náročné jako třeba pinball, čímž ale hra bohužel jen dává najevo, že postrádá efektivnější vybalancování.
Ze začátku se může zdát, že vám stačí jen rytmicky odklikávat jedno tlačítko pokaždé, když potřebujete skočit nebo se nechat vystřelit do další části připravené trati, což se ale naštěstí trochu zlepší postupným odemykáním dalších pohybů a schopností.
Určitě by vás ale mohlo napadnout, že tohle všechno je jen výplň, že to nejdůležitější je přece rychlý sprint skrz překážky, a měli byste pravdu, jenže ani pohyb za pomoci všech možných Sonicových schopností není nic extra zábavného. Ze začátku se může zdát, že vám stačí jen rytmicky odklikávat jedno tlačítko pokaždé, když potřebujete skočit nebo se nechat vystřelit do další části připravené trati, což se ale naštěstí trochu zlepší postupným odemykáním dalších pohybů a schopností. Ano, Sonic má ve své nové hře strom schopností a v něm leží asi největší potenciál, sami ovšem musíte chtít nové pohyby využívat na místech, kde to není dáno nutností, třeba během soubojů s bossy. Přesto ale dokáže Sonic Frontiers čas od času propůjčit pocit, že ovládáte Sonica, nejrychlejšího ježka na světě, který se neskloní před žádnou výzvou a díky své nebojácnosti i schopnosti velmi rychle metat trik za trikem postupovat srdnatě kupředu.
Ztratil jsem hračky
Budete to potřebovat, protože hlavním úkolem je na každém ostrově sesbírat celou řadu různých předmětů, které otevírají cestu dál. Jednou to budou ozubená kola, díky kterým se dostanete do kyberprostoru a ke klasickým úrovním připomínajícím původní díly série. Dále to budou drahokamy Chaosu, které vám postupně umožní utkat se s jednotlivými bossy. A zapomínat nesmíte na osobní předměty ztracených přátel, které postupně osvobozujete. Vlastně by se dalo říct, že celou dobu jen něco sbíráte, abyste nabančili bossovi, nechali se hodit na další část souostroví, a všechno začínali sbírat od začátku. Když jsem si ale na druhém ostrově uvědomil, že předchozí, přibližně 2hodinovou záležitost na ostrově Kronos budu opakovat, a pak s největší pravděpodobností znovu a znovu, trochu se mi zatočila hlava a s vidinou mechanicky se opakujících prvků, které nevzbuzují mnoho radosti, jsem chvíli přemýšlel, co se hrou dál.
Motivací mi ale překvapivě byly souboje, a ne nutně jen s bossy. Sonicovými protivníky tu jsou převážně robotická monstra, mnohdy násobně převyšující oblíbeného ježka, na které je nutné vyzrát. Někdy jde jen o frontální útok a pomalé ukusování zdraví. Jindy musíte nejprve odstranit nepřítelovy štíty, a pak mu ve správné okamžiky zasazovat dobře mířené rány. A někdy je nezbytné doslova letět s nepřítelem – tedy zejména v závěrečných bossfightech – a k boji přidat i drobné quick-time eventy v poměrně hezky vykreslených silných momentech. Bohužel, až na souboje s bossy trápí Sonic Frontiers kamera, která je v kombinaci s velikostí monster mnohdy buďto velmi nízko nebo se divoce potácí kolem dokola a zamezuje vám svůj cíl skutečně vidět nebo efektivněji sledovat. Přidáte-li k tomu, že ne vždycky musíte jen útočit, ale často je nutné ve správnou chvíli útoky odrážet a těžit z protiútoků, stává se i z rutinních soubojů poměrně nepříjemná záležitost. Ne proto, že by hra byla těžká, dáme-li stranou zmiňovanou nevybalancovanost některých prvků, ale jednoduše proto, že ji nemáte plně pod kontrolou a prohráváte s pocitem, že to tak úplně nebyla vaše vina.
Když nepatříš do své doby
Takových momentů je ale bohužel mnohem víc, a patří k nim i pády hry nebo myriáda glitchů, jako je propadávání texturami nebo nespouštění některých sekvencí. V kombinaci s již zmiňovanou velmi zastaralou grafikou pak nepřináší Sonic Frontiers potěchu pro oči, i kdybyste je chtěli všemoženě přivírat a mhouřit. Například efekt deště, který vás zastihne nepřipravené hned v úvodu, je něco, co dosud raději považuji za bug nežli podobu, která prošla přes testovací oddělení, nedejbože grafiky, ale ani to není všechno. Celá hra, částečně i vinou stylizace, jednoduše není hezká, což jsem od Segy a zvlášť v Sonicovi nečekal. Jediné, kde ke slovu přichází jasnější barvy a nastupuje příval radosti, jsou oddělené běhací výzvy v kyberprostoru, není jich však mnoho a bohužel doplácí na poslední neduh, který mi stál v překážce před vyšším hodnocením.
Asi se shodneme na tom, že Sonic je hodně rychlý. Z druhé strany mi určitě dáte za pravdu, že zpracovat hodně rychlého ježka do podoby 3D hry může být ošemetné. Jenže kompromis, který vývojáři vytvořili, dělá z rychlého ježka jen o trochu zdatnějšího suprtera a pocit oné rychlosti se zcela vytrácí. Bez ohledu na to, že si v menu můžete zvolit dva stupně oné rychlosti, protože i ten vyšší je stále pocitově velmi pomalý. Problém je i s fyzikou nebo setrvačností, kdy se Sonic zastavuje takřka na pětníku a stejně tak i zrychluje, což nepůsobí přirozeně a moderně. Velmi často se stane, že i během aktivovaného zrychlení prostě netrefíte plošinku a zastavíte se hned, na místě, bez nějakého pocitu hmotnosti či zmíněné setrvačnosti. To považuji za největší prohřešek proti očekávanému pocitu ze hry a něco, co mě nutí nechápavě kroutit nad dle mého přehnaně vysokými hodnoceními.
Ano, příběh se ke konci docela zajímavě stáčí k ještě vážnějším tématům, včetně odhalování, kdo je tajemná Sage. Souhlasím i s tím, že každá hodina hraní je lepší než ta předešlá ve smyslu možných pohybů se Sonicem, což se odráží v kyberprostoru i v soubojích. Ale mnohdy bezcílné bloudění prázdnými lokacemi, bezduchá interakce s ostatními přáteli, nenápadité tratě všude kolem vás a nedostatečně kvalitně zvládnuté technické zpracování tlačí v mojí hlavě známku níž, než bych čekal. Sonic Frontiers není průser, pokud mám použít trochu expresivnější výraz, ale v žádném případě se nejedná o nějakou revoluci nebo úspěšné nastavení nového směru.
Jde o velkou hru se Sonicem, která vám může posloužit na 15-20 hodin
Tradiční úrovně v kyberprostoru jsou příjemně barevné i zábavné
Nové schopnosti Sonica skutečně ovlivňují hratelnost v pozitivním slova smyslu
Volnost, se kterou se můžete pouštět do prozkoumávání
Některé souboje s bossy i obyčejnými nepřáteli
Příjemný hudební doprovod
Příběh nabírá ke konci docela zajímavý vážný spád
Hra jednoduše nedělá dobrý dojem a trvá hodinu dvě, než se začne trochu odhalovat
Technicky je na tom Sonic Frontiers podprůměrně a některé části neodpovídají moderním standardům velkého studia
Miniher je příliš málo na to, aby dokázaly zabavit na celé ploše hry
Souboje s bossy i pohyb po světě trpí na neposednou kameru
V pasážích, kde by měl Sonic uplatnit svou rychlost, je pocitově velmi pomalý a postrádá uvěřitelnější fyziku
První, třetí a pátý ostrov opětovně využívá stejné grafické assety
Sonic Frontiers měl světu ukázat, že ježek Sonic je tu i pro současnou generaci hráčů a má jí co nabídnout. Výsledkem je však v mnoha směrech velmi staromilská hra, která nestačí aktuální konkurenci. Tedy, za předpokladu, že by tu velké multiplatformní trojrozměrné arkádové hry vznikaly jako na běžícím pásu. Sonic Frontiers ale nevystupuje bokem a jediný, s kým se porovnává, jsou podobné hry z minulosti. Hra je navíc technicky značně nedotažená, má pomalý, místy až trochu odpudivý rozjezd, a velká část věcí se začne ve hře rychle opakovat, takže není příliš zábavná. Pozitivem jsou některé souboje s nepřáteli i bossy, gradace příběhu, hudební doprovod a tradiční pasáže, byť ani ty nejsou úplně bez poskvrny a nenabídnou kýžený pocit rychlosti.
Tohle je krok úplně neskutečně špatným směrem. Od cartoonové, veselé, hypersonické postavičky ježka očekávám naprosto odlišnou hratelnost, zasazení i humor a zábavu… Tohle mi připadá jako jedna velká deprese v naprosto mrtvém světě, plném chyb, nesympatických postav a na koleni stlučených pasáží s kolejnicemi, jen tak visícími ve vzduchu… Naprosto nechápu, jak tohle mohlo opustit rýsovací prkna vývojářů. Kor těch japonských. Tohle má smysl hromadně bojkotovat a nekupovat, aby viděli, že tudy cesta skutečně nevede…
Vortex.cz používá soubory cookie, aby vám poskytl co nejrelevantnější výsledky tím, že si zapamatuje vaše preference a opakované návštěvy. Kliknutím na „Přijmout vše“ souhlasíte s používáním všech souborů cookie. Můžete také v „Nastavení cookies“ poskytnout souhlas pro jednotlivé možnosti.
Tento web používá soubory cookie ke zlepšení vašeho zážitku při procházení webem. Soubory cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a jsou kategorizovány podle potřeby, jelikož jsou nezbytné pro fungování základních funkcí webu. Používáme také soubory cookie třetích stran, které nám pomáhají analyzovat a porozumět tomu, jak tento web používáte. Tyto soubory cookie budou ve vašem prohlížeči uloženy pouze s vaším souhlasem. Máte také možnost odhlásit se z těchto souborů cookie. Odhlášením se z některých z těchto souborů cookie může ovlivnit váš zážitek z prohlížení.
Nezbytné soubory cookie jsou naprosto nezbytné pro správné fungování webu. Tyto soubory cookie anonymně zajišťují základní funkce a bezpečnostní prvky webu.
Cookie
Délka
Popis
cookielawinfo-checkbox-advertisement
1 year
Set by the GDPR Cookie Consent plugin, this cookie is used to record the user consent for the cookies in the "Advertisement" category .
cookielawinfo-checkbox-analytics
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional
11 months
The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
CookieLawInfoConsent
1 year
Records the default button state of the corresponding category & the status of CCPA. It works only in coordination with the primary cookie.
PHPSESSID
session
This cookie is native to PHP applications. The cookie is used to store and identify a users' unique session ID for the purpose of managing user session on the website. The cookie is a session cookies and is deleted when all the browser windows are closed.
viewed_cookie_policy
11 months
The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Funkční soubory cookie pomáhají provádět určité funkce, jako je sdílení obsahu webových stránek na platformách sociálních médií, shromažďování zpětné vazby a další funkce třetích stran.
Cookie
Délka
Popis
__atuvc
1 year 1 month
AddThis sets this cookie to ensure that the updated count is seen when one shares a page and returns to it, before the share count cache is updated.
__atuvs
30 minutes
AddThis sets this cookie to ensure that the updated count is seen when one shares a page and returns to it, before the share count cache is updated.
ss
1 year
This cookie is set by the provider Eventbrite. This cookie is used for the functionality of website chat-box function.
Výkonnostní cookies se používají k pochopení a analýze klíčových výkonnostních indexů webových stránek, což pomáhá při poskytování lepší uživatelské zkušenosti pro návštěvníky.
Cookie
Délka
Popis
dc
1 year
Cookie used to enable A/B testing within the website.
Analytické soubory cookie se používají k pochopení toho, jak návštěvníci interagují s webem. Tyto soubory cookie pomáhají poskytovat informace o metrikách počtu návštěvníků, míře okamžitého opuštění, zdroji návštěvnosti atd.
Cookie
Délka
Popis
__gads
1 year 24 days
The __gads cookie, set by Google, is stored under DoubleClick domain and tracks the number of times users see an advert, measures the success of the campaign and calculates its revenue. This cookie can only be read from the domain they are set on and will not track any data while browsing through other sites.
_ga
2 years
The _ga cookie, installed by Google Analytics, calculates visitor, session and campaign data and also keeps track of site usage for the site's analytics report. The cookie stores information anonymously and assigns a randomly generated number to recognize unique visitors.
_gat_gtag_UA_129515720_1
1 minute
Set by Google to distinguish users.
_gid
1 day
Installed by Google Analytics, _gid cookie stores information on how visitors use a website, while also creating an analytics report of the website's performance. Some of the data that are collected include the number of visitors, their source, and the pages they visit anonymously.
_hjAbsoluteSessionInProgress
30 minutes
Hotjar sets this cookie to detect the first pageview session of a user. This is a True/False flag set by the cookie.
_hjFirstSeen
30 minutes
Hotjar sets this cookie to identify a new user’s first session. It stores a true/false value, indicating whether it was the first time Hotjar saw this user.
_hjIncludedInPageviewSample
2 minutes
Hotjar sets this cookie to know whether a user is included in the data sampling defined by the site's pageview limit.
_hjIncludedInSessionSample
2 minutes
Hotjar sets this cookie to know whether a user is included in the data sampling defined by the site's daily session limit.
_hjTLDTest
session
To determine the most generic cookie path that has to be used instead of the page hostname, Hotjar sets the _hjTLDTest cookie to store different URL substring alternatives until it fails.
at-rand
never
AddThis sets this cookie to track page visits, sources of traffic and share counts.
browser_id
7 days
This cookie is used for identifying the visitor browser on re-visit to the website.
CONSENT
2 years
YouTube sets this cookie via embedded youtube-videos and registers anonymous statistical data.
GUC
1 year
The GUC cookie is set by Yahoo for Yahoo conversion tracking.
ibbid
session
Set by iBillboard, this cookie collects visitor information that becomes an ID string which can be used to target groups with similar preferences.
uid
2 months
This is a Google UserID cookie that tracks users across various website segments.
uu
1 year
AdScale sets this cookie to target ads by registering the user's movements across websites.
uvc
1 year 1 month
Set by addthis.com to determine the usage of addthis.com service.
Reklamní soubory cookie se používají k poskytování relevantních reklam a marketingových kampaní návštěvníkům. Tyto soubory cookie sledují návštěvníky napříč webovými stránkami a shromažďují informace za účelem poskytování přizpůsobených reklam.
Cookie
Délka
Popis
A1S
session
This cookie is associated with Yahoo Search Analytics and is used for advertising purposes.
ab
1 year
Owned by agkn, this cookie is used for targeting and advertising purposes.
B
1 year
This Cookie is used by Yahoo to anonymously store data related to user's visits, such as the number of visits, average time spent on the website and what pages have been loaded. This data helps to customize website content to enhance user experience.
CMID
1 year
Casale Media sets this cookie to collect information on user behavior, for targeted advertising.
CMPRO
3 months
CMPRO cookie is set by CasaleMedia for anonymous user tracking, and for targeted advertising.
CMPS
3 months
CMPS cookie is set by CasaleMedia for anonymous user tracking based on user's website visits, for displaying targeted ads.
CMST
1 day
Casale Media sets this cookie to collect information on user behavior, for targeted advertising.
id
3 months
Set by Google DoubleClick, this cookie is used to create user profiles to display relevant ads.
IDE
1 year 24 days
Google DoubleClick IDE cookies are used to store information about how the user uses the website to present them with relevant ads and according to the user profile.
loc
1 year 1 month
AddThis sets this geolocation cookie to help understand the location of users who share the information.
mdata
1 year 1 month
This cookie is used by Media Innovation group and registers a unique ID to identify a visitor on their revisit, in order to show them relevant ads.
ov
1 year 1 month
This cookie is set by the provider mookie1.com. This cookie is used for serving the user with relevant content and advertisement.
TapAd_3WAY_SYNCS
2 months
TapAd sets this cookie for data synchronization with advertising networks.
TapAd_DID
2 months
TapAd sets this cookie to offer personalized content, social media features, and traffic analysis for its retargeting of online advertising.
TapAd_TS
2 months
TapAd sets this cookie to track users across devices to enable targeted advertising.
TDCPM
1 year
TDCPM cookie is set by Cloudflare service to store a unique ID that identifies a returning user's device which is then used for targeted advertising.
TDID
1 year
TDID cookie is set by Cloudflare service to store a unique ID that identifies a returning user's device which is then used for targeted advertising.
test_cookie
15 minutes
The test_cookie is set by doubleclick.net and is used to determine if the user's browser supports cookies.
tu
1 year
AdScale sets this cookie to target ads by registering the user's movements
across websites.
tuuid
1 year
The tuuid cookie, set by BidSwitch, stores an unique ID to determine what adverts the users have seen if they have visited any of the advertiser's websites. The information is used to decide when and how often users will see a certain banner.
tuuid_lu
1 year
This cookie, set by BidSwitch, stores a unique ID to determine what adverts the users have seen while visiting an advertiser's website. This information is then used to understand when and how often users will see a certain banner.
ut
1 year
Cookie used to analyse target groups and hold the number of website hits in various subject areas.
uuid
1 year 27 days
MediaMath sets this cookie to avoid the same ads from being shown repeatedly and for relevant advertising.
VISITOR_INFO1_LIVE
5 months 27 days
A cookie set by YouTube to measure bandwidth that determines whether the user gets the new or old player interface.
YSC
session
YSC cookie is set by Youtube and is used to track the views of embedded videos on Youtube pages.
yt-remote-connected-devices
never
YouTube sets this cookie to store the video preferences of the user using embedded YouTube video.
yt-remote-device-id
never
YouTube sets this cookie to store the video preferences of the user using embedded YouTube video.
yt.innertube::nextId
never
This cookie, set by YouTube, registers a unique ID to store data on what videos from YouTube the user has seen.
yt.innertube::requests
never
This cookie, set by YouTube, registers a unique ID to store data on what videos from YouTube the user has seen.
zuuid
1 year
This cookie contains an anonymous numerical identifier to identify the user in our system.
zuuid_lu
1 year
This cookie contains a numerical timestamp to store the last time the user was updated in the system.
Další nekategorizované soubory cookie jsou ty, které jsou analyzovány a dosud nebyly zařazeny do žádné kategorie.
Cookie
Délka
Popis
_hjSession_2633384
30 minutes
No description
_hjSessionUser_2633384
1 year
No description
A1
1 year
No description
A3
1 year
No description
aum
1 year
No description available.
bblosync
never
No description available.
bm2uu
3 months
No description available.
bsw_origin_init
past
No description
C
1 month
No description
cct
1 year
No description available.
custom_data
past
No description
GoogleAdServingTest
session
No description
SONATA_ID
1 year
No description available.
syncdata_NEU
10 days
No description available.
syncdata_TAP
10 days
No description available.
test
1 hour
No description available.
xtc
1 year 1 month
No description
zuuid_k
1 year
No description
zuuid_k_lu
1 year
No description
Tyto webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace o tom, jak tyto webové stránky používáte, jsou sdíleny se společností Google. Používáním těchto webových stránek souhlasíte s použitím souborů cookie.